1. Jij hebt nog geen haar op die plaatsen begrijp ik. Of bedoelde die gast waarop je reageert dat hij zijn schaamhaar als zware Shag gebruikt?

    Ik volg het niet meer......
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2005
  2. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    hij reageerde op mij, heb geen idee waar die reactie op sloeg |:- En nee ik gebruik het neit als shag 8)
     
  3. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik reethaar van bejaarde mensen voor me shag:)
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij ook al? dat vind ik echt zoooo lekker! _O_
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    achja grote bek maar toch doen ze het! :mad:
     
  6. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG op je 11e of 9e roken?? Uit je kond zeker... Man, op die leeftijd roken is net zo erg als op je 100e coke snuiven...
     
  7. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Wat hij zegt. Rook dan wiet daar voel je tenminste wat van }:]
     
  8. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    of als je met je 10de ontmaagd bent ;)
     
  9. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ervaring :+ ?
     
  10. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zo eten.... 8)
     
  11. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    :cool:
     
  12. Dit is toch geen Michael Jackson forum jongens?

    Roken is lastige materie. Ik dnek dat groepdruk gevolgd door verslaving toch wel het cliché verhaal is. Jammer genoeg werkt het wel zo in deze wereld: "Toe, neme even een trekje.

    Eenzelfde verhala met drank. Uitspraken als "Doe even gezellig" en de verheerlijking van avondjes zat zijn, met daarbij het feit dat ieder ander ook drinkt lijden er vaak toe dat mensen gaan drinken.
     
  13. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0

    idd.......
     
  14. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het beide geprobeerd en van beide voel ik niks tot weinig, doe er nu dan verder ook niks mee, ga je alleen maar van stinken.
     
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Stop er dan ook meer in.
     
  16. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een weekje geprobeert om shag te roken, ik vond het opzich wel lekker. maar mijn vriendin was er niet echt blij mee, dus daarom ben ik er eigenlijk ook mee gestopt.

    ik blow wel, maar niet zo vaak, gewoon voor de lol doe ik het meestal met een paar vrienden
     
  17. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het altijd bijna puur gerookt, maar merktte er eigenlijk nog vrij weinig van, het valt mij iig goed tegen (hasj al helemaal), werd wel ontspannen, maar niet echt overdreven blij ofzo, eigenlijk voeldde ik me altijd heel normaal, maarja, das mijn ervaring.
     
  18. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik rook zelf ook wel eens, maar dat is mer als ik me echt rot/down voel. Dat is heel af en toe, geen vaste roker. Ik ben er ook niet trots op, vindt het ook niet stoer. Maar als ik down ben en ik neem een paar zware shagjes vindt ik dat opluchten.
     
  19. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik rook niet. Ik hou er niet van. Maar af en toe wel eens een Jointje. 2 keer in de maand ofzo. Dat is stukken beter. Roken is vies, maar blowen is wel lekker.
     
  20. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Beetje triest om nu te zeggen dat ik eigenlijk m'n mond maar houden omdat ik 'pas een jaartje mag roken'

    2. Wat ik bedoel met erin trappen is dat je weet dat het slecht voor je gezondheid is, dat je mensen liever niet ziet beginnen met roken en je het zelf toch doet

    3. Leuk dat je al 20 bent en dat je al 'heel wat hebt gezien in het leven', maar daardoor wordt het niet minder ongezond

    4. Sorry dat ik zei dat je jezelf dingen voorhoudt. Dat geldt voor veel mensen, maar inderdaad niet voor iedereen

    5. 'what the freaking fuck zeg??!!' en 'ZEG JIJ! EEN NIET-ROKER!' vind ik een beetje trieste reacties, typ maar normaal

    6. Nog gecondoleerd met je vader, maar vind je het niet dom om zelf te beginnen als zoiets gebeurd in je directe omgeving?

    Youri
     

Deel Deze Pagina