ok dus ik probeer nou te
doen alsof ik niet ben begonnen om stoer te zijn, wat als ik nou zeg dat dat toch echt niet de reden was? Toen ik voor het laatst checkte ken ik je namelijk totaal niet en heb jij totaal geen verstand van mijn leven, en ik heb zon gevoel dat dat de laatste 5 seconde niet is veranderd...
ik vond de eerste sigaretten zeker wel lekker en ja ik ben verslaafd, maakt mij dat nu een hopeloos minderwaardig gevalletje? sorry hoor maar ik dacht het niet!
ik hou mezelf helemaal niets voor! what the freaking fuck zeg??!! Ik heb door geldgebrek geprobeert te stoppen een aantal maanden geleden...is me na 2 weken dus niet meer gelukt, zielig hè? en ik rook
gewoon een half pakje per dag, ja idd en als je weet dat ik eerst 2 pakjes rookte vind ik dat niet iets om me zorgen over te maken.
ZEG JIJ! EEN NIET-ROKER! wat weet jij daar nou van? je mag net een jaar roken en nu weet je het allemaal al zo goed. Zal ik je eens een geheimpje vertellen... voor de meeste van "ons" rokers is roken weldegelijk lekker! En waag het niet om als niet roker te zeggen dat dat niet zo is!
nee ik wil ook niet de rest van men leven roken, het is namelijk wel heel slecht voor je gezondheid, dat is zeker. Ik zie zelf ook liever niet dat mensen beginnen met roken, maar tja als ik dan weer zon lekker sigaretje opsteek begrijp ik het ook wel weer

. Overigens zal ik wel moeten stoppen met roken omdat (als alles goed gaat) ik volgend jaar begin met de klm flightacademy, voor verkeersvlieger dus. Ooit een gezagvoerder gezien die even buiten een sigaretje ging roken?
waarin trappen? heb ik wat gemist ofzo? Anyhow ik kan inderdaad zelf prima bepalen wat ik doe en laat, ik word over 2 dagen 20, woon op mezelf en heb al redelijk wat gezien in het leven...
ik heb bijvoorbeeld firsthanded de gevolgen van roken mogen ondervinden, mijn vader was namelijk een verstokt roker... inderdaad
was, ik heb hem namelijk 4 jaar geleden dood in bed mogen vinden... hartstilstand...
Klik om te vergroten...