1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    pindakas heeft een punt.

2. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    22 pagina's over roken......Tsjah

3. Wat ik zelf appart vindt is dat er op de pakjes van sigaretten e.d. staat dat het dodelijk is enzo. Er staat toch ook niet op flessen drank dat het dodelijk is of verslavend. Mensen weten zelf ook wel dat roken schadelijk en zelfs dodelijk is. Maar meer dingen zijn dodelijk.
    Ik rook zelf niet, af en toe een sigaretje bij het uitgaan ofzo.

4. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Daar moet ik je gelijk in geven, maar het is nog wel iets dat er veel jonge rokers zijn. veel ervan doen het om stoer te doen en weten het gevaar er neit echt van. Vandaar de waarschuwingen.

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Fijn hè, jezelf quoten :)

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Velen drinken ook (te veel) om stoer te doen. :)
    Vind drank net zo gevaarlijk als roken, alleen bij roken maken ze er een groot probleem van itt drank.
    Zelf rook ik niet en is het soms irritand als anderen in je buurt roken, zeker in een restaurant.

7. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Waar heb jij t over. Hij was net fucking fanboy bezig.

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Haha, jij houd van die Biggie na-aper, hij had net je peer ava die aangepast was een tijdje geleden(stond in de Green Mile dus kon "hij" niet bij), hij heeft je profiel in zn sig, hij woont ook in Lelystad, en hij heeft gedacht aan het zwarte randje om zn ava :+ Bovendien voel je je aangesproken[​IMG]

EDIT: Grapjas, zet ie mijn profiel in die crappy ass sig van em...

Laatst bewerkt: 2 okt 2005
  9. Woon in A'dam, dus aan roken/blowen/hard drugs ontkom je niet.

10. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    wat heeft dat er mee te maken, als je niet wilt roken dan doe je dat toch gewoon niet?
    heb nog nooit iets ''gerookt'' wat er allemaal wel niet mag zijn:)
    en heb er ook geen behoefte aan.

11. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Ik woon in Hoorn, dus aan roken/drugs ontkom ik ook niet.

12. mars15

mars15 Guest

mwah is dat zo plaats gebonden dan

13. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel een hele erge simpele smoes ik woon in Rotterdam en ik ontkom wel aan die dingen gewoon omdat ik ervoor kies ze niet te gebruiken.

14. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik vind roken echt stom zou het ook nooit doen.

1. Het is dodelijk
    2. Het is duur
    3. Als het zo lekker is, dan neem ik liever iets anders dat lekker is zoals lekker eten of een lekker fris colaatje.

Verder vind ik het ook stinken. Mijn moeder heeft jaren gerookt, maar is al een jaar ofzow gestopt. Gelukkig stinkt het verder niet meer omdat mijn moeder ook vaak wierook aansteekt.

Wat ik ook echt erg vind, is dat als ik in iemands auto meemoet ofzow en iemand heeft daar nogal veel zitten paffen, nou daar stik je onderhand in!

15. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd in een auto is het echt erg vooral ook als het erg warm is.

16. Ja

17. Victor

Victor Guest

Niet echt. Het is gewoon een slap excuus om te blowen, snuiven, spuiten, roken weet ik veel. Ja, er wordt veel gedeald, gerook, gesnoven blablabla in Amsterdam, maar je hoeft alleen maar het woord 'nee' te gebruiken en je bent niet bezig. _0/

18. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Zo wat een discussie hier haha. Rook zelf ook en uiteraard weet ik dat dat ongezond is. Vind het ook logisch dat je niet-rokers niet lastig moet vallen met je rookgedrag en kan er me dus helemaal in vinden dat er rokersvrije plekken moeten zijn. Maar vind ook wel dat je als roker ook in de gelegenheid moet zijn om wel een sigaret te kunnen roken. Blijft namelijk toch een keuze die ik zelf maak. Wat ik niet snap is dat niet-rokers wel klagen over rook, maar nooit hoor over bv. uitlaatgassen en uitstoot van fabrieken e.d.
    Wetenschappelijk is het al aangetoond dat er jaarlijks meer mensen sterven door dit soort troep. Ik rij zelf geen auto maar word wel gedwongen om dit in te ademen. Tuurlijk begrijp ik dat je niet zomaar autorijden kunt verbieden, maar als je een niet-roker ( die dan wel weer auto rijdt ) hierop wijst dan vinden ze dat belachelijk.

19. Goed te zien dat jij in een boerendorp woont, ooit kom je er wel achter.

20. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of jij ooit op de basisschool hebt gezeten, maar dan zou je weten dat Utrecht geen boerendorp is. Er is hier ook veel aan drugs te krijgen, dus Victor weet echt wel waarover hij praat hoor, ook al is hij maar 12 en heeft hij er denk ik niet veel mee te maken gehad :).

Laatst bewerkt: 15 apr 2006

Deel Deze Pagina