1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Never smoked my whole life....ik heb dus ook geen idee hoe het smaakt :9
     
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Sinds 5 Mei 2007 gestopt, was nog makkelijker dan ik had gedacht. Rook nu nog is zo nu en dan een sigaret tijdens het uitgaan.

    Enige moment dat ik het roken echt miste was tijdens het raiden in WoW, maar aangezien ik dat niet meer speel heb ik daar ook geen last meer van. :+
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Een keer gedaan, maar vond het niet bijzonder. Daarna nooit meer gedaan, vind het niet nodig. Ik heb er geen problemen mee als iemand rookt bij mij, misschien omdat ik het ook gewend ben. Heb mijn hele leven namelijk al de rook van sigaret geroken, mijn moeder rookt daarom. Zolang je niet als een gangster of een kapsones eikel gaat doen met je sigaret zie ik er geen probleem in.
     
  4. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Houden zo, het kost véél geld en voegt eigenlijk niets toe aan je leven, en je gezondheid doet het ook geen goed...
    Laat dit de woorden zijn van eentje die al véél te lang rookt,moi dus..:+

    Eigenlijk dus niet écht gestopt ...:b:

    Hehe, twee verslavingen in combinatie dus...
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2008
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    [​IMG]
    Kijk in Singapore zijn ze niet zo moeilijk met het onder de aandacht brengen wat roken "kan" veroorzaken. Deze waarschuwingen staan groot op de verpakkingen afgebeeld. Ik heb het maar even verborgen in spoiler om een aantal van jullie niet te schokkeren! ;)
     
  6. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.890
    Leuk Bevonden:
    9.283
    Ik vind vooral rokers in hun reacties altijd grappig dat ik niet rook. Zo wijs in de verte uitkijken met een sigaret in hun handen en dan zeggen ik zou er nooit aan beginnen
     
  7. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind roken persoonlijk bijzonder vies, heb een grote hekel aan rook en de stank, etc. Nog nooit iets gerookt, vind het net als alcohol een gevaarlijke verslavende dugs die onbegrijpelijk genoeg om onduidelijke redenen maatschappelijk geaccepteerd is.

    Zo rond de 40% van het ziekenhuisbezoek in de UK is dankzij roken-gerelateerde ziektebeelden. (Zo'n 20% alcohol gerelateerd geloof ik)

    Mensen moeten het zelf weten, immers, als ze niet roken kosten ze ook veel geld in ziektekosten, omdat ze dan 10 jaar langer leven en misschien andere dingen krijgen, maar het blijft toch lichtelijk maatschappelijk onverantwoordelijk. Er zijn namelijk ook (ander) economisch verderf, vervuiling, overlast en andere zaken die wel effect hebben op de maatschappij.

    Geld voor veel dingen, maar met roken we mooi mee beginnen om destructieve sociaal geaccepteerde cultuuroverblijfselen in te dammen, zijn we gelukkig ook aan het doen.

    Verder moeten mensen het zelf weten, obviously.
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Dammit!! ik keek ook gewoon even....dat worden weer nachtmerries! :'-(
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, het is de realiteit en in heel veel landen is het zo op de verpakking te vinden. Meestal is er nog amper te zien om welk merk/soort het gaat.
     
  10. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    In singapore niet alleen mijn beste,ook in België is dit het geval...
    Maar of roken nu de grootste oorzaak aan longschade is kan nog altijd niet bewezen worden ,aangezien het met de algemene luchtkwaliteit in onze landen ook maar pover gesteld is...Onderzoek heeft tenminste in België uitgewezen dat maar liefst 75% van de luchtvervuiling hier aanwezig vanuit het buitenland hiernaartoe gewaaid komt...
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zeg altijd , ik rook maar 1 keer en dat is de pijp uit.

    Ik vind roken ontzettend smerig.
    Mijn 2 collega's roken ook en de onze serviceauto is 1 grote rijdende asbak.
    We kregen een nieuwe bus en onze werkgever verbood om in de bus te roken , maar daar hebben die 2 eikels gewoon schijt aan.
     
  12. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    Tja, en toch moet jij een rookvrije werkplaats hebben. Praat er maar eens over met de baas, tijdens controle's zijn het geen geringe boetes voor het bedrijf...
     
  13. Rishikiller_NL

    Rishikiller_NL Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit gerookt , en ik ga het ook nooit doen. Ik ben 14 en heel de klas rookt
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Praten heeft geen zin.

    Ik hoop ook een keer dat de arbeidsinspectie komt kijken.
     
  15. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog nooit gerookt en ga ik ook nooit doen. Vind het geldverspilling. Vind ook dat het stinkt en het is natuurlijk ongezond. Genoeg redenen voor mij om er nooit aan te beginnen.

    Kan er ook wel op afknappen bij vrouwen...
     
  16. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    O-) niets aan toe te voegen:)
     
  17. hybra

    hybra Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ze je veroordelen of raar aankijken zal wel komen doordat toch veel mensen 1 soort beeld hebben van rokers. Bijvoorbeeld roken om stoer te doen ofzo.

    Zelf trouwens nooit gerookt om de bekende redenen, maar ik heb zelf niks tegen rokers, zolang ik maar geen last heb van de rook.
     
  18. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    k Heb weleens een aantal keer peukjes gerookt van vrienden. Gewoon om te proberen. Het kostte me niks, is ook niet schadelijk een paar keer te doen etc. Dus tja, gewoon gedaan zodat ik weet hoe het is. Ik vind het niet boeiend dus ik zal waarschijnlijk nooit vast gaan roken. Vind het eigenlijk ook niet lekker ofzo.
     
  19. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik blijkbaar niet goed gezocht met m'n eigen topic, sorry daarvoor. :)

    Ik rook zelf wel, om een simpele reden van ontspanning. Dat is wel nu dan nu ik langer rook. Eerst was het zoals de meeste om "stoer" te doen maar aangezien ik maar met een kleine club "vaste vrienden" omga hoeft dat nu niet echt meer. Want je weet hoe iemand is en wat diegene doet.

    Vroeger vond ik het altijd stinken enzovoorts..

    En ik heb 1 hele grote meevaller tot ik op mezelf woon, m'n ouders betalen nu nog. Want m'n vader, moeder en broer roken ook. :)

    En nog een zusje van 8, die zal er vast ook wel aan gaan geloven. :p
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik rook nu een jaar of 15 (ben 29) maar ben eerlijk gezegd wel toe aan dat vaccin waar laatst zoveel over te doen was :p ik begin me steeds beter te realiseren hoe slecht t voor me is en wat een vreemde gewoonte t is
     

Deel Deze Pagina