1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgende week ben ik precies een jaar gestopt. Moest wel stoppen want het ging nergens meer over (bijna 2 pakjes peuken per dag).
    Gestopt van de ene op de andere dag en niet meer gedaan. Helaas wel 14 kilo aangekomen maar die train ik er wel af....ooit.
     
  2. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    Je kan de arbeidsinspectie ook inschakelen door bij hun te klagen dat je baas zich niet aan de regels houd. Al, zou ik dat zelf nooit doen, maar dat heeft meer met principes te maken.
     
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, dat is veel!:eek:
     
  4. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk anders naar mensen die roken, omdat ik het een kansloze gewoonte vind.
    Bovendien vind ik het enorm stinken. Ik heb overigens nog nooit een sigaret gerookt, wel af en toe een joint op een zaterdagavond ofzo. Maar daar ben ik op een gegeven moment ook maar mee gekapt omdat ik er puur bij zat voor de gezelligheid en niet voor het effect van de joint (wat ik dus ook niet echt merkte).
     
  5. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    die 2 pakjes peuken per dag of die 14 kilo :+
     
  6. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben ik de enige die dit echt raar vindt? Niet echt verstandig om roken te promoten als ouders. Mijn moeder rookt ook, maar die heeft wel altijd tegen mij gezegd om er nooit aan te beginnen.
     
  7. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Achja vroeger rookte ik volop, elke dag een pakje weg. Tegenwoordig is het zo dat ik normaal gesproken niet rook. Enkel bij het uitgaan biets ik soms een sigaretje, gewoon omdat het gezellig is.

    Daarna hoef ik er verder ook geen meer. Het gebeurt bij mij een enkele keer dat ik nog tijdens het uitgaan rook, opzich ben ik blij dat ik het op deze manier kan controleren. Ik heb namelijk ook vele gezien die hetzelfde probeerden als ik. Maar deze gingen na die sigaret weer de fout in en zitten weer in hun oude patroon.
     

Deel Deze Pagina