1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. DEHO

    DEHO Dennie dus

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Het roken HOEFT geen belemmering te zijn van je conditie, ik rook zelf zo'n pakje per dag en daarnaast sport ik meer dan regelmatig. Mijn conditie is prima! Dus zit daar niet te veel over in! Voor de rest, succes met werken en alvast gefeliciteerd!
     
  2. jah ik ben eigenlijk Super anti roker!!
     
  3. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    ja ik ga dnek ik ook nu meer sporten als normaal om toch me conitie goed op pijl te houden. :9
     
  4. DEHO

    DEHO Dennie dus

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Proficiat *)
     
  5. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Net een pakje Marlboro gehaald.
    2,50 voor 20 sigaretten.
    echt goedkoop.
     
  6. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    nah ik kom net uit china terug en van daar slof peuken mee genomen voor 7euro omgerekend... dat noem ik pas geodkoop en er zijn daar nog vrienden van mij die ook elk een slof voor me mee nemen dus voor 28eur 4 sloffen peuken. dat vind ik wel goed te doen. ik rook zelf ook al 2 jaar maar ik rook hoogtens 2pakjes per week, ik weet niet maar ik rook al zo lang maar ik ben er niet meer door gaan roken aan die 2pakjes heb ik echt genoeg. alleen als ik uitga rook ik meer.
     
  7. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    ik rook een pakje marlboro per week, en elke avond een goeie joint
     
  8. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Heerlijk, die goedkope sloffen. :) In luxemburg ook maar €3.30 voor een pakje Marlboro. Scheelt toch best veel vergeleken met hier.
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Ik ben het echt compleet niet met je eens.

    Je verkiest dus roken boven je sociale leven. Als je vrienden je vragen om je aan te passen, zou je dit toch wel kunnen doen. Althans overwegen om te doen. Je sigaret is dus je grootste vriend, en als je vrienden je vragen om te stoppen met roken ben je dus eigenlijk vriendloos. Een sociale leven is IMO het belangrijkste wat er is. Als m'n vrienden zeggen dat ik moet stoppen met gamen (iets wat ik heel veel doe) en ik hun anders zou verliezen, zou ik zéker stoppen met gamen.

    Deze discussie is al eens langsgekomen. In een auto kan je doodgaan, maar van roken ga je dood. Een paar bleven er beweren dat je niet altijd doodgaat van roken, maar je kan het ook zo zien: Als je non-stop een sigaret in je mond hebt, en je doet dat 40 jaar, dan ga je ongetwijfelt de pijp uit. Rijd je 24/7 auto voor 40 jaar, dan is het het heel redelijk dat je nog 100% gezond bent. Het is een feit dat je van roken doodgaat. Die oorzaak is uit te zoeken. Bij autorijden is het niet de auto die je dood veroorzaakt, maar de onoplettendheid van iemand in het verkeer, of iemand die lak heeft aan de verkeersregels.

    Ik zit tijdens de pauze's op mijn werk in een best kleine kantine, waarin er van de 12 zo'n 4 mensen roken. Waar moet ik dan naartoe. En jij hebt het alleen over het stinken van iemand, maar ik praat nu over iemand die daadwerkelijk zít te roken. En niks deal with it, want ik ben degene die mee zit te roken, en ik ben degene waarbij mijn toch al kleine longen worden aangetast zonder dat ik er iets aan kan doen. Ja, gasmasker op zeker, nee, in dit geval zijn het de rokers die hun vuurtje maar eens uit moeten houden. Het gaat hierbij niet alleen om de stank, maar ook om de gezondheid van de niet-rokers.

    Ikzelf bijt ook nagels, zonder dat ik weet dat ik dit doe. Zeggen mijn ouders of vrienden dat ik niet moet nagelbijten, dan gaat die vinger ook ongetwijfeld mijn mond uit. Maar nu komt weer de gezondheid naar boven. Met nagelbijten tast je alleen je vingers aan, met sporten tast je helemaal niets aan, maar met roken tast je én jezelf én degene om je heen aan. Dus dat is appels met peren vergelijken, waarbij de peren dit keer van een stuk groter formaat zijn.

    Jij leeft vandaag ja, maar er zijn genoeg mensen die vooruit kijken.

    En geven en nemen...De niet-rokers geven IMO meer dan de rokers.
    En als je het dan toch over stank hebt; Hoe zou jij het vinden als er tijdens de pauze op je werk iemand voordurend vieze stink scheten in je gezicht laat. Want geloof me, de geur van een roker is bij een niet-roker niet aangenaam (om het maar zacht uit te drukken)
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik de tekst van Z3R0-P4R4DOX las, was ik het wel met hem eens, maar na de reactie van JPR ben ik het weer met hem eens.. Dat klinkt veel logischer.

    Ik heb geen problemen met rokers, kan er ook wel tegen, wat betreft rook en dergelijke, en meeroken doe je toch wel, of het nu van een sigaret is, of van de uitlaatgassen van auto's..

    Ach, dit is een niet te stoppen discussie, die eeuwig door zal gaan..
     
  11. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    ik vind de vergelijking tussen auto gassen en roken toch wel ver gezocht.De uitlaat gassen zijn verdunt en met roken breng je onmiddelijk de dodelijke gassen in je longen.Ik zou het trouwen wel eens willen hebben over wat jullie van meiden die roken vinden
     
  12. Gerben_S

    Gerben_S Alias gerben

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    roken is kut want het kost ook nog eens geld... en het voegt niks toe aan et leven (tenzij je het natuurlijk vermengt met wat superskunk ofzo) ookal mijn tip tussen haakjes (benk zelf ook afgehaakt) is lang niet zo goed als bier maar das vast weer een ander topic...
     
  13. Gerben_S

    Gerben_S Alias gerben

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    oh jah meiden die roken zij ook al kut (maar ik dnek dat dat komt omdat je zelf nier rookt als ej zelf rookt maakt het niks uit denk ik) heb zelf een btje een vriendin die rookt maar vind dat nou niet echt plezant maar goed.. wat mij betreft mogen alle vrouwen stoppen met roken.

    /Mod Gebruik de edit knop volgende asjeblieft! - Volkoren
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 aug 2005
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrouwen die roken vind ik niet charmant, dat ten eerste, zo'n sigaret staat gewoon niet bij een vrouw.. Shag helemaal niet..

    Ik ken een meid, die rookt, en soms als ik met dr sta te praten, komt die lucht op je af, en dan word ik echt niet lkkr.. *kotssmiley*

    Maar, om even terug te komen op de uitlaatgassen. Dat zijn er een heleboel in 1 keer, aangezien er niet af en toe een auto langsrijd in Nederland, dat stadium zijn we al lang voorbij ;) Dus komt het redelijk overeen..
     
  15. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    ik kan er zelf ook niet echt tegen.Ik ben bijv. een tijdje bezig geweest met een meid te versieren ongv. een maand ( ja ik weet het lang maar ze vet aardig). Maar toen kwam ik er achter dat ze rookte en ineens *poef* verliefdheid over.Het is gewoon walgelijk als een meid staat te roken.Hoe lief,leuk,aardig ze ook is ik kan er gewoon niet tegen als een meid staat te roken..
     
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, heb ik ook gehad, was ik een btj bevlogen van een meisje, komt er ineens een rookwalm uit dr mond stromen.. hoppa, weg bevlieging :p
     
  17. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    maar nu weet terug naar het roken :+
     
  18. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    als je echt verliefd bent maakt dat imo niet uit.Ik ben het btw (en om ontopic te blijven) helemaal eens jp :+ .Daarbij vind ik nog een roker die niet het fatsoen heeft in een kleine ruimte en of in de omgeving van iemand die der last van heeft zijn sigaret uit te doen iets wat bij mij hoog in de irritaite lijst staat (laat ik in zon geval ook blijken ook)Roken is een eerste instantie een vrijekeuze en dat moet zo blijven het kan niet zo zijn dat iemand gedwongen word om mee te "genieten" zijn we verkeerd bezig.
     
  19. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    @facon NL als je de vergelijking tussen roken en uitlaasgassen van auto's toch wil weten , auto's laten een groot spoor van benzeen in hun uitlaatgassen achter en dit geldt voor de benzinewagens in het bijzonder en voor de dieselwagens geldt dan weer dat zij meer roetpartikels in het millieu werpen , en deze beide zaken zijn voor een groot deel verantwoordelijk voor het fenoneem k.a.n.k.e.r. en roken voegt daar nog een factor aan toe , maar of dit de beslissende factor is kunnen we nog altijd niet weerleggen met onomstotelijke bewijzen.
    edit : en dan moet je weten dat benzeen een van de meest schadelijke k.a.n.k.e.r.verwekkende stoffen zijn op de wereld.
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2005
  20. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    1. waar is je redenering
    2. drank is ook duur
    3. het is een genotsmiddel, mensen hebben er plezier van.. waarom ga jij naar een pretpark?
    4. dat is ook slecht voor je lever op de lange termijn
    5. dat is persoonlijk
    6. dat is ook persoonlijk, maar slaat helemaal nergens op.

    maar ik rook niet..
     

Deel Deze Pagina