1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Roland Garros 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Prev, 27 mei 2007.

  1. Cybercon

    Cybercon Guest

    Dat is geen verkeerde wedstrijd :9

    En ook ik blijf het jammer vinden dat Roddick eruit ligt, want ik heb een enorme zwak voor hem. Heerlijke tennisser om naar te kijken met zijn spijkerharde slagen _O_
     
  2. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroegr wel ja, imo is hij te veel afgezwakt.

    Ook toenk zijn wedstrijden op wimbledon zag enkele jaren geleden, d8 ik van: wauw, inside-out topspin forhands keihard in de hoeken.

    Nu draait hij nooit meer om z'n backhand heen, haalt hij nauwlijks de 220 km/h bij zn opslagen meer, echt jammer. Ipv dat hij zijn sterke punten uitbuitte, is hij zijn zwakke punten gaan compenseren, wat averechts heeft gewerkt.

    Toch blijft het een goede speler, jammer alleen dat we die 240km/h gaande opslagen met een keiharde forhand erachteraan niet meer zien.
     
  3. Cybercon

    Cybercon Guest

    Ik denk dat hij toch aardig onder de dip in 2006 heeft geleden toen hij 2 keer van coach wisselde (Goldfine en vervolgens zijn broer). Dit zal ongetwijfeld ook effect heeft gehad op zijn spel, want zijn beste jaren vond ik nog altijd onder Brad Gilbert. Maar goed ik blijf nog de volste vertrouwen hebben in Roddick en ik hoop dat ie weer gaat flammen tijdens Wimbledon.
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt ja... Denk ook dat hij er wel weer bovenop komt, zou leuk zijn voor het tennis!

    Ana Ivanovic gewonnen van Kuznetsova, yessa!:+:thumbs:
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Jah, Ana Ivanovic is echt op stoom de laatste weken. Ik denk zelfs dat ze favoriet is tegen Sharapova. Ivanovic speelt een stuk indrukwekkender dan Sharapova. Waarschijnlijk gaat Henin wel met de titel naar huis. Jankovic weet nooit door te drukken tegen Henin. Iedere keer staat ze op het punt te winnen van Henin en dan gaat ze opeens dramatisch spelen. Dat verwacht ik ook in de halve finale.

    En voor de Roddick fans, ik denk dat die wel gaat vlammen op Wimbledon. Hij had gewoon pech met de loting, want Andreev staat als een beest te tennissen dit toernooi. Op Wimbledon verwacht ik wel wat van Roddick, vroeger was ik nooit fan van hem, maar nu vind ik het wel een mooie speler om naar te kijken. Vind het altijd wel leuk om te zien hoe spelers de service van Roddick aanpakken. Die Andreev stond zowat tegen de boarding achterin het veld. Op Wimbledon zou Roddick denk geen moeite hebben met Andreev
     
  6. Sjoerd89

    Sjoerd89 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Roddick heeft nooit wat klaargespeeld op gravel, dat ie Andreev treft maakt niet uit. Hij had er ook tegen een andere willekeurige top-100 speler afgegaan. Denk wel dat er inderdaad een halve finale inzit op Wimbledon.
     
  7. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    De wedstrijd van vandaag van Henin tegen jankovic gezien.
    Misschien moet je je uitspraak even aanpassen.Elke keer dat Henin met haar rug bij wijze van spreken tegen de muur staat te tennissen schakelt ze een versnelling hoger.Je analyse is gebaseert op de vorige partijen en heus ,het is niet Jankovic die het toen telkens weer liet afweten, maar in tegendeel was dit voluit Justines drive om te winnen die haar dank zij haar vechtersmentaliteit en perfecte techniek steeds weer voorbij de klip jankovic loodste.Kortom op zulke momenten wordt Justine gewoon de betere van haar opponente aangezien Jankovic voor de spreekwoordelijke manier voor de muur blijft hangen, en dit terwijl Justine er doorheen gaat om toch maar de wedstrijd naar haar hand te kunnen zetten.
    Maar vandaag heeft ze dus laten zien ,dat als ze haar concentratie een volledige wedstrijd intact houdt ,dan zelfs Jankovic volstrekt niet tegen haar opgewassen is,zowel tacktisch als technisch.
    Ere wie ere toekomt , en Justine Henin mag tot de koningin van de gravel uitgeroepen worden aangezien dit hier haar vierde finale is ,en waarvan ze er al drie gewonnen heeft...
    En ze heeft al zestien opeenvolgende wedstrijden afgewerkt op roland garros zonder setverlies........
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2007
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Henin is dan ook zeker favoriet in de finale, maar ik hoop dat Ivanovic voor een verassing kan zorgen. Ik hoop echt dat Ana wint. Maar goed, het is haar eerste Grand Slam finale. Dus waarschijnlijk gaat ze ten onder door de zenuwen. Tegen Sharapova had ze daar geen last van, maar die bood dan ook geen tegenstand.

    Vanmiddag wordt het weer echt spannend =(
    Ik vul hem alvast in: Federer - Nadal
     
  9. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Federer staat in de finale

    Federer - Davydenko 7-5, 7-6, 7-6
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    En het werd spannend ;). Federer had de grootste moeite op sommige momenten.
     
  11. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    In het begin gelijk gebroken en op het einde 2-4 achter en dan toch nog winnen maar Davydenko deed het wel heel erg goed vond ik
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja vond ik ook, maar zo'n slechte speler is hij sowieso niet.

    Nu is Nadal aan de beurt om het waar te maken :)
     
  13. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Vind ik ook
     
  14. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Hoezo ...waarom..is het omdat Henin belgische is of zo...
    Man ga de statistieken eens vergelijken..Justine heeft de laatste 17 wedstrijden op roland garros géén enkele set afgegeven...
    Zij is de onbetwistbare koniging van roland garros...en bovendien aan de laatste 5 grand slams waaraan ze heeft deelgenomen heeft ze telkens weer de finale gehaald en daar bovenop komt het feit dat ze de masters gewonnen heeft....
    Justine Henin is de leading lady van het tennis wat vrouwen betreft,absoluut compleet qua tacktisch en technisch spelinzicht, gezegend met een moordende forehand én daar bovenop een uiterst dodelijke éénhandige backhand en daar bovenop als extraatje een fantastische vechtersmentaliteit.
    Kortom een dame die de hele wereld ons belgen benijdt, maar waar wij uiteraard terecht héél trots op zijn....
    En mijn beste véél speelsters hebben hun favoriete ondergrond...onnodig te zeggen dat Henin zich zowat overal thuis voelt, en dat is wat de hele concurrentie alvast niet kan zeggen...
    En nu heeft ze haar zinnen op wimbledon gezet...Wait and see
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2007
  15. taX-box

    taX-box Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Finale was voorspelbaar bij de heren hoop dat nadal z'n tital 3e op rij pakt en justine dan ook ff tegen ivanovic\o/toch de verassing van het toernooi hoor die servische maakte lakker gehakt van sharapova!:thumbs:
     
  16. Sjoerd89

    Sjoerd89 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, Henin gaat zeker winnen.

    Ik ben voor Ivanovic, want ze is geillll:eek:
     
  18. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens mee eens, maar er staat gewoon geen maat op Henin op gravel, niet normaal hoe ze de laatste wedstrijden heeft gewonnen, 2 sets en meestal 6-3 6-2 ofzo.
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Jammer dat Ivanovic niet wat meer tegenstand kon bieden. Maar volledig begrijpelijk natuurlijk. En als Henin eenmaal op tempo is is ze niet meer bij te houden. Technisch gezien verreweg de beste tennisvrouw van het moment.

    Terechte winnares. En Ivanovic is een schatje *)
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Yes, nadal heeft hem weer gewonnen:)
    Terechte winnaar, want federer maakte erg veel fouten en speelde gewoon slecht.
     

Deel Deze Pagina