1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Roland garros]Martin Verkerk!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door masterape, 3 jun 2003.

1. masterape

masterape Guest

Natuurlijk is het jammer maar 2e geworden op een grandslam met alle toppers is toch een prestatie op zich._O_

2. IK NL

IK NL Guest

ehm ja dus, nr 4 is 1 positie lager, betekend dus dat de nummer 3 nog beter is.

3. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    jonge denk je echt dat het zóveel uitmaakt uit ongeveer 200 tennissers? nouja boeiend.....

4. IK NL

IK NL Guest

jep

5. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    dude numero 4 had ie met gemak verslagen

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ferero was duidelijk beter, maar 2de is ook super goed!:) En hij is meteen bekend, en stijgt op de wereldranglijst tot in de top 20!

7. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    maar dat betekent dus dat de nummer 2, en de nummer 1(Leighton Hewitt, toch?) NOG beter zijn....waar zijn zij in de finale?

8. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Hij heeft gewoon goed getennisd. Ik had nog nooit van hem gehoord tot de laatste tijd. Het is goed voor zijn imago en voor zijn zelfvertrouwen. Tweede op een grandslam toernooi is heel goed.

9. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind dat hij slecht tenniste, hij zag er moet uit. En dat merkte je ook aan zijn spelen, hij begon al in de 2e set te "schreeuwen", dat deed hij bij de 5 setter van de halve finale niet! Hij had zeker beter kunnen spelen, maarja tis maar net hoe het met je gaat enzo, dan weer super en de ene keer weer niet. Maar toch top-prestatie, om met je 1e grand-slam gelijk 2de te worden!! _O_

10. IK NL

IK NL Guest

de halve finale was toch een 3 setter?

11. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Ja duidelijk verloren.
    Ik vond het wel raar dat Verkerk geen antwoord had op de (kick)service van ferrero. Kickserv stuit hoog op, verkerk is nogal groot dus is dan in het voordeel.

12. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Dan bedoel ik de kwart finale...:cool:

Deel Deze Pagina