1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rollerbanken, ze zijn weer overal te bekennen. Wat doen jullie om ze te ontlopen?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Go Ahead Eagles, 30 aug 2004.

1. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom heeft iedereen het in dit topic over 50 rijden? binnen de bebouwde kom mag je maar 30 en als je dan op de weg rijd (Je slingert tegenwoordig van het fietspad naar de weg en weer terug |:- ) En als je dan hier leest dat er mensen in auto's vaak rond de 60 rijden op wegen waar ze 50 mogen dan loopt dat snelheids verschil toch op tot 30km. Dan kan je volgens mij beter de snelheid van scooters binnen de bebouwde kom op de weg naar de 50 halen en buiten de bebouwde kom naar de 60 a 70?

2. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me altijd af waar iedereen dat geld voor die mooie scooters vandaan haalde! Ik moest het altijd doen op een gilera cita :+

Laatst bewerkt: 11 okt 2004
  3. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Opvoeren gevaarlijk?Ligt eraan wat je opvoerd, alleen de snelheid en niet je remmen enzo aanpassen.. tja,..

4. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    uhh, lol. Ik wil ook een brommertje nemen als ik 16 ben. Maar die moet zeker harder gaan dan 25 dan wordt je ingehaald door fietsers. Ik weet niet hoe hard jij fietst op de fiets maar ik fiets wel wat harder dan 25 en dan niet 10 seconden. Vaak rond de 35/37 of me teller (constant) moet niet kloppen :{.

Maar wat ik dan wel dom vind, je mag niet harder dan 45 op een brommer maar waarom wel op een fiets dan? Ik fietste laat ff op me topspeed (beetje wind in de rug) langs agenten bij rollerbanken en ze zien mij erg hard fietsen.. Dat maakt niet uit, maar als ik door rood fiets bij zo'n onzin stoplicht krijg ik wel weer gelijk zo'n acceptgiro'tje thuis gestuurd |:-.

Mijn brommer zou minimaal 45 moeten gaan, anders fiets ik liever. Een constante snelheid van 45 hou je nooit bij als fietser, maar als ik een brommer zou opvoeren naar 60 dan krijg ik veel boete's. Want ik kom 1x in de 3 weken langs een rollerbank. Dus daar is geen ontkomen aan. Ook zijn er voor mij geen omwegen, ik rij toch altijd door de stad, ik ontkom er gewoon niet aan. Dus ik denk dat ik gewoon een brommertje van 45 k/m per uur neem zoals toegestaan.

5. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    60km/h op schooterteller krijg je meestal geen boete voor, tot de 0.7 kW doen ze niks.

Deel Deze Pagina