1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ruzie bij het uitgaan!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door misterx, 14 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    studenten kroegen zijn vaak gezellig en relax...... als je zelf ook student bent.

Laat ik dat nu wezen, dus ik vermaak me er uitstekend.
    Maar al ijn vrienden werken al vanaf hun 16e dus ik kom ook vaak in andere kroegen dan studenten kroegen.

Daar heb je ook twee soorten in. Als ze een beetje alternatieve muziek draaien (en dat hoeft echt niet al te alto te zijn maar bv lenny kravitz) is het er meestal ook wel relax.

Maar kom je in zo house tent dan heb je vaak last van die brezer kids die irritant zijn. En ook groepen marokkanen zijn vaak vervelend.

2. misterx

misterx Guest

nou studenten hebben geen humor, als ze teveel drinken dan worden ze vervelend dn gaan ze aan je hangen die groep waar we zaterdag dus ruzie meehadden waren ook studenten

3. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    'Dus we schieten alle studenten maar af' :{

4. misterx

misterx Guest

jep preces

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Studenten hebben geen humor....

Omdat jij toevallig mot had met een stel studenten, zijn alle studenten maar stomme losers die net zo goed dood kunnen :{

Ach joh, je doet maar, jammer dat het land dan geen toekomst meer heeft, maar wat kan jou dat wat interesseren, jij mept de boel toch wel aan gort als iets je niet aanstaat.

Sorry hoor, maar ik kan absoluut niet tegen zulke generaliserende opmerkingen. Houd je vooroordelen alsjeblieft voor je, en leer eens objectief naar een individu te kijken, in plaats van iedereen over één kam te scheren.

6. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Sluit deze thread maar, dit gaat nergens meer over. De starter van deze thread komt niet met zoveel interessante tegenargumenten.

Laatst bewerkt: 14 apr 2003
  7. misterx

misterx Guest

gewoon afschieten die lui

8. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is hier wel heel erg, In Kampen (Buitenwacht) heb je dat ook wel vaak, Zwolle kom ik niet zo vaak, maar toen ik er nog wel vaak was, waren er echt veel van die types.

Bij ons is het meestal, als er al wat is eerst wat gebekvecht, en dan wat geduw :) Ik zelf niet, probeer altijd alles uit te praten ipv uit te slaan.

9. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0

Ik ben al jaren fanatiek voetbalsupporter van de lokale club maar ik hen nog nooit met terras stoelen gegooid.Domme Opmerking om alles en iedereen maar weer over 1 kam te scheren.:mad:

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Is dat aan jou om te bepalen? :{

Ik ben in discussie met misterx, dat hij met zwakke argumenten aan komt zetten daar kan hij gezien zijn hoogstwaarschijnlijk slechts geringe intelligentieniveau natuurlijk weinig aan doen, maar grappig is het wel :)

11. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week had ik ook bijna ruzie met iemand die voor FC Twente is.... gewoon afschieten die lui :{

12. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Weer zo'n sterk antw.

@ ChaoZ-dRoNe: Buitenwacht wel wat eens over gehoord nog nooit geweest, zal 't eens in de gaten houden. Ben ook meer zo'n praterd, ik ram eigenlijk nooit iemand in elkaar.

Oh wacht ik heb ook wel eens met een stoel lopen gooien.
    Dat was ook de enigste keer dat ik met een stoel heb gegooid omdat dat ding niet open wou klappen, maar dat was ook thuis.

13. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje slecht geformuleerde zin.. Dus als ik voor FC twente ben, dan zou ik volgens jou afgeschoten moeten worden!? Rare argumentatie! :{

14. misterx

misterx Guest

ej dus je wil zeggen dat iedereen die vecht en supporter is van een voetbal club dat die een laag niveau hebbn.
    kijk dan eerst eens naar jezelf als mod kun je het niet verder schoppen in deze maatschappij

15. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Hij bedoelt dat bij wijze van spreken, omdat die threadstarter constant met die antwoorden komt. Zie smilie

16. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sjesus, zeg dan niks...
    Nee, haha, wat een lol, met riemen lopen slaan, das pas humor...|:-
    Nee jij bent de meest fijne persoon, met stoelen gooien...|:-
    Geinig, ik zou precies het tegengestelde zeggen, alleen dan meer in de richting van: domme rondhangende mannetjes die geen reet te doen hebben en dus ruzies uitlokken.

Sorry hoor, maar als je vaker last heb van dit soort incidenten, zal je dan niet eens gaan denken dat het aan jezelf ligt. Het stappen wordt door dit onverantwoordelijke en domme gedrag niet leuker. En of ik nou gezellig met een paar van m'n maten een avondje chillend in een café wil doorbrengen, of dat ik de hele nacht uit m'n pannetje wil gaan, dat heeft daar geen reet mee te maken.

17. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Scheer "jullie" niet allemaal over 1 kam, ik geef een schatting van het gemiddelde...mijn vader is fanatiek feyenoord suporter, maar zeker geen vandaal (en heeft ook geen puberaal IQ)...

18. Al die mensen die ruzie zoeken in uitgaansgelegenheden of waar dan ook lijden aan een groot minderwaardigheidscomplex. Dat proberen ze dan weer weg te nemen door ruzie te zoeken, met daarmee als doel wat stoerder over te komen op de rest van de bezoekers. Ik heb zelf eigenlijk nog nooit ruzie gehad in een kroeg of discotheek, ik vertel ze als ze lopen te fucken de waarheid en vraag ze waar ze nou helemaal mee bezig denken te zijn. De meesten staan dan gelijk met een bek vol tanden, lopen weg en durven je de rest van de avond geeneens meer aan te kijken.
    En ja.... willen ze doorgaan, dan zit er niks anders meer op. Als ze met een grotere groep zijn( wat meestal het geval is) Dan moet je ze keihard aanpakken samen met je vrienden en het dan op een lopen zetten}:] En anders kan je ze een paar tikken geven en gewoon rustig weggaan:cool:

19. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, de smilie was nog niet geladen en ik las de zin ook verkeerd. Mijn excuses! :)

20. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    idd, Hij zegt dat alle studenten moeten worden afgeschoten, omdat hij ze niet mag.

Nu ga ik ff op zijn manier denken, vandaar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina