1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ruzie bij het uitgaan!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door misterx, 14 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Bwahaha for your information, mod zijn doe ik voor m'n lol, dit is niet m'n baan of wat dan ook :D

Nee, ik studeer, dus ik zal het wel zeker verder schoppen in deze maatschappij, waarschijnlijk nog wel een stuk verder dan jij, die niet verder komt dan het schoppen tegen tafels en stoelen aan :p :{

Heb je nu een hekel aan me, omdat ik student ben? Geeft dat jou het recht om mij af te schieten? Bwahahahahaha, laat me niet lachen.

2. misterx

misterx Guest

onee je leert voor schoonmaker en dat je dan mod bent daar kun je dan mee opscheppen

3. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whahaa, Duck Hunt 8) "sorry, kon het niet laten, inkoppertje"
    *Is het verder eens met al het voort genoemde*

4. misterx

misterx Guest

maar iuimheb het zaterdag wel gezellig gehad

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Neen, ik leer niet voor schoonmaker, ik studeer Toegepaste Communicatiewetenschappen, wat mij na mijn afstuderen mogelijkheden genoeg geeft om in het bedrijfsleven aan de slag te gaan, tegen een riant salaris, en aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden.

Nu ben ik toch wel benieuwd naar jouw opleidingsniveau, misschien werpt dat nieuw licht op je argumenten, en leidt dat tot een betere verstandhouding :)

6. misterx

misterx Guest

ej mensen ga op live blijf maar sturen hoe goed julli me vinden mzzl

7. misterx

misterx Guest

nou ben nu verder niet bezig met school zit nu in het 2e van fctwente en heb het nu bijna tot het eerste geschopt dus als jullie van voetbal houden dan zien jullie me binnenkort wel een keer op de tv

8. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Als je even je echte naam geeft kunnen we meteen doorgeven aan de Privé, Weekend en Story dat voetballer 'X' een slecht en vooral agressief verleden heeft. Wordt vast een mooi verhaal! :cool:

9. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das toevallig, ik zit in het eerste van ajax!! :D Dus misschien heb je me wel een keer op tv gezien.

10. Net alsof een van ons naar FC twente gaat zitten kijken:+

11. unrealmaster

unrealmaster Badboy Killa

Leuk Bevonden:
    0

Juist Joden!! Nee maar ff serieus ik heb ook vaak last van van die gasten die je heel stoer en kwaad aankijken die dik veel gezopen hebben en alleen maar ruzie proberen te zoeken. Nou als er iemand afgeschoten moet worden zijn zij het wel. Maar toch niet elke voetbalsupporter is dom, ik ben een best wel fanatieke fan van ajax en doe toch vwo ;)

12. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry hoor.

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    nou zag ik iemand nog iets zeggen over house tenten waar dus geen reet aan is vanwege breezah kids of buitenlanders, of whatever, maar hier in zeeland is dat egt andersom,
    de enige plekken waar geen agressieve buitenlanders en wiggers zijn en ook geen breezahs en whatever zijn hier de tenten waar ze hardcore/hardhouse/hardstyle "durven" draaien, en dan is dat geen tent waar allemaal racisten komen, maar daar komen dus gewoon studenten en das gewoon egt gezellig

en ja, voor de rest de mannetjes zoals deze topic opener die moet je gewoon negeren, want die komen meestal van het vmbo, hebben een uitzichloze toekomst, kunnen dus ook niet normaal nadenken, en proberen door gebrek aan zelf vertrouwen veroorzaakt door datzelfde lage iq getal weer een beetje op te krikken door de wat slimmere (studenten) neer te slaan met een groep.. heel lomp en totaal nutteloos..

thats all

14. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pjotverdorrie een beetje ontopic mensen.
    Gaan we ruzie maken over opleidingsniveaus en voetbalclubs.
    Lekker belangrijk.

Wat dacht je van de lopende akties preventief fouilleren in het uitgaansleven.
    Vuurwapens,messen en weet ik wat voor andere troep er gevonden wordt.
    Waarom neem je die rotzooi mee als je gaat stappen.

En regelmatig die zakkewassertjes die zich beledigd voelen als iemand ze aankijkt.
    Jezus ben je is een keer belangrijk genoeg om aangekeken te worden ga je nog moeilijk doen.

Ik vind het geen leuke diensten door die algemene sfeer van baldadigheid onder de mensen.
    (alleen die schaars geklede dames vind ik wel errug leuk)

Laatst bewerkt: 14 apr 2003
  15. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook Vbo gedaan......ben heftruckchauffeur en draai alleen maar nachtdiensten (4 nachten) :{

Laag Iq kun je niks aan doen, maar 't dom gebruiken wel.

En nu moet ik ook werken, tot morgen allen.

Laatst bewerkt: 14 apr 2003
  16. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik probeerde ook niet te generaliseren, evenmin doe ik dat met buitenlanders, maar meestal zijn het wel laag opgeleide mensen en/of buitenlanders die de sfeer verpesten, maar er zijn ook een heleboel goede laagopgeleide en/of buitenlannders, en er zijn ook wel hoogopgeleide wiggers die alles willen verneuken (maar das tog een lager aantal)..
    maar iig, ik snap het sowieso niet, je gaat tog uit om plezier te hebben, en je hebt tog gegarandeerd plezier als iedereen lacht en het gezellig is met gezellige muziek erbij (van feestmuziek wordt iedereen vrolijk:)) en gewoon lekker daar mee meedoet, niemand maar dan ook niemand kan egt meer plezier beleven aan een avoondje mensen in elkaar kicken dan aan een avondje gezellig drinken in een apres ski bar..

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb nooit echt problemen gehad bij het uitgaan. Ik heb wel eens bijna problemen gehad. Dat was met carneval, ik ging per ongeluk op een lintje staan dat een student achter zich aantrok, en studenten in Maastricht hebben geen flauw benul van wat carneval inhoudt. Deze dus ook niet en die vroeg op een hatelijke toon aan mij waarom ik op zijn lintje ging staan, of ik dat leuk vond. Kwamen wat omstanders bij en toen is het met een sisser afgelopen.

18. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Mensen die ruig willen doen zijn altijd met een groepje 'vrienden' waar ze zich aan willen bewijzen.. Zo jutten ze elkaar op om dingen te doen die ze normaal nooit zouden doen. En ze willen niet 'wijk' lijken in front of hun vrienden en kijken dan niet zielig weg als jij naar hun kijkt maar kijken boos trug en zoeken ruzie.. Als je ze alleen tegen komt dan zeggen ze niks.. Dit soort mensen noem ik zielig!!! :mad:

19. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    idd echt sneu als je ruzie gaat schoppen..

20. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ruzie bij het uitgaan echt niet coolz ofzo. Heb nu al aantal keer meegemaakt op verschillende plaatsen en die ventjes gaan elkaar dan echt bijna killen. BLoedende hoofden en al die shit ik vind dat echt niet stoer ofzo. Als ze graag willen knokken moeten ze maar gaan boksen op zaterdag avond.
    Kep zelf ook een keer per ongeluk een klap gehad omdat die ventjes zelf te dronken waren om elkaar te raken waardoor iemand mis sloeg en mij vol in mijn rug raakte.
    Vechtpartijen komen steeds vaker voor en ook zijn mensen veel agressiever tegen elkaar enzo. Voor mij hoeft het uitgaan naar discotheken daarom ook niet echt meer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina