ruzie bij het uitgaan!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door misterx, 14 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Tja heb zelf al het een en ander meegemaakt tijdens het uitgaan.. Waaronder een keer in mijn arm gestoken (ook alleen maar omdat ik me wegdraaide anders had ik hem vol in mijn borst gehad) omdat ik het biertje van iemand omstootte, hierna was ik het uitgaan ook ff zat..
    Ik ben iemand die altijd een beetje uit de toon viel., vroeger lang haar tattoos etc etc.. heb dus al te vaak meegemaakt dat een of andere lul zich zo nodig moest gaan bewijzen ten opzichte van zijn vrienden of vriendin. Dus ruzie gaat maken met mij. Meestal liep het met een sisser af omdat ik het liever ontloop, maar je soms kon dat niet en dan sta je dus ineens tegenover 4/5 man want vaak zijn die gasten ook nog te laf om het in hun eentje af te doen.. Klote is alleen wel dat ik in zo'n situatie als iemand me nou eenmaal wel zover heb niet wegloop, dat heeft me dus al wat klappen opgeleverd..
    Het verpest alleen altijd je avond, of je nou wint of niet zo'n kut jong heeft wel meteen je avond verziekt omdat hij zonodig ruzie loopt te maken..

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je hebt zelfs van zo'n zielige gasten die juist op stap gaan om ruzie te zoeken. Volgens mij is het voor hun een geslaagde avond als ze 5x ruzie hebben gehad. Ze moeten zo'n soort types vastzetten, een weekje brommen zal ze leren.

3. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ok ff alle vooroordelen overhoop schoppen hier.
    Ik kom vaak in voetbalstadions en ken een hoop mensen die na afloop van een verloren wedstrijd graag op andere fronten willen winnen.
    Het rare is echter dat dit over het algemeen geen jongens zijn met een half afgemaakte lbo-opleiding maar gasten die gestudeerd hebben of dit nog steeds doen.
    De thread starter komt hier aan zetten met dappere verhalen van met riemen slaan en terras stoelen gooien, maar deze methodes zijn onder voetbal supporters al zeer lang bekend.
    Ik wil weleens zien of je nog steeds van die dappere verhalen hebt als je eens een keertje een dagje met ons meegaat.
    Ik ben persoonlijk absoluut tegen geweld, maar het zijn al heel lang vrienden van me die ietwat ontspoort zijn. Je probeert ze dan toch op het rechte pad te houden he.. maar als het echt uit de klauwen loopt ben ik weg, dat klinkt misschien scheiterig maar ik vind dat dapperder dan je verrot te laten slaan.

Ik kan nog wel ff doorgaan maar daar heb ik ff geen zin in dus ik stop nu maar ff.

4. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    Uitspraak van het jaar! Groot gelijk kerel! Niet iedereen wordt met dezelfde kansen geboren...

Bullsh!t... je generaliseert dus wel! Er zijn genoeg autochtone Nederlanders die herrie schoppen...
    Ruzie zoeken ligt niet aan huidskleur, maar met name aan overmatige alcoholconsumptie en verkeerd drugs-gebruik... En kom ook niet aan met laag of hoogopgeleid, want voor elke laagopgeleide allochtoon is er een hoogopgeleide autochtoon die iets te lang met z'n mede-hoog-opgeleide vriendjes heeft zitten doorhijsen en denkt dat ie een echte vent is...

Laatst bewerkt: 15 apr 2003
  5. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Samengevat mijn mening: Als je ruzie zoekt ben je niet goed bezig...

De sfeer in deze thread maakt het forum niet echt gezellig en om verdere 'stoere' discussies waarin ook gediscrimineerd wordt te voorkomen sluit ik deze thread nu af.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina