1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

S*ck my Tiny Yellow Balls

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shcaap, 6 jan 2005.

  1. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Als Microsoft Nintendo koopt is de Xbox ineens veel beter als console. De huidige Xbox totgames beperken zich tot Halo, Ninja Giaden en verder vind je vrijwel alle toppers beter op de PC of eerder op de PS2. Is nintendo van MS, dan heeft MS ineens allemaal exclusive toppers erbij.
     
  2. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Niks nieuws, zoveel grote bazen gebruiken zulke methodes omdat je dan machtig overkomt.

    Een baas van adidas heeft (toen adidas nog nie zo groot was) gevraagd aan sommige medewerkers die bij hem op het kantoor kwamen hun schoenen uit te doen. Dan keek hij erna en smeet ze uit het raam, pakte de telefoon en zei dat ze die man eens fatsoendelijke schoenen gaven (adidas schoenen natuurlijk).
     
  3. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Het was in de tijd dat Nintendo het moeilijk had en de rest van de nintendo staff het wel had gewild, de verkoop aan MS maar die ene gast wou het niet en dus reageerde hij zo op de reactie van dhr. Ballmer
     
  4. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    MS heeft in theorie veel aan Nintendo, ze missen nu een belangrijk deel van de gamers omdat ze maar geen games kunnen maken die kunnen wedijveren met Metroid Prima, Zelda en Mario. Een Zelda game zou MS de Japanse markt geven (en een verdomd goede RPG, want wat is nou Fable als je het vergelijkt met Zelda? Precies, niks bijzonders). Geen platformspel is zo goed als Mario (nou ja, Mario Sunshine was geen Mario 64 maar toch een klasse apart) en een klotenspel als Blinx brengt de Xbox echt niet in kinderkamers. Met metroid heeft Nintendo echt iets unieks neergezet.

    Begrijp me niet verkeerd, Ninja Gaiden, Halo 1 en 2 en PGR 1 en 2 zijn in mijn ogen subliem, maar met Nintendo's games erbij heb je een dodelijke combnatie waar Sony nooit tegen op kan boksen. Exclusieve games zijn belangrijk om je cosole te onderscheiden en net even meer de moeite waard te maken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jan 2005
  5. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    My thoughts exactly. En Hiroshi's actie is ook subliem en terecht. :+
     
  6. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik vind het humor. Het doet me haats denken aan een Southpark aflevering met Shinpokémon. (Zal dit incident een inspiratiebrond zijn geweest?)

    Nintendo maakt supergames en is bijna heilig als het om de games industrie gaat(Sega heeft zijn status nogal verspeelt, al is de Dreamcast nog steeds een van mijn favorieten). Nintendo is echter nogal eens overmoedig, eigenwijs en onrealistisch. Online gaming op consoles en de ideetjes achter hun Nintendo DS zijn zaken waarin Nintendo, in mijn ogen, veel te eigenzinnig handelt.
     
  7. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft wilt Nintendo o.a. door de succesvolle Gameboy, nu dus de DS. Aangezien Sony met de PSP is gekomen, kan microsoft daar niet achteraan. Bij consoles zie je dat steeds meer PS2 gamers naar de Xbox overstappen

    Daarnaast hoort Mario etc... op een Nintendo thuis en niet op een Xbox ofzo. Laat Nintendo haar eigen gang gaan, ze vechten vast flink terug met de volgende console.
     
  8. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ze hadden er gewoon op in moeten gaan met nintendo en de console afdelingen moeten laten overnemen. Op handheld gebied is er zeker nog toekomst voor nintendo maar een samenwerkingsverband met microsoft was voor hen zeker goed geweest om hun (op iets jongere mensen gerichte) games nog in grote getalen af te zetten over heel de wereld.
     
  9. jurjen1

    jurjen1 Exit Light

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    2
    maar stel nintendo zal wel in de handen vallen van microsoft... mij lijkt het persoonlijk meesterlijk. games als zelda en halo op een console..de kracht van de xbox gecombineerd met platfrom games van de gamecube..mij lijkt het top :D
     
  10. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Dit is een hoax. Toch leuk gedaan.
     
  11. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    mja het is een nintendo baas. Zo`n kiddy reactie was te verwachten


    ow dit was zooooon inkoppertje
     
  12. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop toch dat Hiroshi Yamaushi overstag gaat en zich overlevert aan microsoft. tzal een goede combinatie opleveren tegen sony. sony heeft in het vroege verleden ook een aanbod gegeven aan Nintendo om samen te werken, maar dat sloeg nintendo af, een grote fout. maar aan de reactie van de Nintendobaas gaan ze diezelfde fout weer maken.

    aan de andere kant ben ik er toch ook weer op tegen, Nintendo heeft een eigen identiteit en de xbox ook. Dat vind ik juist zo goed aan deze consoles. als je kijkt naar de playstation, die heeft helemaal geen identiteit.

    ik ben dus aan de ene kant blij dat nintendo het aanbod heeft afgeslagen, maar aan de andere kant ook een gemiste kans om sony om ver te slaan, maar misschien kan microsoft daar alleen ook wel voor zorgen.
     
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, haha, ik dacht gelijk: "wat kinderachtig". Zo'n bedrijf zo'n baas :+

    Trouwens vind ik het niet slim, ik weet natuurlijk niet hoe nintendo er voor staat qua financiën maar het gaat niet bepaald goed met de gamecube inelkgeval. Microsoft en Nintendo samen is een erge concurentie voor sony maar goed, Nintendo heeft een beetje eigenaardige denkwijze.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2005
  14. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Hmm, hoezo gaat het niet goed met de gamecube? Als is het geen PS2 of Xbox qua verkoop, het ding levert Nintendo echt wel centen hoor.... En Nintendo heeft veel minder last van piraterij en maakt dan ook veel winst met de games. Vergeet niet dat de gameindustrie gegroeid is en dat de kleinste speler op de markt nu meer verkoopt dan de grootste spelers in de jaren negentig.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jan 2005
  15. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Hè, ik dacht dat ik in een MC Cuntfart adoratie-topic zat :+.
     
  16. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Nogmaals, het is een hoax.
     
  17. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt helemaal. De GameCube vliegt nu gewoon de winkels uit en door de kleinere schijfjes is piraterij bijna niet mogelijk en stuk lastiger, daardoor verkopen ze alle games goed.
     
  18. 60 Yen

    60 Yen Monetary Disaster

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Playstation heeft voor mij wel een identiteit. Het is de belichaming van de mainstream gamer. Helaas is dat op de xbox de laatste tijd ook ver te zoeken, doch er wel wat versnaperingen zijn voor de hardcore gamers. Maar die zijn er op de PS2 ook. Dus eigenlijk hebben beide geen eigen identiteit.

    Tsja, Nintendo heeft wel een identiteit, dat is duidelijk. Oogt kiddy, maar het zijn erg sterke spellen. Jammergenoeg wel weinig.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2005
  19. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    whahahahaha vette actie :D
     
  20. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    laat nintendo maar lekker op eigen voet verder gaan, dat gaat ze al 20 jaar (+ die 80 jaar daarvoor ongeveer) prima af!

    financieel zit het ook wel goed, grotendeels door de enorme successen van iedere gameboy die verschijnt/verschenen is.

    ik denk alleen dat nintendo (sony ook) onderschat hebben hoe populair online gamen aan het worden is, dit is namelijk voor velen de reden om een xbox aan te schaffen.

    games als super smash bros, mario kart en mario party zijn uitstekend geschikt om online te spelen, reken maar dat dat fun is! _O_
     

Deel Deze Pagina