1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sadams broers eidenlijk dood, officieel

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 24 jul 2003.

1. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Waar heb jij het over, ik had jou niet eens gequote. :{

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    De plannen voor het uitschakelen van mogelijk gevaarlijke leiders stond al veel langer in de planning. De aanslag op de Twin Towers was echter de catalysator op het geheel.
    Ik ben van mening dat deze dictators met al het mogelijke geweld verwijderd mogen worden. Het liefst onder toezicht van de V.N., maar aangezien dat een corrupt en door vriendjespolitiek verscheurd orgaan is mag de V.S. het van mijn part in zijn eentje doen. En ik weet ook wel dat de V.S. er geen frisse ideeen op na houd, maar ik vind ze nog wel het minst van twee kwaden. We leven nu eenmaal in een harde wereld en de dingen worden nu eenmaal zo opgelost... deal with it.

3. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ 2 posts hierboven : ow shit ,ff verkeerd gezien :) ik zag m'n naam daar vanboven staan en blablabla.... sorry

/nevermind dan :)

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Meer een actualiteiten-thread voor in ASEL. >>Moved<<

5. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt ik bedoel de zonen, Maare op chemische wapens uit, bush, niet dus. Smoesje, begon dat gevecht gewoon voor de mensenrechten, dan was t goed

6. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Jammer weinig scherp vandaag.

Waarom enkel Irak?

What about Sierra-Leone/Congo/Zimbabwe/Laos etc etc etc

Allemaal dictaturen van het zwarte soort. Toch geen enkel plan van de westerse wereld hier is een strijdmacht naar toe te zenden.

Nee toch in foutief perspectief geplaatst. Nietemin een goede zaak dat Irak iig van Saddam is bevrijd, maar dat natuurlijk enkel omdat men wist dat hier wat te halen viel.

7. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Absoluut waar. Ik denk echter dat de V.S. wel verder zou zijn gegaan met het verwijderen van andere dictators iig in de regio als men niet op zoveel problemen zou zijn gestuit in Irak. Dat het alleen maar om de handel zou gaan gaat er bij mij echter niet in.

Ik neem het echter de V.N. kwalijk dat men niet optreed tegen deze dictators. Maar ja het is nu eenmaal populair hier om de V.S. te bashen terwijl het veel verder gaat.

8. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0

uuhm, ja bij mij gaat dat er nog wel redelijk makkelijk in (:+), want nu is er een land in afrika, met een burgeroorlog enzo(geen idee welke, maar jullie weten wel welke ik bedoel(als je t nieuws een beetje volgt iig)) die de hulp van de VS wil (ja, je leest t goed, en nee, ik kan het me ook niet voorstellen), en nu geven ze niet thuis

9. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je doet je ondertitel eer aan.

Bush is dan wel niet de meest intelligente en beste president van de VS ooit, maar Saddam is echt tien keer zo erg. Die man heeft honderdduizenden, zo niet miljoenen, mensen laten vermoorden en martelen. Bush heeft NOOIT expres onschuldige mensen vermoord. Saddam wel. Haal die anti-VS bril van je hoofd af.

"Domme zebra..."
    Open je ogen. In heel de wereld gaat het economisch slechter. En dat komt echt niet door Bush hoor :{.
    OMG. Als je de VS en Bush meer haat dan Saddam en het zooitje ben je gewoon een neo-nazi. Ik herhaal: Saddam heeft expres honderdduizenden onschuldige mensen gedood. Bush niet!
    En alle Marrokanen zijn achterbakse criminelen. Ik bespeur generalisatie en discriminatie in jouw post.

Bovendien kan ik me moeilijk voorstellen dat je Irak liever ziet dan de VS. De VS is veel verscheidener. Zowel qua natuur als cultuur. Maar goed, that's just me O-).
    En gelijk hadden ze, met die genocidewet. Het was gewoon een achterlijke wet. Als een Japanner iemand in Japan vermoord, kan die gast in België berecht worden. :{. In je laatste stuk heb je wel gelijk, alleen is er één groot verschil. De terroristen waren er op uit veel doden te maken, de VS absoluut niet.
    Waarom wens je dat niemand toe? Die gasten hebben ook getallen met meer dan 3 cijfers achter hun naam staan. En dan heb ik het over onschuldige, vermoorde burgers. En nee, in 9 van de 10 gevallen was dat geen zachte dood. En dat die 14-jarige kleinzoon was omgekomen is gewoon de schuld van die Uday of Qusay. Zij weten dat ze gevaar lopen, en daar moet je je zoon gewoon niet in mee sleuren. Desalniettemin is het triest, maar ook een beetje eigen schuld dikke bult van die Koes-ei of Oedaai.
    Humor. In één post laten zien dat je geen grijntje verstand hebt van waar je over praat.

Applaus.

Ik word zo ontzettend moe van mensen die gewoon als een mank schaap meelopen in de overheersende mening, gevormd door kortzichtige linkse-boomknuffelaars. Tuurlijk is de VS niet altijd de hemel, maar als ik zie dat mensen Bush soms nog erger haten dan Saddam, dan spoor je niet. Een massamoordenaar tegenover een president die een land wilt bevrijden, en geen enkele keer expres een onschuldig burger heeft vermoord...

Haal die anti-USA bril van je kop, en denk zelf eens een keer na. Of meld je anders meteen aan bij Saddam's elite leger, als je het zo'n fijne vent vindt.

Goddamn, dat domme linkse anti-VS gelul brengt mij echt tot kotsneigingen.

10. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    schaam je, let eens op met geschiedenis of op het nieuws. Sadam en zijn regime hebben 10/100.000'en mensen vermoord, ge-excecuteerd/onthoofd! En nee, ze hebben nix gedaan. Schaam je!

ene... het volk dat hem MOET steunen anders hebben ze geen hoofd meer!

@drone _O_

Laatst bewerkt: 24 jul 2003
  11. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry hoor, maar zijn post was 100% sarcastisch bedoelt...

Misschien een beetje beter op letten bij Nederlands? :+.

12. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    [hier stond iets heel doms!]

Sorry, ik was iets te serieus door deze thread aan het bladeren...

13. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe,er zijn veel posts die sarcastisch waren verkeerd begrepen.

@ drone : ik heb inderdaad overdreven met te zeggen dat ik bush even hard als Saddam haat ,maar toch.... voor de rest ben ik helemaal niet akkoord met jouw ,en mede - forummers uitschelden moet ook echt niet vind ik persoonlijk. Over die Genocide wet : het is idd een dom principe ,maar Bush wou zich gewoon immuun maken tegen een wet van een land ,en amerikaans soldaten zouden dan wegkomen met misdaden die ze gepleegd hadden o_O Mijn eerste post was dus ook wel niet serieus bedoeld ,maar het is wel een zo dat die man echt niet aan de macht van de grootste natie ter wereld zou mogen staan. Een verkiezings campagne die niet eerlijk liep ,een raketschild (wtf) ,eerst een land helemaal ontwapenen om dan toch maar oorlog te voeren (hoe lame kun je zijn) ,..... zo kan ik door blijven gaan

14. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    eeegh.. heeft iemand hier al aangedacht... Saddam heeft een tiental (zo niet meer ) dubbel gangers.. wie zegt dat zijn zonen dat ook niet hadden en dat het dubbelgangers zijn die ze te pakken hebben genomen..
    Die gasten zijn gepakt in Iraq. Als jij gewild bent door zo'n beetje het hele amerikaanse leger wat daar nu gestationeerd zit zou jij dan in je land blijven?
    En zou jij dan ook niet zorgen dat ze je niet allebei tegelijk kunnen pakken?

15. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    En wat je hier zegt klopt dan weer perfect met het idee dat de VS weer een 'succesje' nodig had. Wedden, 'toevallig' vlak voor de verkiezingen vinden ze Saddam Hoessein. Ben benieuwd. Is er inderdaad een DNA scan van die broers gemaakt door een onafhankelijk (zo ver mogelijk) bedrijf?

16. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Zag het niet eens zozeer vanuit het oogpunt dat de VS misschien die gasten daar geplant heeft.. Maar die mogelijkheid sluit ik in ieder geval niet uit.. Vind het ff steeds te toevallig dat elke keer als er vragen komen over die oorlog "wat" gevonden wordt.

17. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    De broers van Sadam zijn niet dood, sterker nog er zijn geen andere rassen in Irak dan Irakezen, en wat de Amerikanen betreft, dat zijn allemaal honden, vuile honden, ze liegen dat ze barsten, ze zeggen dat ze hier zijn, maar ze zijn helemaal niet in irak, elke amerikaan die we zien schieten we dood :cool:

18. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    AL die verhalen in Irak zijn gewoon propaganda van amerika.

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dit is absoluut NIET waar.
    ik ben NU in Amerika en ze zijn veel aardiger als de Nederlanders(voorbeeldje)

ik kwam vandaag bij Wal-mart binnen en gelijk; Hey how are you doining enz... iedereen is zeeer behulpzaam in Amerika..

20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dus, jij denk dat die zonen van Saddam niet dood zijn?
    Wat moeten de amerikanen DAN doen om het goed te doen?
    Ze doen het toch nooit goed? heb je de fotos al gezien waarop die zonen liggen? ik wel ik heb hier USA Today voor me liggen en CNN zowat de heledag aan staan, die fotos lijken toch wel verdomt goed op die Uday en die andere...

'Jaja, die fotos zijn gemanupuleert.. blaat wat moeten ze nu weer doen? Het is verdomme NOOIT GOED!!

Jij moet je schamen... 11 september 3000 Amerikanen zijn daar dood gegaan.. deze mensen zijn niet dood gegaan maar vermoord. door die vuile vieze mensen die eerst in Afganistan zaten.. anyway 11 september heeft niet alleen veel verdiet gekost, ook geld etc etc..

de amerikanen willen gewoon geen gezeik meer met deze mensnen. daarom werd eerst afganistan aangepakt nu Irak om zo zijn reden ..

En ik snap ook niet waarom andere landen achter de VS staan,

.
    .
    .
    Ook ben je zielig als je Bush netzo erg haat Als Saddam himself.
    Bush heeft ten minsten het lef om de terroristen in deze wereld uit te jaagen.. nja missschien krijg ik nu een reactie dat bush zelf een terrorist is maar daar gaat me niet o;p in..

ik ben trots op Amerika!

Laatst bewerkt: 26 jul 2003

Deel Deze Pagina