1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sadams broers eidenlijk dood, officieel

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 24 jul 2003.

1. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    ff een vraag, stond dit topic nie op the green mile???

Of ben ik gestoord ?

Ik vind dit dus echt NIET kunnen, hoe kun je, met 12 zware raketten een gebouw naar beneden halen waar jongens in zitten?

Jezus Christ, ik dacht dat Amerika altijd lulde dat ze tegen dit soort wrede acties waren.....

BERECHT ZE OP EEN FUCKING NORMALE MANIER, ARRESTEER ZE, GEEF ZE LEVENSLANG, LAAT ZE ZÓ LIJDEN!

Maar wat doen ze ?
    Ze bombarderen ze plat, plat??? STUK bedoel ik !!

Terwijl die Bush en Blair lekker koffie zaten te drinken met hun sletterige secrateresses terwijl hun vrouw zat te koken !!

Laatst bewerkt: 26 jul 2003
  2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ehm.... waar heb je het over. De Amerikanen hebben eerst ook geprobeerd om het gebouw te bestormen en ze zo te pakken te krijgen. Maar aangezien die gasten in een zwaar beveiligde villa zaten en met zware machinegeweren zichzelf verdedigde en de Amerikanen aanvielen is het toch niet zo gek dat ze het gebouw uiteindelijk met raketten hebben bestookt om zo hun eigen levens te sparen of wel soms?

Maarja dit zal wel weer worden afgedaan als Amerikaanse propaganda. Wel opvallend dat alles maar dan ook alles wat de Amerikanen doen en zeggen meteen wordt afgedaan als propaganda en dat jullie het blijkbaar allemaal beter schijnen te weten. Natuurlijk zal de waarheid wel ergens in het midden liggen, maar de manier waarop sommigen members hier constant over posten slaat echt nergens op.

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Danke, het was idd sarcastisch.

4. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    jah en ze vragen naar je naam.... en vervoglens je Credit Card....

In hun werk kleren zijn ze allemaal heel aardig en jij bent zo dom omdat te geloven|:- wake up!!

De klantenservice van T-mobile neemt dat id ook over, ze stellen zich voor, als het probleem opgelost lijkt te zijn, vragen ze of ze je nog verder kunnen helpen zoniet, wensen ze je een fijne dag verder.... heel netjes allemaal.... ook hollanders:)

5. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    pffff.... QwX is officieel de eerste Nederlander die in het how are you doing? have a nice day! crap van de Amerikanen gelooft.

6. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje flauw om QwX aan te vallen op dat "how are you doing" verhaal, met de rest van zijn argumenten kan ik het alleen maar eens zijn; iedereen probeert Bush (niet dat ik een aanhanger van hem ben, integendeel) zwart te maken, maar stel Nederland had een bepalende rol in de wereld, de oosterse wereld is stinkjaloers op het "welvarende" westen, en mede daardoor gaan er circa 3000 mensen dood door een lage streek......
    Zou je er dan nog steeds hetzelfde over denken? Misschien moet je eens voor jezelf denken en niet achter de meute aanlopen door alsmaar te blaten dat Bush hier de terrorist is, als hij nou niks had gedaan had je gegarandeerd ook hier verschillende aanslagen gehad, en oh oh, dan zou Amerika toch de kwade zijn omdat ze niks hadden gedaan....
    Wake up!

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ach kom op zeg,

oke ik ben nu met me ouders dus in Amerika.
    ik moet dus naar al die parken mee :mad: anwyas
    als ik in nederland door een park loop en iemand kom ik op de weg (terug) zegt niks

in amerika krijg je altijd wel how are y`doing te horen (GEEN PARK MEDEWERKER!!)

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    idd, wed maar dat veel van die terroristen de Amerikanen (/westen) aanvallen omdat wij finacieel goed zitten.

Ze kunnen er waarschijnlijk niet tegen dat de Amerikanen zowat geen hulp van buiten af nodig hebben.

Als ze de Amerikanen aanvallen omdat ze op heilige gronden verblijven (sauodi-arabie) etc.. is gewoon vette bull!

9. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Amerikanan zijn oorspronkelijk europeanen, de meeste blanken athans :+ 8) wilde ik gewoon ff kwijt}:]

10. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok ,ik bedaar :cool: ik ttrek al m'n woorden terug , _O_ iedreen die hier wijze woorden heeft gesproken _O_ ik heb bijgeleerd _O_

Bush blijft niet m'n favoriete persoon, maar kom :)

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    overgens, Bush jr, is niet de enige die Irak heeft aangevallen..
    zijn vader heeft het in 1990 geprobeert wat waarschijnlik iedereen wel weet.. maar ook Voormalig-President Clinton heeft het land eenmalig aangevallen..!

12. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Hmm sorry dude.. maar ik denk niet dat het is omdat wij financieel (tenminste amerika dan) beter zitten als zij. Die haat tegen amerika is ontstaan door de bemoeienis van amerika in het midden-oosten en idd ook om dat ze op heilige gronden verblijven.
    Je moet het zien als een moslim leger die het vaticaan bezet. Zo zien die extremisten het gewoon.

13. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Het is in mijn ogen ook een beetje te makkelijk om alle Amerikanen dom en arrogant te noemen op basis van het beleid van hun regering. Het zijn er een paar honderd miljoen dus er zullen ongetwijfeld een hoop relaxte Amerikanen bij zitten.

Maar wat ik mij wel afvraag is waarom 11 september wordt genoemd in een thread over Irak?

14. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat Irak valt onder de "war against terrorism", net zoals Afghanistan, en waardoor is die oorlog begonnen? Juist :).

15. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    President: And henceforth we will use W.A.T for War Against Terrorism
    Vice president: WHAT?
    President: egh yeah? thats what i said.. W.A.T
    VP: i don't understand, what?
    P: what don't you understand about W.A.T
    VP: what are you talking about?
    P: what am i talking about, i am talking about W.A.T
    VP: what?
    P:W.A.T?

egh.. sorry.. kon het niet laten.. :)
    Hmm ja inderdaad is die oorlog aanvankelijk begonnen daardoor.. Helaas zijn en waren er nauwelijks bewijzen tussen Osama en Saddam.. Persoonlijk vind ik nog steeds dat die oorlog onder dubieuze omstandigheden is begonnen.
    Elke keer werd de redenering ook anders.. eerst ging het om de terroristische link.. Toen daar vraagtekens bij kwamen ging de focus meer naar de chemische wapens.. oorlog geweest.. er komen vragen over die wapens (tenminste over het niet vinden daarvan) en nu ging die oorlog over de bevrijding van het irakeese volk..

16. Technoob

Leuk Bevonden:
    4
    Ok als dat maar duidelijk is niet dat er mensen zijn die denken dat Irak achter de aanslag zit zoals veel Amerikanen geloven

17. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Correctie: de oorlog tegen VIEL onder de "war against terrorism" wegens vermeende chemische wapens. Helaas niet gevonden, een paar landen spreken er schande van dat Amerika zomaar een oorlog begonnen is. Engelse parlement in crisis. Maar voor de rest wordt er GEEN actie ondernomen tegen de onrechtmatigheid van de afgelopen oorlog!!! Wie valt Amerika aan onder het mom "war against lies and propagandism"?

18. Technoob

Leuk Bevonden:
    4
    De geruchten gaan dat de Paaseilanden samen met Zwitserland en Luxemburg een aanvalsmacht aan het opzetten zijn

19. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is geen beleefheid, dat is een manier van leven...

Nederlanders zijn nou eenmaal meer ingetogen, staan meer opzich zelf....

Amerikanen zijn daar in tegen gewoon wat opener.... ze zeggen ook tegen iedereen wat hun jaar salaris is, zou je hier in nederland ook niet zo snel tegen komen....

maargoed, denk je nou echt dat ze geinteresseert zijn in hoe jij je voelt? het is daar gewoon een gewoonte om te vragen hoe het met je is..

20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nog een voorbeeld dan:
    mensen in het verkeer in Amerika:
    je rijd ergens en er staat een stopbord, je ziet niemand wat doe je?
    - in nederland rij je door, je ziet toch niemand
    - in Amerika stop je gewoon, ieddereen stopt.

nog zo iets: je staat voor een pad en je wilt gaan lopen, wat doe je:
    - In nederland moet je eerst kijken of er een auto aankomt, en of hij z`n richting aanwijzetr wel aan heeft staan.
    - In Amerika hoef je opzich niet eens te kijken om dat iedereen gewoon stopt.

De oorlog in Irak is mede begonnen door onduidelijkheid van saddam,Moeilijk heden van VN-inspecteurs in 2002, gekickte inspecteurs in 1998,massa vernietegins wapens (msschehen zijn ze er, misscien niet,) Saddam zelf, z`n zonen,het regime etc etc

nogmaals: de mensen die er nu wonen zijn echt wel blij dat de amerikanen ze hebben bevrijd, ookal zijn ze ineens vet anti-amerikaan geworden :eek:

Deel Deze Pagina