1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sadams broers eidenlijk dood, officieel

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 24 jul 2003.

1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hahaha, wat een vergelijking maak je zeg, moet Amerika nu Nederland gaan aanvallen omdat we niet stoppen voor rood ofzo??? Mensen die door rood rijden: BEWARE!!!

Maar meneer QwX, het is een way of life daaro! Je hebt ook vast niet gezien dat mensen daar een moeilijk dikke boete krijgen als ze door rood rijden. En dat niet alleen, ze hebben daar een puntenstelsel voor je rijbewijs waar dan ook punten vanaf worden gehaald. En als dat gebeurt, dan wordt je verzekeringspremie nog eens een keer verhoogd! Het loont daar dus om voorzichtig te rijden.

De ameikaanse mentaliteit is gewoon anders, gelukkig maar want anders zou het daar naar op vakantie gaan zo voorspelbaar worden. Ikzelf verblijf er regelmatig en niks dan slechts over amerikaanse mensen hoor. Alleen die overtake-politiek van hun op dit moment, tja, het is gewoon een grote egoistische zakkenvullerij! Máár... ze rijden niet door rood... |:-

2. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2

Weet je waarom ze stoppen voor een stopbord!! omdat daar zo ontiegelijk veel politie is... me neef vertelde mij, dat de politie daar vaak op een kruispunt gewoon gaan staan campen om mensen op zulke dingen te betrappen en een boete te geven!

nu het 2de, de meeste mensen in nederland stoppen ook voor een zebra pad! ik ook, omdat het gewoon verplicht is om te stoppen voor een zebra pad als iemand over wilt steken, maar er zijn gewoon dwazen hier, die dat niet doen.... btw. zou ik er niet vanuit gaan dat iedereen stopt voor een zebra pad (ook niet inde VS)... stel je voor dat ze je niet hebben gezien... ohja, wist je btw. dat je, schuin om hoog moet wijzen als je bij een zebra pad staat en over wilt steken..... dus net zoals wat blinden doen zegmaar...... in principe wel effectief, maar heb jij het al iemand zien in doen in de VS? ik tenminste niet!!!

en nu irak!!

Ik weet zeker, als een land als China of Rusland nu zegt, wij willen nu onafhankelijke inspecteurs naar de VS sturen opzoek naar geheime projecten die door zijn gegaan mbt. massavernietigings wapens. Dat de VS zou zeggen, flikker is een eind op, wij bepalen zelf wel wat we doen en we hebben niets te verbergen, blablabla.....

welk land, zou nou vrijwillig toestaan dat andere landen mensen sturen die in jou land overal vrij toegang kunnen krijgen..... het zijn gewoon vermomde spionnen!!!

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    waarschijnlijk gebeurt dat inderdaad. maar ik denk niet dat de VS een nuke op Irak gooit omdat ze Saddam niet kunnen vinden.

Noord Korea maakt nukes omdat ze waarschijnlijk meer macht willen hebben.. en kom nu niet met het zeik verhaal datr de VS meer macht wil hebben. Zer hebben alles al!!

4. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Oh nee inderdaad dat zou Amerika nooit doen daarom wilden ze ook een nieuwe generatie tactische kernwapens ontwikkelen |:-

5. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217

nee dat begrijp je verkeerd.. dat zijn kleinere nucleare anti-terrorisme raketten..
    (precies hoe een nucleare bom anti-terrorristisch kan zijn ontgaat me een beetje)

6. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ach, om onze amerikaan QwX maar weer eens aan te halen.
    Zouden ze die anti-terrorisme raketten zo gemaakt hebben dat ze voor rood stoppen? (eveneens met dank aan QwX :D :D)

7. Technoob

Leuk Bevonden:
    4
    *Osama Bin Laden rent naar stoplichten winkel en hij begint met de training van een groep klaarovers*

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    grappig:)

Maar dan nog, die 2 atoombommen die op Japan werden gedropt (terecht? nja ja, anders zaten we met nog meer problemen blaat) zijn gewoon de laatste bommen (nucliair) die Amerika ooit zal gooien (tenzij china ofzow amerika aanvalt..

maar goed, als je Amerika niet vertrouwt met 'haar' bommen dan vertrouw je ze niet en leef je voor de rest van je leven met angst :D:confused:

9. Technoob

Leuk Bevonden:
    4
    In angst zal ik wel niet leven, ik geloof net zo min dat Noord-Korea atoomwapens in zal zetten als Amerika. Als je atoomwapens inzet betekend dat ook gelijk de vernietiging van je eigen land en daar begint niemand aan.

Dat een terroristische organisatie het ooit zal gebruiken die kans acht ik veel groter. Dan is er geen directe vijand aan te wijzen en de kans op vergelding veel kleiner.

10. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    zij zijn ook niet bang om te sterven, dus het boeit hen sowieso niet...

11. TheWalrus

TheWalrus Guest

Een mening overgenomen van linkse boomknuffelaars ? Wat ben jij voor ongewassen struikrovende banjokusser ? De feiten over Amerika liegen er niet om, ik noem er een paar:

-Het bestuur is zo corrupot als de pest. Een rijke elite heeft de macht in handen, er is op een gemene wijze gesjoemeld met stemmen zodat Bush aan de macht kwam.
    -In America is sprake van a sociaal beleid waarbij arme mensen en minderheden aan hun lot overgelaten worden. Nergens zoveel daklozen als in America.
    -Nergens zoveel moorden als in Amerika.
    -In Amerika heb je de meeste onterecht tot de doodstraf veroordeelden.
    -Amerika is het enige land dat atoombommen heeft durven gebruiken. Dat is pas een misdaad tegen de mensheid.
    -America is de grootste vervuiler, dankzij de dwaasheid van Bush kunnen wij best eens in de woestijn belanden zonder te reizen.
    -America negeert allerlei verdragen, en geeft zichzelf een vrijbrief om alles wat de wereld schaadt te doen.

12. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    1 Alleen omdat jij denkt dat dat zo is, wil nog niet zeggen dat het een feit is. Dat gesjoemel met de stemmen is nooit bewezen.
    2 Heb je Brazilie wel eens gezien (en dan bedoel ik met name het aantal daklozen)
    3 Waar heb je die info vandaan. Laat de cijfers maar eens zien.
    4 Ja hoor, waar baseer je dat op? Er zijn landen waar je de doodstraf krijgt voor vreemdgaan, maar dat is zeker wel terecht omdat dat daar toevallig de wet is?
    5 Nog wel ja (Noord Korea, Pakistan)
    6 Bullshit, in 3e wereldlanden waar veel oude industrie technologie wordt gebruikt is veel meer vervuiling. Woestijn? Hoezo?
    7 Noem er 3.

13. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Amerika is natuurlijk niet het paradijs, maar ik zou er 100x liever mijn leven slijten dan in die achterlijke islamtische landen :{.

14. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    :eek: stevige taal, maar ik ben het wel met je eens als het gaat om welk land een betere woonplaats is.

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    idd mee eens,

maar die atoombommen zijn gegooit omdat Japan niet wilde ophouden. ze bleven maar mensedn vermoorden in china etc. denk ook eens aan pearl harbor

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Dat gesjoemel met de stemmen is wel degelijk bewezen. Sterker: er lopen op dit moment onderzoeken hoe Bush voor het gerecht te krijgen.

17. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Je krijgt een 10 voor het doen van domme uitspraken, maar ik zag daarstraks dat je pas 12 bent dus ik neem je voor deze keer niet zo serieus. Maar respect is wel iets wat je vader er nog in mag rammen, tjonge jonge zeg.

18. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Alle oorlogen starten toch om godsdienst.
    Jaartje of 1000 terug gingen de europeanen al naar het midden oosten om de saracenen(nu turken etc.) te verdrijven uit "de heilige stad"(bullshit anywayz die heilige shit) Jeruzalem. Nu ook Osama zei dat hij het voor de islam deed, en een half jaar terug stond er een islamitische leider een toespraak te houden met een zwaard in zijn hand en riep hij dingen als; "we starten een heilige oorlog en hakken alle christenhoofden eraf".
    Zonder godsdiensten veel minder oorlog.

19. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat de westerse wereld zo langerzamerhand dat stadium van religieuse oorlogen wel voorbij is, de rest van de wereld blijft er alleen wel in geloven.

20. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Denk je nou echt dat die godsdienstoorlogen gevoerd zijn om de godsdienst??? Als je kijkt naar de kruistochten, dan is de tweede kruistocht nog enigszins godsdienstig te noemen, omdat Lodewijk de Vrome van Frankrijk zo godsdienstig was. De rest van de kruistochten zijn alleen in het leven geroepen om land en de rijkdommen te heroveren. En vaak hingen er ook politieke spelletjes tussen verschillende vorsten aan vast. Ikzelf ben niet gelovig maar als je zegt dat geloof de mensen aanzet tot oorlogen dan heb je het behoorlijk mis. Het is spijtig dat mensen aangezet kunnen worden onder het mom van geloof, maar de hoofdredenen zijn altijd anders.

Deel Deze Pagina