1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saddam Hussein GEARRESTEERD!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 14 dec 2003.

1. Keano NL

Keano NL Keano

Leuk Bevonden:
    0
    Nee de massavernietigings wapens zijn niet gevonden, dit was voor Blair en Bush een reden om de oorlog te starten.

Maar deze man heeft overduidelijk de mensenrechten geschonden en massa executies onder zijn bevel laten uitvoeren.
    Ook heeft hij een chemische bom op het leefgebied van de Koerden af laten schieten waarbij veel doden vielen.
    Hij heeft ook veel mensen gemarteld en laten martelen.
    Is dit nog niet genoeg voor levenslang, mij part doodstraf!

2. Koen - Xbox

Koen - Xbox Let's play!

Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe dat werd tijd zeg! Gelijk een paar kogels door zijn kutkop heen! :p!

3. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Sam Fisher Jr, je hebt helemaal gelijk, ik keek net op NOS.nl en ik zag het staan :D.
    Hadden ze gevraagd: "Bent u het?", had ie gezegd: "Ja ik ben het" :).
    En die kerel moeten ze in een uitgebreide rechtzaak berechten, lever hem dan maar over aan de V.S. die weten er wel raad mee :), tenminste meer dan die Balkan-klanten van Irak.

4. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets is hem niet eens waardig, geef hem maar een isoleercelletje ofzo. Wordt ie compleet gek van.(niet dat ik ervaring heb 8))
    MAar is het wel officiël bevestigd dat het écht Saddam Hoessein is?

5. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uit DNA onderzoek zou het hem zijN!

heejs maar mensen ik ben echt blij dat ze hem LEVEND gepakt hebben!

Denk als hij dood aangetroffen zou worden er een enorme rel zou uitbreken onder zijn aanhangers (zal nu ook wel komen)!

WHoho ze moeten hem bij rtl 5 bij JUDGE JUDY in een rechtzaak stoppen! lekker meekijken met popcorn ofzo!

6. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of misschien zo een sms&bel spel!

War men kan smsen en stemmen wat voor een straf hij krijgt!

Whahahaaahahaaaa (duivels lachje)

7. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Natuurlijk is het hem echt. De V.S. kan het zich nu echt niet veroorloven om zoiets officieel bekend te maken als ze het niet zeker weten. Dat zou zo'n enorme blunder zijn en dat laten ze zich echt niet gebeuren.

8. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Als ie nou in de VS word berecht, word ie dan ook volgens de regels/wetten van de VS berecht?

9. Op het NOS zie je zelfs een video hoe hij er nu uitziet!!!

Hij had een baard, en 700000 dollar op zak!

10. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is wel goed nieuws dan! :) ik ben wel blij voor veel mensen dat hij is opgepakt. Now, sue his ass.

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    al dit gepost?

(cnn.com)

12. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ach...

gezien de plaats waar ze hem hebben gevonden, vind ik dat ze er wel heeel lang over hebben gedaan om hem te vinden... en helemaal omdat ze ongetwijfeld half de CIA er al die al op hebben zitten...

en Bush is natuurlijk ineens weer goed bij iedereen... :mad:

mensen... :mad:

13. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Bush is weer helemaal goed bij mij. :)

14. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    mooi zo
    nu het verzet nog

15. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Eeehm, ben ik niet met je eens. Dat land is zo enorm groot, heeft enorm veel inwoners en je weet ook niet hoe hij eruit ziet. Ik sta echt met open mond te kijken naar de tv en ben onder de indruk dat ze hem zo snel hebben weten te pakken. Ben ook héél erg benieuwd wat zijn straf zal zijn aangezien hij in Irak berecht gaat worden. Voor het Iraakse volk is dit wel een hele mooie opsteker :)

16. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    godverdomme, je zult maar die soldaat zijn die als eerste naar binnen loopt en die kerel ziet zitten. Volgens mij krijg je een gevoel dat gelijk staat aan 100.000 orgasmes... die adrenaline die je krijgt en wat zal zijn eerste vraag ooit zijn? "Sir, identify yourself!" en je dan hoort dat hij, Saddam, gewoon recht voor je neus staat. Echt, wat zal die soldaat wat hebben meegemaakt.

EDIT: ik lees net dat het als volgt ging. De baard ging eraf, waarop de soldaat vraagt "Bent u het?" waarop hij antwoordde "ja, ik ben het".

Laatst bewerkt: 14 dec 2003
  17. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Ze gaan deze dag als een nationale feestdag uitroepen werd gezegd. Terecht want ze hebben de duivel te pakken. Maar wat iemand eerder zei, Bush is nou weer goed bij iedereen. Bij mij niet misschien in Amerika wel, goede opsteker voor de verkiezingen. Maar dit is bijzaak, nu nog die andere, zoals Bin Laden en Sadams Adjudant (schijnt nog slechter te zijn) Maar ze hebben hem gewoon, eindelijk, zucht.....

18. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Time for celebrations! 8)

Prachtig dit...Gewoon meesterlijk! Ik word er gewoon vrolijk van! :D

[​IMG] Ceeeeelebrate good times, come on! [​IMG] 8)

19. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    dat is 1....nu bin laden nog.

20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2

het is nooit goed..
    hier maak ik me echt boos om, wat moeten de Amerikanen dan doen?:{ :{ :{ :{ :{ :{ :mad: :mad: :mad: :mad:

-----------------------------------------
    edit nog een plaatje:

Laatst bewerkt: 14 dec 2003

Deel Deze Pagina