1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saddam Hussein GEARRESTEERD!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 14 dec 2003.

1. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Blèrt mee :p8)

2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt veel over de Amerikanen zeggen en denken maar toch.... Het zijn wel volhouders en ik ben toch erg blij dat ze dit toch maar flikken. R.E.S.P.E.C.T._O_

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat zeg ik dus al vanaf de oorlog begon,
    ik was een van de weinige die deze oorlog steunde
    (hoewel ik nu wel verwacht dat ineens IEDEREEN de oorlog vanaf het 'begin' -nu wel- steunde)

4. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    CELEBRATE THIS TIME COME ON!!! saddam is screwed. Ik vond het brilliant hoe die gast bij de conferentie naar binnen kwam en zijn eerste woorden waren: "We got him" iedereen juichen.

5. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    idd, ik had eerder verwacht dat deze thread vol zou gaan staan met Anti-Amerikaanse leuzen.

Woei, ik ben echt blij, maar niet zozeer met Bush maar eerder met Amerika en het Amerikaanse leger in het algemeen.

6. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd. Ik ben een van de weinige (EN DAT IS ECHT WAAR) die voor Amerika was en er continu achterstond. Vooral op school moest ik me altijd verweren tegen de hele klas en de leraren erbij. Altijd van die linkse SP en GroenLinks gastjes die overal commentaar op hebben maar nooit eens met een goed alternatief komen, ik haat zulke mensen. Ik kan me daar gigantisch aan ergeren. En nu is het natuurlijk weer allemaal koek en ei bij hen. Gatverdegatver wat een SCHIJNHEILIGHEID!!!

Maar ik vind het ergens wel goed dat dit gebeurd is, zo worden ze met hun neus op de feiten gedrukt, en wordt het duidelijk dat Amerika niet uit is op de olie maar zo snel mogelijk een stabiel, democratisch land achter wil laten.

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik sluit me volledig bij X believer aan... zie ook al die irakezen die nu dolblij zijn!

8. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Begrijpt niemand hier dan dat Saddammie waarschijnlijk al lang was gearresteerd, maar dat dit nu naar buitenkomt omdat de Amerikaanse verkiezingen voor de deur staan. Bush werd natuurlijk nooit herkozen na al die negatieve publiciteit, maar nu Saddam is opgepakt krijgt die weer positieve publiciteit en wordt die misschien herkozen. Dit is gewoon een spelletje dat Bush speelt met de kiezers.

9. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik steunde de oorlog nooit, en vind ook nu niet dat hij gerechtvaardigd is...

begrijp me niet verkeerd; goed dat Saddam nu weg is, maar de manier waarop vind ik totaal verkeerd; oorlog is een allerallerlaatste redmiddel, als je ECHT in gevaar bent. Irak was geen echte bedreiging voor het Westen, het extremisme wel.
    De dreiging die er was, is imo nog steeds even groot. Zo'n probleem los je niet op door alle terroristjes neer te knallen, daardoor komen er alleen maar meer, maar door het probleem bij de wortels aan te pakken; Amerika (vooral door Bush) zelf met hun arrogante politiek en profiteren van zwaktes van 3e-wereldlanden...

nu moet ik er wel even bijzeggen dat Amerika daar natuurlijk niet de enige schuldige van is, maar toch wel de grootse....

om nog even terug te komen op het punt (van QwX als ik me niet vergis) dat er nooit een alternatief wordt geboden ;
    ik denk dus dat het probleem bij de wortels moet worden aangepakt. Als de armoede in 3e-wereldlanden (mede dankzij het Westen dat het er nog steeds is) wordt bestreden, is een groot deel van de frustratie iig al weg, en langzaamaan, terwijl het land zich een economische basis verwerft, zullen de meeste terroristische organisaties inzien dat met andere middelen ook macht uitgeoefend kan worden...

kom maar op met jullie weerleggingen :D

10. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind dat absoluut geen bewijs dat ze alleen Irak willen helpen. Stel je voor dat Saddam nooit gevonden zou worden, dat kan Amerika natuurlijk niet maken... ze moeten wel iets hebben wat hun acties op niet-kapitalistische gronden rechtvaardigd..

11. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de oorlog nooit gesteund ,omwille van de redenen waarom hij gestart is. maarja ,nu hebben ze hem ,en ben ik wel blij ja :)

Bush is nog altijd niet men meest favoriete persoon hoor :)

12. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

13. Ik vind Bush een goede president. Hij durft tenminste grote beslissingen te nemen onder grote druk van de hele wereld. Hij geeft Nederlandse bedrijven een megaorder voor de wederopbouw van Irak.

14. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    heb je weleens 'Stupid White Men' van Michael Moore gelezen??

ik zou je aanraden die eens door te lezen, en dan kijken of je nog zo denkt?

15. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, omdat onze regering bestaat uit een stelletje kontelikkers. Jeej wij staan op het lijstje, hosanna! Ik zou demonstratief weigeren.

Het is hartstikke leuk dat Saddam gepakt is, maar de waarheid is dat hij niet direct een dreiging vormde voor het Westen. Hoogstens voor Irak zelf. Dat waren namelijk Bin Laden (on the run) en de vermeende massavernietigingswapens van Saddam. Die zijn ook nooit gevonden. Hartstikke mooi hoor dat die schurk is gepakt, maar als er weer kans is dat zo'n fundamentalist zin heeft om herrie te schoppen staan er zo weer een paar klaar om het stokje over te nemen.

16. TheWalrus

TheWalrus Guest

Het is stiekem gewoon Sinterklaas die ze hebben opgepakt ;)

17. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Mooi eindelijk is die gast opgepakt.. die hoord gewoon de rest van z'n leven in een rottige cel weg te rotten.

_O_ Hoera _O_

Laten we hopen dat het nu weer wat rustiger word daaro

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat vind ik dus ook, gezeik van Duitsland en Frankrijk (/rusland) tegen oorlogen.. het moet gewoon afgelopen zijn met dat terrorisme..
    ik /hoop/ dat de arabische wereld door deze arrestatie en door de aanslagen in Turijye gaan nadenken en het zelf ook gaan bestrijden...

Als ik een stem mocht uitbrengen bij de presidentsverkiezingen 2004 dan zou ik gewoon op G. W. Bush stemmen!

19. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Bwahahaha check dat dan!
    Iedereen zoekt altijd overal wat achter 8) Echt ziek

Let's be happy :cool:

20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    _O_