1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saddam Hussein GEARRESTEERD!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 14 dec 2003.

1. En hij heeft zich bij de Taliban aangesloten...;)

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    even nog wat plaatjes:

:)

3. xbox-freack

xbox-freack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb daarnet naar nieuws gekeken(!).
    Wel raar dat hij niet terugvocht?:confused:

4. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    iedereen zegt dat hij in amerika berecht wordt, maar dat gebeurt toch in den-haag in dat ene tribunaal waar ook milosovic berecht werdt?
    Het duurt dan wel zo ongeveer 2 jaar voordat dat proces dan helemaal klaar is, er zijn altijd miljoenen details die onderzocht moeten worden helaas.
    Volgens mij moet deze man gewoon meteen op de stoel gezet worden.

Wel knap trouwens dat hij mischien wel 3 maanden onder de grond heeft geleeft.
    Dat is eigenlijk al een verschrikkelijke marteling maar nog lang niet genoeg!

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    niemand zegt dat hij in Amerika word berecht, JUIST niet..
    Paul bremer melde hem in een Irakees tribunaal te berechten in IRAK zelf..

6. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Amerika erkent het internationaal straftribunaal niet, dus zullen ze hem ook nooit uitleveren aan Den Haag.

7. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Hebbne jullie dit al gezien?

8. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    X believer of QwX, jullie zijn zoals ik het zie, erg pro-amerikaans, daarom wil ik graag zien wat jullie te zeggen hebben op mijn opmerkingen een pagina terug... plz :D

oh, en Munch, om maar even NoFX te citeren in The Decline;

And so we go, on with our lives
    We know the truth, but prefer lies
    Lies are simple, simple is bliss
    Why go against tradition when we can
    Admit defeat, live in decline
    Be the victim of our own design
    The status quo, built on suspect
    Why would anyone stick out their neck?

9. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    haha, wel een heel erg open deur, maar toch briljant :D

10. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    De doodstraf vind ik hier niet op zijn plaats, ik vind dat hij de doodstraf niet eens verdient. Ik heb trouwens gehoord dat de Irakezen een straf mogen verzinnen.

De beste straf voor Saddam is 5 jaar lang (of langer) mishandelen, laten uithongeren, enz. zodat hij schreeuwt dat hij dood wil. En dan na een lange tijd toch zijn zin geven de kogel.

De doodstraf geef je aan een moordenaar of verkrachter.
    Niet aan zo iemand als Saddam.

11. Eagle4

Eagle4 trigger happy madman

Leuk Bevonden:
    0
    Martellen die kerel!!!!

12. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd ik ben ook van mening dat onze regering een stelletje kontenlikkers is. Ze gaven wel politieke maar geen militaire steun. Ik bedoel je geeft of wel of geen steun, klaar! Van mij hadden wij ook wel mee mogen werken aan de oorlog, zodat wij ook een bijdrage konden leveren aan de bevrijding van Irak, en ons ook een keer van onze goede kant konden laten zien.

Wahaha en jij zegt dat hij geen bedreiging voor het westen was. Die is goed. Deze man had als prioriteit nummer één de totale vernietiging van de staat israel. Dat doe je niet met een lullig granaatje, daar zijn grotere wapens voor nodig. En als hij dit in de praktijk gebracht had, was er gegarandeerd een derde wereld oorlog ontstaan. Kijk een land mag best ter verdediging massavernietingswapens hebben, maar zo gauw deze aanvallend worden gebruikt, moet de VN ingrijpen.

Dat de VN zo laf en incorrect gehandeld heeft tijdens de irakcrisis bewijst dat deze instelling in feite NUTTELOOS is. En dan hebben we Duitsland en Frankrijk nog. De schijnheiligheid ten top! Zij verwijten Amerika dat zij de oorlog begonnen zijn om hun grip in het midden-oosten te verbeteren en hun wereldheerschappij kracht bij te zetten. Wahaha wie willen er nu alleenheerschappij binnen de EU?? Wie hebben er de afgelopen 2 eeuwen massale oorlogen gevoerd met als doel alleenheerschappij in Europa?? Frankrijk en Duitsland. Vooral de laatste heeft met tirannie over Europa geheerst, en wie heeft ons bevrijd??? AMERIKA! En hebben zij dat gedaan uit eigenbelang? NEE Zij hebben dit gedaan voor de wereldvrede.

Zo gauw er een stabiel en democratische regering is vertrekt Amerika weer, zo simpel is dat. Ze kunnen die olie niet opeisen! Waarom niet? Het is hun land niet! Het is hun eigendom niet. Het is Iraaks grondgebied en daar heeft Amerika niets mee te maken.

13. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben jij in feite niks beter als Saddam, want jij verricht de zelfde daden als waar voor hij verdeeld wordt ;)

14. Eagle4

Eagle4 trigger happy madman

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is misschien wel zo maarja hoe kun je anders iemand zo danig straffen dat het ook echt zin heeft en mensen verlost???

15. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe het niet zelf, (was het maar zo'n feest) ik juich het alleen maar toe. Die straf is een vlooi in vergelijking waar hij allemaal verantwoordelijk voor is geweest.

Hij is onmenselijk geweest, dan moet hij ook een onmenselijke straf krijgen.

16. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    ik begrijp je beredenering wel maar toch ben je dan net zo slecht. Dat is ook waarom ik tegen de doodstraf ben.

17. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Met de doodstraf kom je er te makkelijk vanaf, levenslang in een isoleercel lijkt mij persoonlijk een stuk erger.

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Gewoon lekker op de stroomstoel en niet zo hoog dat hij dood gaat.
    Dan gaat hij lekker lijden!!!

19. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Wat ik mij weer afvroeg... wat krijgt de vinder??

20. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    $25.000.000 ofzo.. 8)

Deel Deze Pagina