1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saddam Hussein GEARRESTEERD!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 14 dec 2003.

1. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, en dan weinig te vreten geven. De gevangenis bewakers moeten hem dan regelmatig met een gummi-knuppelslaan.

Dit is nog niet eens de zwaarste straf, want dat is de mensen die hij lief heeft doden, maar dat gaat zelfs mij te ver.

(Alhoewel een broer die hem ook heeft meegeholpen zou wel op zijn plaats zijn.)

2. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    hij zou zich wel verveeld hebben , had die man wat xbox magazines mee gegeven :) en hoelang zat die daar al ?

3. Hij zit daar ongeveer 3 maanden

4. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    Militaire steun van nederland was compleet zinloos geweest, want het nederlandse leger stelt namelijk geen ruk voor :{

En welke massavernietigingswapens heeft hij dan gebruikt???
    De enige waarvan ik weet dat ze WMD's hebben gebruikt is Amerika.
    Ik zeg niet dat wij er niets aan hebben gehad, maar de V.S. heeft zelf ook gigantische belangen bij een vrij europa...

Dat jij het niet goed vindt betekent niet dat ze het niet zullen proberen. Ze hebben er niets mee te maken, dus wat doen ze daar dan.

Ik zag hier ergens ook staan dat de V.S. nederlandse bedrijven orders zou geven??
    De enige orders die tot nu toe zijn uitgedeeld ivm Irak zijn allemaal bij Amerikaanse bedrijven, maar wel mooi geld vragen aan o.a. de V.N. voor de wederopbouw

5. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    zonder scheermes

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Uhm je wil dat wij hadden geweigerd? :confused: Dit is gewoon logisch, Amerika heeft miljarden erin gestoken, frankrijk en duitsland waren tegen. Wij hebben steun gegeven en dus mogen ook wij helpen opbouwen. Frankrijk en Duitsland kunnen door de grond zakken, hun waren tegen vrijheid in Irak dus hebben ze ook geenr echt om daar wel ff geld te gaan verdienen. Vind het goed dat Nederland op de lijst staat, we hebben het verdiend en we stonden aan de goede kant dus waarom niet?

Ik vind het wel knap trouwens, heb je met Saddam gepraat? Ken je hem persoonlijk? Je weet namelijk nu al dat hij geen bedreiging was voor het westen? Moet je ff doorgeven aan de Amerikaanse inlichtingdienst, dan besparen die weer moeite. Massavernietigingswapens zijn niet gevonden inderdaad. maarja ga jij maar eens in nederland zoeken anar een gifbom die verstopt ligt "ergens". Dat kost tijd. Beter dat ze dus Saddam hebben en dat ie hun ff wat info gaat geven, dan praten we verder? En tot die tijd kan je dus niet dingen als feiten gaan verspreiden zoals dat de oorlog onrechtvaardig was en dat er geen bedreiging was.

En om te voorkomen dat er weer iemand aan de macht komt zit die macht daar nu en gaan ze een regering maken met verkiezingen etc.

7. xbox-freack

xbox-freack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    3 MAANDEN???
    Dan zou ik me ook onmiddelijk overgegeven hebben hoor 8) je hebt toch niets beter te doen...|:-

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Beetje late reactie maar ik moet het toch kwijt:

Als dit zo was moet er een heel groot toneelstuk zijn opgezet want de geruchten begonnen allemaal met feestende soldaten en hoop gejuich enzo, ook dit zou geen goed idee zijn omdat sommige verzets leden niks meer zouden doen zonder saddam en de mensen van saddam die wisten waar hij was misten m ook niet...

9. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    In reactie op X Believer en Hordo.

X Believer zegt dat de staat Israel bedreigt werd door Saddam. Ten eerste reken ik Israel niet tot het Westen. Maar dan daarbij zou je misschien kunnen zeggen dat Saddam investeert in de Palestijnse verzet. Hij geeft geld, voor wapens, aan gezinnen van martelaars. Maar Amerika geeft ook financieele steun aan Israel. Wie zit hier dan fout? Die historie gaat zo ver terug en echte schuldigen zijn niet direct vast te stellen. Religie dikt alles nog eens aan.

Of dat Saddam Hoessein en bedreiging vormde voor het Westen. Die man zat er ten eerste al 35 jaar, bemoeide zich hoofdzakelijk met het Midden-Oosten. Saddam was een vreselijke dictator, maar hij kreeg in het begin wel de steun van de VS aangezien hij tegen de Communisten was. Later bleek hij gevaarlijk maar zelfs na de Golfoorlog mocht hij blijven lopen. Waarom? Blijkbaar niet genoeg dreiging. De hoofdreden van de oorlog waren de massavernietigingswapens en die zijn niet gevonden. Sorry hoor, maar hoe kan je zeggen dat je die niet kan vinden!? Het grootste geheim van Irak, Saddam, is vandaag gevonden maar opgeslagen wapens, zo groot, zo gevaarlijk kan je niet vinden? Ze zijn er gewoon niet. Die liggen heus niet ergens in de woestijn begraven ....

10. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
  11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Wederom, hoe weet je dat? Saddam stond in contact met een aantal familieleden en officieren. Deze hebben stukje bij beetje losgelaten waar hij zich mogelijk zou bevinden. Daarom hebben ze hem gevonden. Van de bommen etc weet niet zomaar iedereen waar het verstopt is waarschijnlijk. Wellicht dat Saddam wat weet of zijn handlangers nu wel willen vertellen waar die dingen liggen. Ik zeg niet dat ze er zijn, ik zeg niet dat ze er niet zijn. Maar ze zijn nog steeds aan het zoeken.

En nog even terugkomen op die golfoorlog. Amerika mocht niet verder doorstoten van de rest van de wereld. Toen hebben ze domweg wel geluisterd. Dit keer hebben ze het echter op eigen houtje gedaan en dus had die EU gelukkig niks te zeggen.

Laten we blij zijn, die gast is gepakt, nu nog de rest van die verzethaarden vernietigen en dan kunnen we weer achter Iran/Korea aan.

12. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
  13. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    hoe kun je dat nou weten? Kijk, ik praat de Amerikanen niet goed (ik ben wel pro Bush), maar ik weet zeker dat die dingen er wel zijn. Simpel om het feit dat ze gewoon door het Westen zelf zijn geleverd, en die houden wel bij wat ze hebben verstuurd en welke kennis daarbij zat. Kortom, de wapens waren er wel, en liggen diep onder de grond of zijn ondertussen alweer verkocht of gegeven aan andere staten.

Verder vind ik het maar een stel domme zoutzakken die constant roepen dat de VS een slecht land is en Bush dommer is dan een aap. Juist de mensen die met links gebral aankomen hebben geen idee waar ze over praten en volgen de trend. Want zeg nou zelf, het hele anti VS gepraat is gewoon een trend en klinkt voor velen wel interessant. De echte tegenstanders hebben een compleet andere ideologie dan de regering van de VS, van dat soort mensen zijn er maar weinig. De gemiddelde scholier, of nog erger --> leraren, die roepen dat ze de VS zo verschrikkelijk vinden hebben echt niet het verstand om voor zichzelf te denken en na te gaan wat het land nu eigenlijk doet en wat het representeert. Als je dat wel zou doen kom je er snel genoeg achter dat je misschien wel akelig veel lijkt op een Amerikaan en je jezelf compleet voor schut zet door zo "intelligent" over te komen en alles maar af te kraken.

14. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Laat ik dat nou ook net denken over rechts denkende mensen...:D

Maar ff serieus (dat is natuurlijk veels te kort door de bocht), het is wel zorgelijk dat de VS een oorlog hebben gestart op onvolledige gronden. Hoe is een land bij machte om een wapenarsenaal op te bouwen als het zijn wapenarsenaal heeft moeten vernietigen en vervolgens 10 jaar lang onder een wapenembargo heeft geleefd? De VS hebben ook al toegegeven dat er waarschijnlijk géén wapens zijn (Cheney in november) en gooien het nu erop dat Hoessein de eigenlijke reden voor de oorlog was. Tja, aan de ene kant zeer goed natuurlijk, maar waarom is hij dan al 10 jaar geleden niet afgezet?

15. Slayer

Slayer xbox is deadly

Leuk Bevonden:
    0
    Oke het is nog niet over zegt bush, wat is dan niet over? de oorlog daar of het terrorisme het is mooi dat ze saddam hebben maar had liever gehad dat ze binladen hadden gepakt dat is het grootste gevaar dat nu rond loopt en die is wel wat gewent aan kleine ruimtes want hij woont in grotten. de 66 jarige saddam is ten einde en krijgt hooguit levenslang de doodstraf zou die wel niet krijgen.

16. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Was dit niet die oorlog die begonnen was om Osama?

Wel toevallig dat je daar niks meer over hoort, hij was toch de bron van al het kwaad, en een grote terrorist!

Dit zal wel weer een mooi item worden bij de presidentsverkiezingen in 2004.

17. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben ook benieuwd wat de volgende stap gaat worden. De oorlog in Irak is gewonnen maar over een paar weken gaan de Amerikanen zich toch weer eens afvragen hoe het nou zit met de problemen in Amerika zelf.

18. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    BS, ongeveer een jaar terug moesten ze met bewijzen komen, het enige wat ze hadden waren een paar foto's, als dit werkelijk zo was, dan hadden ze dit wel als bewijs gepresenteerd, jij bent ook de eerste van wie ik dit hoor

Ja, heel erg interressant allemaal, maar waar zijn de argumenten?? Erg veel verder dan beweren dat iedereen die het niet met je eens is dom is kom je niet...:{

19. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    @Aart
    Heu? Pro Bush? Ben je nou voor of tegen Bush :confused:

20. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Wat denk je ;)

Deel Deze Pagina