1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Celius

    Celius Guest

    Deze film vond ik echt heel cool, dus Saw II ga ik ook zeker kijken *)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2005
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Same here. :)
     
  3. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 was een onverwachts een mega succes ik hoop dat de makers van deel 2 het niet verprutsen :)
     
  4. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb Saw 10 oktober gezien.We hadden een 2de introductie dag. Hebben we om 9.00 s'ochtends met de klas er naar zitten kijken. De film was opzich wel leuk alleen er zaten wel een aantal fouten in en ik vond het einde een beetje vreemd.
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    yeah deze film wil ik weer zien :D saw 1 ownde al, deze wordt alleen maar beter (hopelijk..)
     
  6. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Weetje wat er met die vent uit de 1e 3 minuten clip gebeurt?

    SPOILERRR!!!!!
    http://horrorfilms.punt.nl/upload/saw_2/saw2_set1.gif
    En nog iets... die dokter uit saw 1 zegt zoiets van dat de Jigsaw eigelijk helemaal geen moordenaar is ofzoiets... maar in die clip...
    zie je dus dat die vent zo'n vaag ding op z'n kop heeft, die de Jigsaw op heeft gezet... en als het het sleuteltje niet kan pakken, heeft hij hem dus wel vermoord.... volg je het?
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2005
  7. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat slechte acteren waar iedereen het over heeft wel meevallen eigenlijk, wat was er niet goed dan? Ik vond 1 zeker gaaf, best wel zieke geest die het bedacht heeft trouwens :) Maar ik ben wel erg benieuwd naar 2, ik vond 1 echt wel spannend en het einde was zeker mooi...
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    vond hem echt heel vet! en ja het acteerwerk.....hopelijk hebben ze nu een groter buget en kunnen ze beteren acteurs aan trekken dan kan het echt heel vet worden.
     
  9. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    En trouwens hopen dat het allemaal niet té snel en gehaast gaat. Als deel 2 nu al af is, is dat vrij vlot gegaan :)
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Saw is in iets meer dan een week gefilmd en Saw II in iets meer dan 2 weken :)

    Allebei uitermate kort voor een film
     
  11. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij deel 1 hadden ze maar 1 miljoen dollar gekregen van Hollywood, dus kan je niet zo veel speciaals doen.

    Het is idd wel kort al hebben ze er 1 week over gedaan, maar als je bekijkt hoeveel decors en ruimtes ze nodig hadden viel het wel mee qua opbouw werk, alleen het acteren lijkt me wel moeilijk.

    Ik hoop alleen wel dat de makers geen steralures krijgen en gewoon maar wat in elkaar knutselen :eek:
     
  12. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ik bedoel meer de tijd die ze hebben genomen om het script te schrijven enzo. Dat het snel geschoten wordt, zegt niet zoveel. Maar als ze zó snel een vervolg hebben kunnen schrijven, dan ben ik benieuwd wat er van komt :) Maar ik heb er alle vertrouwen in...
     
  13. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Saw stamt alweer uit 2004, maar hier kwam die inderdaad recent nog in de bios, maarja twee jaar na dato is wel genoeg tijd, denk ik.
     
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gister deeltje 2 gezien, en mijn god! wat is dat een toffe film!! cker waardig aan zijn voorganger en het plot is ook geweldig, vooral het einde is
    MEESTERLIJK!! cker de beste film van het moment!
     
  15. J3lluh

    J3lluh Forum Baggeraar

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al gezien :) Muhhahahahahahaha
     
  16. Blue Bunny

    Blue Bunny Bink

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Net SAW 2 gezien, en ik vond hem wat tegen vallen.

    Het ''onverwachte'' wat bij deel 1 juist heel vet was, vond ik bij deeltje 2 ver te zoeken. Ook zaten er weinig geslaagde schrikmomenten in.

    Het voorgaande is verdwenen en er is een hele hoop gorigheid voor in de plaats gekomen: jammer.
     
  17. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Saw II draait vanaf 5 januari 2006 in de NL bioscopen.
     
  18. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    ZOZO, DUS JIJ BENT ER OOK ACHTER GEKOMEN HOE HET INTERNET WERKT? GOED ZO!

    Heb 'm een tijd geleden gekeken, en deel 2 was lang niet zo goed als het eerste deel.
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zo, dus jij reageert even 'stoer' op een post van bijna 2 maanden oud? :{
     
  20. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja.
    Ik moet m'n Internet-ego even boosten, vind ik leuk.
     

Deel Deze Pagina