1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. RichoX

    RichoX 360 gaat ownen!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het 2e deel ook wel goed eigelijk. Misschien was het 'nieuwe' dr een beetje vanaf, maar het blijft toch een erg spannende film. Vooral het einde, weer enorm open en verassend. :9
     
  2. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    en wat is er mis met wat gore in films?
    zolang ze maar leuke manieren vinden om mensen te manipuleren vind ik het best! :)
     
  3. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies zoals Shcaap het zegt.
    En nee, het tweede deel was niet slecht, maar zeker niet zo goed als het eerste.
     
  4. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Copies this. Het was tof om weer te zien, maar eigenlijk was alleen het einde erg interessant!
     
  5. spiny

    spiny hoi

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    " mooie " film, net als deel 1

    originele is bij deel 2 er wel vanaf, maar blijft vermakelijk filmpie die me tot einde boeide.
     
  6. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Hier wil ik dan toch even op reageren.
    Nog slechter dan een Nederlandse soap is gewoon overdreven. Dat is het zeker niet. Het acteerwerk is niet verbluffend maar ook niet van zo'n laag niveau als je te zien krijgt in soaps.
    En dat gezeur over Se7en-trekjes is ook vooral omdat men het bij recensies naar voren bracht. Tuurlijk kan het er trekjes van hebben, maar dat betekent nog niet dat het na-geaapt is oid. Vind dat een beetje jammer dat dat gezegd word. Er zijn zoveel films waarin je sfeertjes uit andere films kan herkennen; nogal logisch.

    Om het nou echt een dikke horror film te noemen: nee. Ik houd totaal niet van horrorfilms. Horrorfilms worden bestempeld als slechte films, daar het altijd gaat over 'BOE-SCHRIK-WEGRENNEN'
    Vind het eerder een psychologische thriller.

    Maar denk dat ik Saw2 wel ga kijken, maar verwacht er niet te veel van :)
     
  7. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Saw I een geweldige film. Niet door de acteertalenten of door de horrorscenes maar door het verhaal. Dit zat gewoon uitstekend in elkaar en het einde had niemand verwacht. Dat het acteren en camera werk niet zo goed is komt omdat Saw I eigenlijk een B-film is. Hij is in Amerika niet eens in de bios geweest maar het bleek later een succes te zijn. Toen is hij naar Europa gekomen. Verder is er toen ook gelijk Saw II en Saw III gepland. Omdat ik het verhaal zo goed vond in de eerste ga ik deze andere 2 delen ook zeker kijken!
     
  8. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Saw is totaal niet mijn film. Heb een stukje van de eerste film gezien, en haakte al snel af. Niet omdat het zo slecht was, maar het boeide me gewoon totaal niet. Soms kwam het wel een beetje gemaakt op mij over, maar qua sfeer en acteerwerk echt niet slecht. Ondanks dat het mij al meteen niet boeide, wel respect voor mensen die het een mooie film vinden, want als jevan het genre houdt, is dit natuurlijk wel een hele originele film. Misschien zelf wel lichtelijk ziek :eek: , maargoed dat zorgt er wel voor dat je ernaar blijft kijken ls het je al trekt.

    De scene's aan het begin in die ruimte van Saw 1, met de briefjes en de spanning, want je weet echt niet wat je moet verwachten, vond ik wel erg goed gedaan. Zeker met zo'n lijk in het midden, je speelt dan echt beetje in het hoofd van een psycho.
     
  9. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet inderdaad wel van dit soort films houden. Zoals Wendy al zei is het een psychologische thriller, maar dan met een beetje horror tussendoor :9 Als je van dit soort films houdt kan ik me niet helemaal voorstellen dat je dit een slechte film vind, en dat je daarom deel 2 ook niet gaat kijken.
     
  10. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb saw II al een paar maanden geleden gezien en vond hem weer ontzettend vet! wel was het iets minder spannend en minder ziek dan de vorige, maar het eind is gewoon weer ontzettend goed!
     
  11. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het nou zo dat er geen 3 komt omdat de bedenker van het alles overleden is ofzo? Dat dacht ik ergens te hebben gelezen... Ik wil 2 zeker zien trouwens, vond 1 wel één van de betere films die ik de afgelopen tijd had gezien...

    Die trailer van 2; 'O yes, there will be blood' Dat klinkt zo vet :p
     
  12. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Saw 2 gewoon een vette film
    @pindakaas
    Ik denk wel dat er een deel 3 komt van saw
     
  13. daydreamer

    daydreamer Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Saw vond ik een beetje een mislukte poging om se7en met the cube te kruisen...

    Nee geef mij dan gewoon die 2 films. Niet dat saw niks waard was ofzo. Ik vond hem onderhoudend genoeg om uit te zitten, maar de hele hype die errond die film bestaat vind ik gewoon overroepen. Saw 2 huur ik hoogst waarschijnlijk, maar naar die bioscoop ga ik er niet voor
     
  14. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    SAW 2 gezien en ik vond allemaal wel weer goed in elkaar zitten.
    Alleen jammer dat het alleen maar meer van hetzelfde is eigenlijk.
    Sadistisch is ie weer zeer zeker :D
     
  15. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Over die schrikmomenten ben ik het wel met je eens.. Verder vond ik hem nog best wel vermakelijk. Wat heeft het einde van 1 eigenlijk te maken met deel 2
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2006
  16. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Saw I gezien en vond hem heel vet, ik houd normaal absoluut niet van dit soort films. Maar dees vond ik geniaal!
    Staat me niet helemaal meer bij, maar dat kan ook komen omdat ik hem samen met mijn vriendin keek :D
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zaterdagavond naar Saw II, als het een beetje meezit.
    Ben benieuwd, vond deeltje I erg de moeite waard. :)
     
  18. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal ook es in de week gaan..

    ik ben grote fan van horrors dus dit is iets voor mij denk ik }:]
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Saw II is niet echt een horror film vind ik.

    Saw was meer richting de horror kant, Saw II vind ik meer richting een (psycho)thriller gaan.
     
  20. elfje

    elfje Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    vet mooi

    Ik heb saw 2 zaterdag gezien. Het was een vet mooie film:9 Of je het nu meer horror of thriller noemt maakt nie uit was wel lachen die film. En de bioscoop zaal was ook best vol:) gelukkig hadden we gereserveerd. Maar er zitten altijd weer van die erritante mensen tussen die zitten te lachen, of ze vinden het "eng", of whatever...LOL...popcorn gooien helpt wel is om ze stil te krijgen:p
     

Deel Deze Pagina