1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Schietpartij in Zoetermeer

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ruben III, 26 sep 2005.

  1. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Ow ja , bedenk dan eens dat er bij jullie in nederland laatst nog een man is vrijgelaten die al jaren onschuldig in de gevangenis zat en die was veroordeeld wegens verkrachting en moord op een tienjarig meisje .
    Op zijn proces hield de politie bewust informatie achter , namelijk de uitslagen van de dna-tests die hem niét als dader aanduidden , om toch maar die man als dader te kunnen veroordelen terwijl hij steeds zijn onschuld had volgehouden.
    Tot men verleden jaar een andere man arresteerde die ook de moord op dat meisje bekende en wiens dna-profiel wél klopte, werdt de onschuldig veroordeelde man vrijgelaten .
    En nou moet je maar eens voorstellen dat je in het amerikaans rechtstelsel daarvoor op de electrische stoel beland , en terechtgesteld wordt voor iets dat je niet gedaan hebt.
    En als dat amerikaanse systeem toch zo goed is , hoe komt het dan dat de criminaliteit ginds steeds maar de hoogte ingaat ?
     
  2. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Amerikaans systeem beter op andere punten(maybe:{).
    NL's systeem, kan niet echt zeggen dat je in die gevangenis hier een straf uitzit(werken, nou, hij zit i.i.g. over de 40 uur heen 8) ).
    Amerika moet het jammer genoeg ook weer sterk overdrijven...(volgens mij hoef je het woord 'communisme' maar uit te schreeuwen & krijg je meteen een bataljon tanks achter je aan ofzo... Bij wijze van spreke dan;) )
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    zo onschuldig is die ook niet was ook een pedo
     
  4. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt triest voorwoorden, zo iets was ook bij mij in de wijk gebeurt.
     
  5. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat betekend niet dat hij de stoel maar moet krijgen, hij had ook volledig onschuldig kunnen zijn..
    Ik ben het ook wel weer met svennies eens.
     
  6. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    een pedo wordt je niet..dat ben je....net als dat ik van milfs hou (:eek:) lekkere rijpe dames O-) zijn er ook mensen die opgewonden raken van jongere medemensen
     

Deel Deze Pagina