1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Schoenen] Show die mooie schoentjes!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door miepjuu, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    vind dat je gelijk hebt.
    er bestaat ook een aparte thread voor nikes:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=93045&highlight=nike

    Ik zie trouwens heel weinig mensen op dat soort schoenen rondlopen, terwijl het lijkt alsof iedereen ze hier heeft.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2008
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32


    Dat heeft denk ik te maken met waar jij vandaan komt. In de grote steden zie je ze genoeg.
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Delft geen grote stad?:emo:
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik bedoel dan meer Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag. Daar lopen ze er meer op.
     
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Aangezien mijn ouden All-Stars overleden waren.

    [​IMG]
    :cool:
     
  6. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn wel gruwelijk, waar heb je die gehaald?
     
  7. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Sidestep in Zwolle. :)
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mijn nieuwe maxjes. Gekregen van girlie en 55,- incl verzenden. Lang leven ebay en mijn vriendin :D

    [​IMG]
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hehe tof, een vriend van mij heeft die ook. :)
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Draag ze eigenlijk bijna nooit. Heb hier nog een suede paar staan die na 3 jaar er nog uitzien als nieuw. Alleen af en toe op zondagmiddag oid, maar ook na 18 jaar vind ik Nike Air Max nog steeds gaaf :)

    En voor de prijs hoef je het blijkbaar niet meer te laten, ze schijnen in de winkel 140,- te kosten.
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Je weet wel zeker dat het geen fakes zijn? Ik weet niet zeker of van dit model fakes (ben zelf ook niet echt fan van de AM90) zijn, maar bij Nike sneakers is dat wel altijd iets om op te letten als je iets online koopt.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zoek nog mooie nikes/adidas/lacoste sneakers(en dan geen felle kleurtjes) die wel normaal verkrijgbaar zijn iemand tips?
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2008
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Vriendin is vergeten te vragen hoe ze verzenden en het is via Fedex....dat is ALTIJD aftikken bij de douane. Iemand enig idee hoeveel?
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Sowieso als je vanuit Amerika besteld tegenwoordig veel sneller dokken aan de douane. Ook daar zijn ze erachter gekomen dat de dollarkoers wat is gezakt helaas. :emo: Uhm Er was wel een percentage voor ik dacht uit mijn hoofd ongeveer 15 á 20% (in principe geloof ik de waarde die staat vermeld op het pakket. Als het volgens hun te laag is, of er staat niks op dan gaan ze zelf zoeken naar een prijs) + dacht ik ook een vast bedrag. Maar dat laatste weet ik niet helemaal zeker. Tijd geleden geweest dat ik voor het laatst wat uit Amerika heb besteld, en was toen niet gepakt.

    Oh en die andere vraag. Ik denk dat Wikipedia je handigste bron is wat betreft de huidige modellen. Wat betreft de Air Max modellen heb je naast de 90 ook de AM1 en de AM Light die tegenwoordig veel gedragen worden.
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Volgens mij zit er in Arnhem een dope winkel. The Globe geloof ik. Daar schijnen ze wel mooie sneakers te verkopen. En anders check je ff deze site. www.ilovesneakers.nl

    of als je een keer in Utreg bent Lock&Load
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Volgens mij zoekt hij gewoon van die 13 in een dozijn witte sneakers waar je bij winkels zoals de Coach en Footlocker helemaal mee dood wordt gegooid. Alleen al dat hij lacoste sneakers zoekt duid daarop. The Globe is dan niet helemaal wat je zoekt denk ik.
     
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Mwa, het moet wel leuk zijn maar niet té, ik kleed mij namelijk ook niet té en dan staan té schoenen ook niet.
    En niks mis met lacoste.. die hebben namelijk zo nu en dan ook wel toffe sneakers... Beetje domme opmerking dus, aangezien er ook adidas en lacoste tussen staat. :emo:
     
  19. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    wtf Kawasaki schoenen? 8) Die moet k aan een vriend laten zien, die wordt gek.
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Sht man zie nu pas dat jij gewoon in Alkmaar woont gek!!!!

    Zit daar een hele dope store Unknown. Zelf nog nooit geweest. Ligt mij te ver uit de buurt. Maar het schijnt dat ze hard bezig zijn daaro.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina