Ik had meer les dan jij nu hebt. Alleen ik koos er voor veel te spijbelen en afwezig te zijn omdat het onderwijs geen zak voorstelde...en nog steeds niet doet.
Dat de politie er op los rost...Tja lig er niet wakker van. Die puber scholiertjes moeten niet dom lullen en gewoon de lessen volgen. Het merendeel klaagde eerst dat ze te weinig effectieve lessen kregen. Nu doet de overheid er wat aan en krijgen we dit gezeik weer. Kindjes die niet weten wat ze willen, die te veel zeggenschap voor hun leeftijd hebben en onnodig een grote mond gaan geven zonder verstand van zaken te hebben. Dan heb je nog een redelijk deel die gaat rellen, want ja wat echt staken is weet men niet, en dan mag de politie er op los rossen wat mij betreft.
Wat me als buitenstaander op valt is dat de slimmere mensen van het havo/vwo erg weinig vertegenwoordigd is en dat de meeste rellers (wanna-be stakers) simpele vmbo'ers zijn die als een kip zonder kop achter elkaar aan lopen.
Al dat zelfstandig leren werkt ook niet bij pubers die geen verantwoordelijkheid nemen en alleen de lusten willen en de rest niet...luie honden. 1040 uur is niks. Het is net 26 uur per week. 30 als je huiswerk mee telt. Oh wat is dat erg zeg. Ik zat op de 1500-1600 uur huilies.
Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2007