Idd, klinklare onzin. De mensen die hier een probleem van maken weten ook niet waar ze een probleem van maken. Ze willen gewoon lekker kloten en niet naar de les gaan, nu hebben daar hun zogezegde reden voor.
Met een normaal rooster van 32 á 36 uur per week kom je makkelijk aan je uren. Lijkt me sterk dat ze dan tot 4 op school zitten? Hoe vroeg beginnen jullie? En hoe zit het met de pauzes?
Inderdaad. Bij m'n pa op school waren er leerlingen op politieauto's gaan staan. Zijn gearresteerd en hangt straf boven hun hoofd. Laat het een voorbeeld zijn voor de rest, stelletje leeghoofden.
Heb ik ook. Ik hoor nu ook al berichten over 'nog een keer'. Damn... ik vind dat ze die mensen die voor de 2e keer gaan staken gewoon van school moeten flikkeren. Het was door grote delen van de school merkbaar en daar had ik gewoon last van. Het lijd enorm af, sommige mensen kijken door de ramen en voor een docent is het gewoon veel moeilijker een klas rustig te houden. Ik hoop écht dat 't maandag of volgende week neit weer is. Die mesnen die 'staken' moeten zich zo nodig bewijzen en dan word 't alleen maar erger. Het was nu al eieren en vuurwerk in school, wat word het de volgende keer?
Ik ook niet. Ben in de pauzes gewoon lekker binnengebleven en heb totaal geen aandacht aan de 'stakers' geschonken.
Laatst bewerkt: 23 nov 2007