1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

School maakt blunder over examenuitslag

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door xboxlol, 13 jun 2007.

  1. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Vandaag kregen wij van onze school een brief waarin we gefeliciteerd werden met ons diploma. Dit is raar want ons is verteld dat we gebeld zouden worden of we geslaagd waren of niet. Wij bellen de school op, blijkt dat er een fout gemaakt is en dat zelfs degene die gezakt zijn deze brief hebben gekregen. Dit komt omdat het een standaard brief is. De school belt ook niet om te zeggen dat het een fout is. Gelukkig krijgen we vanavond rond 17.00 uur de uitslag telefonisch.

    Wat vinden jullie hiervan?
     
  2. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    raar..... ik krijg morgen pas de uitslag....
     
  3. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    lache ! ik ook morgen
     
  4. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb vandaag al mijn uitslag gehad idd raar
     
  5. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    havo krijgt morgn.. ik moet nog 18 min w8en:p als k dn niet gebedl ben ben ik gewoon geslaagd.. echt dodelijk dit moment gewoon:p

    maar das wel erg fout ja van je school:eek: en erg kut gevoel voor die mensen die gezakt waren..
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    En geslaagd? :).

    Maar ik vind dit toch wel een blunder hoor... Ik weet nog dat er 2 jaar terug een vwo'er was die te horen kreeg dat ze geslaagd was, later bleek dat ze alsnog was gezakt...vind ik toch een zware blunder van die school...=(
     
  7. UnleasH

    UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Boeiend, ik ben toch gezakt.. :)
     
  8. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Probeer je nu je verdriet weg te lachen, of interesseert het je nu echt niks?
     
  9. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind eigenljk dat ze iedereen horen te bellen, of je nou gezakt of geslaagd bent. Stel dat ze om bepaalde redenen iemand niet kunnen bereikenvoor 5 uur?
     
  10. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan is die ene heel dom bezig. Het wordt je verteld hoe je de uitslag te weten komt, en als je dan zelf niet er voor zorgt dat je het op die manier te weten komt, ben je het gewoon zelf schuld.
    Wij kunnen tot 15:00 gebeld worden dat we gezakt zijn. Om 15:30 kun je je cijferlijst ophalen. Ik ga echt niet uit huis tot 15:00.
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2007
  11. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel dan dat de fout bij school is natuurlijk. Dat het daar bijvoorbeeld traag gaat oid. Kijk, als je niet thuis bent op zo'n moment is het nmatuurlijk je eigen schuld, ben ik met je eens ;)
     
  12. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ooww oke. Vond het al een rare opmerking. :+
     
  13. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    gebeurt gelukkig bij ons wel, en ik ben het ook met je eens. er kan altijd iets mis gaan en het is toch raar om ergens vanuit te gaan op het feit of je gebeld word of niet, en zeker bij zo iets belangrijks.
     
  14. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja man ik ben geslaagd:p whaha:p
     
  15. RayRipper92

    RayRipper92 4 8 15 16 23 42

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha feest dat je geslaagd ben .. ben je gezakt :)
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zo grappig lijkt mij dat niet...|:-
     
  17. RayRipper92

    RayRipper92 4 8 15 16 23 42

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me ook niet echt leuk als het je overkomt maar wel grappig om over te denken :)
     
  18. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lig helemaal dubbel :{.

    Anyway, ik vind dat wel zo'n gruwelijke naaigein van jouw school! Zoiets kunnen ze toch niet maken?! Kun je ze niet aanklagen hiervoor? Ik bedoel, voor zoiets ontzettend belangrijks kun je toch niet van dat soort kromme fouten maken lijkt mij.
     

Deel Deze Pagina