1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[School] Presentatie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door balikaai, 9 mrt 2003.

  1. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb ook een beetje"wat maakt het uit" instelling,maak er meer een grap van in plek van serieus er te staan.Niet teveel voorbereiden want das helemaal niet goed,ga gewoon ervoor en waar ben je bang voor?Dat ze je uitlagen,of een slecht punt?slecht punt kan je met de rest ophalen en ze je uitlachen doen ze nooit(behalve als je het ZO slecht doet,maar dat zal wel niet)
     
  2. je mlet gewoon relaxt een beetje lullen laatst had ik met iemand een spreekbeurt over atoomtechnologie (hoe ik er bij kwam geen idee) hoe het was ontstaan enzo en die gast waar ik mee deed had die tekst helemaal uit zn kop geleerd en ik had het 2x doorgekeken en wist het maar voor de helft ofzo, en hij helemaal graven in zn hoofd om het juiste te vertellen en ik gewoon dingen vertellen die niet helemaal klopten maar ik had wel een goed verhaal en daar letten ze tog t meeste op denk ik uiteindelijk had ik een 7 en hij een 6 dus dan heb ik het nog best goed gedaan
     
  3. masterape

    masterape Guest

    Wij krijgen een gezamnelijk punt. Bij ons kiezen al die meiden onderwerpen als: abortus, adobtie,anorexia of ze halen het van www.scholieren.com en al de jongesn bij ons: D-day, market garden, bier,duikuitrusting, sattelieten enz.:cool:
     
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    * Wenst balikaai alle geluk van de wereld toe *

    Liev hè??? :eek: :D
     
  5. masterape

    masterape Guest

    Zeker weten double D:D
     
  6. masterape

    masterape Guest

    Maar oefenen jullie meestal samen of appart, wij zouden vandaag eiglijk gaan oefenen maar het is eiglijk vooral je eigen text kennen?
     
  7. masterape

    masterape Guest

    Iemand nog tips voor morgen en jongen hoe was jouw presentatie gegaan?
     
  8. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet deze periode een spreekbeurt in het engels doen... (7 min. lang) het onderwerp moet over een een engels land, (vs, gb etc.) of iets wat wat dat land te maken heeft gaan. maar ik weet zelf niet precies waar ik het over zou gaan houden. De Xbox misschien (consoles ofzo?)??? wie weet misschien iets leuks?
     
  9. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nooit echt problemen, beetje de zenuwen vooraf maar als ik mijn eerste zin heb gezegd gaat het wel goed.
     
  10. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    als je het samen doet, oefen dan ook samen. Zo heb ik een * gehad dat we elkaar compleet tegenspreken, en ja, dat vond d leraar niet zo fijn... :) maja, dat was maar onderbouw toen...

    De debatten van nu zijn echt K*T met hoofdletters :mad:
     

Deel Deze Pagina