1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Schooldrama, jongetje vermoord

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ramon NL, 1 dec 2006.

1. TheWalrus

TheWalrus Guest

Dit is vreselijk. Groep 4? Ik werk als leerkracht en kan hier echt vreselijk verwonderd naar kijken. Hoe is het mogelijk? School zou een van de meest veilige plaatsen moeten zijn voor ieder kind. Wat bezielt zo'n man?

2. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    verschrikkelijk

3. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Wie was die moordenaar om het leven te ontnemen van een 8 jarig kind? Een hele school te traumatiseren en heel Nederland te schokken? Zie het niet verkeerd, ik ben deels tegen de doodstraf en deels voor maar meer voor. Maar een psychopaat(we kunnen denk ik wel aannemen dat hij dat was) die een kind vermoord, die moet gewoon dood.
    Het klinkt heel bot, maar in mijn ogen is dit de taak van justitie.
    Zo iemand verdient het niet te leven.

Maargoed, zoals eerder al is gezegd. Hij was geestelijk niet helemaal lekker: krijgt 8 jaar, worden er uiteindelijk 6. Dan 2 jaar tbs, het wondermiddeltje van deze maatschappij|:- . En uiteindelijk weet ie te ontsnappen of pleegt zelfmoord oid..

4. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het slachtoffertje is het zoontje van een bankdirecteur, zeiden ze rond 4 uur om de radio. misschien dat de dader geen geld van de man kreeg en heeft daarom het zoontje van de bankdirecteur vermoord.

5. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0

je kan wel gaan speculeren over waarschijnlijke motieven maar het beste is om gewoon nog even af te wachten totdat er meer duidellijkheid komt.

6. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zouden die ouders zich nu voelen....

7. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Wie was hij, om het leven van een 8 jarige jongen te ontnemen?

Deze gebeurtenis is toch gewoon diep triest. Kan er verder niet veel over zeggen.

edit:
    Wat denk je zelf?

Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  8. TheWalrus

TheWalrus Guest

Heel blij en vrolijk, ze besparen kosten op de kinderopvang. Anderzijds missen ze veel kinderbijslag......

Sorry voor het cynisme. Ik weet uit redelijke nabijheid dat het voor ouders het allerergst is om je eigen kind te verliezen. Ga maar na, het is zo tegendraads, het gaat tegen alle normale verwachtingen in. Een kind groeit normaal op en verlaat het ouderlijk huis als jong volwassene.

Dit is zo bizar. Een kind van acht, nooit een kans gehad om op te groeien. Een gezin kapot. Wat bezielt die dader?

Laatst bewerkt door een moderator: 1 dec 2006
  9. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.485
    "gelukkig" hebben zn klasgenootjes niks gezien

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In vierendelen die kerel. En laat nu de moraalridders maar weer opdraven met het gewoonlijke "Als wij de dader van het leven beroven zijn we net zo slecht als die kerel zelf"....ach gut. Leer toch relativeren denk ik dan. Dit nieuws kan mij zo kwaad maken. Die kerel verdient het niet om te leven, iemand die tot zoiets in staat is is een gevaar voor z'n hele omgeving. Ook verder geen tijd, geld en moeite in steken....gewoon afmaken.

11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, dit is weer een andere situatie die ik als moraalridder anders beoordeel.
    De tering zeg, wat was in vredesnaam het motief? Waarom?
    Die gast is ziek, die mogen ze best een spuitje geven zodat hij sterft.
    Het gekke is dat hij zich gewoon overgaf aan de politie en dat hij in het dorpje bleef. Heeft het iets met de vader te make van dat jongetje? Die directeur van een Rabo-filiaal was?

12. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Amen.

13. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Wow! Zulke opmerkingen zijn wel zo cliche. Moet je daar nu lang over nadenken? _O_

Ik mag er toch vanuit gaan dat deze persoon, net als Mohammed B, nooit meer op vrije voeten zal komen.

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de duidelijkheid : ik ben niet per definitie voor de doodstraf (want daar loopt een dergelijke discussie als deze al gauw op uit als het gaat om het beoordelen van de straf voor de dader)....maar in dit geval zou ik graag een uitzondering maken. Bah, wat bezielt je in godsnaam.

15. basovich

basovich Guest

weet niet of het al gepost is maar volgens ons mam, wat zij heeft gehoord is het jongetje naar een lokaal gestuurd om iets te halen en daar was waarschijnlijk de inbreker/moordenaar.
    Als hij daar dus niet naartoe was geweest was er niks gebeurt..maar ach
    ALS

het blijft natuurlijk te ziek!!

Laatst bewerkt door een moderator: 1 dec 2006
  16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Zoontje van een bankdirecteur... . Het kan zijn dat ik fout zit, maar zijn het niet meestal de hoge pieten die connecties hebben met misdaadorganisaties? Wat als er nu iets is fout gelopen en dit een soort van afrekening is (wel onproffesioneel maar misschien was dat de bedoeling)?

Best wel ziek om een jongetje van zo'n jonge leeftijd te doden en dan nog eens op die manier :x. Hopelijk vinden ze de dader... .

17. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    hmm hoezo moest hij opeens naar dat lokaal? en hoezo was de dader al aanwezig op de plaats van het misdrijf voor het jongetje daar was?
    hoe wist de dader dus dat de jongen daar heen zou gaan?
    vragen om over na te denken...

18. basovich

basovich Guest

ik denk om wat te halen ofzo..
    en die dader..tsja op klaarlichte dag een school leegrofen lijkt me nou niet 1,2,3 zo slim :{..

19. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dan zou de dader de jongen al een hele tijd hebben moeten volgen en is hij dan nooit door iemand opgemerkt al die tijd dat hij daar was?

20. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dit had ik ook in gedachten, gelijk!
    Maar.. het jongetje werd vanuit de aula door de juf teruggestuurd naar de klas, hij ging daar alleen heen om zijn knutselwerkje op te halen. Daar wachtte die gozer en toen vermoordde hij dat jongetje. Dus is het gewoon toeval geweest? Wist hij dit allemaal, dat het jongetje als eerste kwam? Volgens mij is het gewoon toeval dat de man dit jongetje ombracht. Stel dat de juf iemand anders had teruggestuurd was die nu dood.

Dit zou eigenlijk alleen aan de orde kunnen zijn als de juf onder 1 hoedje speelt met de moordenaar, als het een relatie zou hebben met de bankzaken van de papa van het slachtoffer. En dat lijkt mij onwaarschijnlijk, kans o,o.

Maar die juffrouw heeft echt geen leven meer, ik heb het echt met haar te doen, ik werd er echt emotioneel ervan...

Deel Deze Pagina