1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Schooldrama, jongetje vermoord

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ramon NL, 1 dec 2006.

1. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    waar slaat zo'n reactie op, ik heb een tijdje terug een keer een reactie ergens op geplaatst die veel minder beledigend overkwam als deze en ik kreeg meteen een officieele waarschuwing aan mijn broek en deze persoon wenst me zo ongeveer dood en er gebeurd bitter weinig, kom op moderators...

het enige wat ik zeg is dat de afkomst belangrijk is om te weten, omdat je dan doelgericht die probleemgroep aan kan pakken.
    dit gebuerd al jaren zo en is totaal niks nieuws, maar deze persoon voelt zich meteen genoodzaakt zijn eigen mening als dreigement te verwoorden...

Laatst bewerkt: 24 dec 2006
  2. TheWalrus

TheWalrus Guest

Offtopic

(NL Eagle. Ik vind het belachelijk dat je nu gaat lopen janken. Ik bedreig je geenzins, ik wens je niet dood. Ik gebruik slechts een uitdrukking om aan te geven dat ik van mening ben je dit onderwerp verprutst met jouw gezanik over de afkomst van de dader. Aangezien je dat in menig topic doet, lijkt het mij leuk als je een eigen apart topic aanmaakt om jouw gal te spuwen over onze gekleurde medemens. In plaats van zeuren over een ban omdat ik je beledig, kun je beter gaan zeuren om een eigen collum op xbw.

Daarbij, dit ronduit belachelijke vragen om een ban van mijn persoon, terwijl je hier zelf gigantisch irritant bezig bent (hetgeen ik gewoon tegen je zeg, zonder als een njenjenjenje koter tegen mods aan te blaten, zoals jij dat nu doet). Ik verspil vanaf heden geen woorden meer aan jou, althans niet in dit topic.) Ik heb mijn zin aangepast....)

On Topic

Mijn vraag aan ramon. Het lijkt me vet rara, dat de dader bij je in de klas heeft gezeten. Ik vraag me echt af wat zijn motief is. hoe wa die jongen als leerling? Had hij enige psychopatische kenmerken?

Edit: Ocrist Check je PM s.v.p

Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2006
  3. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ach mensen zoals jou zullen er altijd zijn....mensen die niet het verschil tussen een racistische uitlating en een normale post zien.
    en jij hoort gewoon een dikke vette waarschuwing voor die post te krijgen als de mods nog een beetje geloofwaardig over willen komen, want de post waar ik een waarschuwing voor kreeg was niets vergeleken met die van jou.

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Genoeg geruzie. Als je het niet met het beleid eens bent pm je maar een mod/admin om je ongenoegen te tonen, deze thread hoef je daar niet mee te verzieken.
    Nu allemaal een beetje respect voor elkaar tonen en gewoon ontopic verder posten gaarne, offtopic posts worden verwijderd.

Deel Deze Pagina