Offtopic
(NL Eagle. Ik vind het belachelijk dat je nu gaat lopen janken. Ik bedreig je geenzins, ik wens je niet dood. Ik gebruik slechts een uitdrukking om aan te geven dat ik van mening ben je dit onderwerp verprutst met jouw gezanik over de afkomst van de dader. Aangezien je dat in menig topic doet, lijkt het mij leuk als je een eigen apart topic aanmaakt om jouw gal te spuwen over onze gekleurde medemens. In plaats van zeuren over een ban omdat ik je beledig, kun je beter gaan zeuren om een eigen collum op xbw.
Daarbij, dit ronduit belachelijke vragen om een ban van mijn persoon, terwijl je hier zelf gigantisch irritant bezig bent (hetgeen ik gewoon tegen je zeg, zonder als een njenjenjenje koter tegen mods aan te blaten, zoals jij dat nu doet). Ik verspil vanaf heden geen woorden meer aan jou, althans niet in dit topic.) Ik heb mijn zin aangepast....)
On Topic
Mijn vraag aan ramon. Het lijkt me vet rara, dat de dader bij je in de klas heeft gezeten. Ik vraag me echt af wat zijn motief is. hoe wa die jongen als leerling? Had hij enige psychopatische kenmerken?
Edit: Ocrist Check je PM s.v.p
Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2006