1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Schrijf jezelf een groep toe

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JDA, 27 nov 2004.

1. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    @ Volkoren ja ik ben zelf een gabber en ik draag ook londale ik wil ook niet zeggen dat ik ze alemaal mag nee natuulijk niet maar ik weet ook niet wat er tussen gabbers en buitenlanders maar het lijkt wel of het elkaar afstoot maar als zij normaal tegen ons doen doen wij ook normaal tegen hun maar als ik op straat loop en ik kom een groep buitenlanders tegen dan zijn wij vieze racisten omdat we lonsdale dragen en kale koppen hebben en als ik er 1 aleen tegen kom dan heeft ie niks tegen mij das tog ook raar

2. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Weetje, ik dacht al dat je zo'n gabbertje was ;). Maar wil je me dan antwoord geven op de volgende vraag: Waarom ben je 'gabber' geworden?

3. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    de muziek de feesten ik vind het gewoon gewelding :):) ik voel ook iets speciaals bij de muziek als je er niet van houd kan je het niet voorstellen denk ik of ik weet niet of je dat ook bij je muziek stijl hebt

Laatst bewerkt: 3 dec 2004
  4. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je scheert je hoofd kaal, draagt legerkisten en Lonsdale voor de muziek?

5. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    de legerksiten dat hoeft voor mij niet doe mij maar nike:) en ja lonsdale voor de muziek maar als wij met ze allen kleren van de zeeman dragen is dat een racitisch merk

6. JDA

JDA Guest

WAT DE NEUK LUL JIJ NOU WEER MAFKEES?

7. JDA

JDA Guest

omdat ik een plaatje van MoH heb ben ik een meeloper? Wat lul jij nou weer mafkees...

8. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    lol, de Hardcorders gaan zelf ruzie maken :+

9. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Jerry, Jerry :+.

10. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Maar JDA je bent slim als je er niet op in was gegaan.. je bent hier net op dit forum, en straks heb een ban aan je broek.. en je hebt ook een hele mooie
    edit knop :)

11. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Nah, dan kan Culemborg ook net zo goed een ban krijgen als dat van JDA al een ban is...

12. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    ach ik probeer geen ruzie te maaken ik blijf wel uit deze topic ik heb me zegje wel gedaan :)

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, zullen we weer op het topic terug komen?

Mensen plaatsen mij veel in het hokje Alto, of het hokje Gothic.
    Waarom ze dat precies willen doen... Waarschijnlijk omdat ze graag mensen met een labeltje zien.

Ik ben mezelf, en daarmee basta.

14. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Dat is een hele mooie beschrijving van jezelf.Ik denk dat jij jezelf niet in een hokje kan plaatsen alleen anderen kunnen dan.Ik denk dat wij mensen in labelen om een beetje algemeen beeld van iest te krijgen.Mensen die bijv. "sk8ters" zijn doen ook vaak dezelfde dingen.Ik zeg niet dat iedereen het zelfde is maar vaak doen ze wel vaak dezelfde dingen.Helaas als je mensen labelt krijg je ook een hoop negative dingen over jezelf heen. Bijv. "Gothic" (ken geen grotere groep bevooroordelde).Het zijn satannisten,aanbidden de duivel,zijn dol op deaf-metal,zijn depressief van binnen, enzo.Ken ik genoeg "Gothic" mensen om te weten dat veel van deze vooroordelen niet waar zijn.Over het algemeen kan ik niet tegen labelen zijn omdat iedereen het doet(ik dus ook).Ik vindt wel als je een vooroordeel over iest hebt dat je daardoor niet moet gaan laten leiden

Ik heb gezecht :cool:

15. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor gwoon bij een groep gemengd zal ik maar zeggen, wij hebben een eigen groepje opgericht:p, maar geen racisten erin want die haat ik

edit - haat ze niej, maar ik heb er zo'n hekel aan, als ze alleen zijn dan hebben ze geen praatjes, want eerst roepte ik een bruine gast, en wij zo zeg dan wat je te zeggen had, hij zow van ik moest van hun zeggen White Power, ik zo van hou je bek man, als hij er bij staat durf je niks te zeggen en als hij weg is heb je allemaal praatjes....

Laatst bewerkt: 5 dec 2004
  16. Blue Bunny

Blue Bunny Bink

Leuk Bevonden:
    0
    zozo dat is stoer van jouw ;)

17. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    en jij wil zeggen dar (extreem) rechts zo stoer is om het allemaal aleen te doen? dat is net zo goed groepjes werk als dat van alochtonen.Verder is normaal nederlands ook wel makkelijk.Ik denk trouwens dat wat graveheart zegt deze discussie een beetje beindigd omdat iedereen gewoon zich zelf is,en wat falcon zegt:mensen in groepjes plaatsen roept een hoop negatievieteit op veroorzaakt door een kleine groep

18. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Lonsdale is geen merk voor gabbers. Lonsdale is gewoon een kledingmerk dat toevallig door veel gabbers gedragen wordt, net als bijvoorbeeld Nike air max schoenen. In engeland of spanje is het een doodgewoon kledingmerk, waar niemand enige extreem rechtse associaties bij heeft. alleen in Nederland en duitsland is het merk door mongolische kaalkopjes verziekt. Niks tegen gabbers hoor, de meeste zijn ok, maar die hele kudde meelopers die niet eens weten wat ze uitkramen mag van mij een enkeltje Siberie krijgen.

19. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Nee, omdat je zwarte nagellak hebt, je naar marilyn manson luistert en jezelf gravehart noemt... |:-

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, gelukkig is Manson ook gothic muziek. |:-

Deel Deze Pagina