1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Schrijf jezelf een groep toe

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JDA, 27 nov 2004.

1. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Als jij het zegt. Veel goths luisteren naar die gast. Het ding is, jullie vatten het woord 'gothic' op als scheldwoord. Ik bedoel, als je nagellak gaat dragen, en zwarte kleding enzo, dan zien mensen je gewoon als gothic. Hetzelfde zou gebeuren als je een hanenkam nam, en een leer jack zou dragen, dan zouden mensen je zien als een punk.
    Maar dat weet je toch als je dat doet? Als je persé geen gothic wilt zijn moet je geen nagellak dragen. It's easy as that.

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Laatste jaar niet gedaan. Easy.

3. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Maar daarvoor wel, en dat nagellak is maar een voorbeeld, je kan voor dat nagellak alles invullen.

4. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta liever voor het motto: Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg :p.

5. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    nerd dus vind ik.

fubu jongeren,nog nooit van gehoord :| fubu is een kleding merk , heel weinig mensen dragen het,dat is niet vergelijkbaar met alto

6. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, punkers lakken hun nagels ook hoor (ook niet allemaal maar dat doen gothics ook nie). Tis niet dat als iemand zijn nagels lakt dat hij meteen een gothic is. Dat is het verkeerde beeld dat mensen er van hebben. Ik luister bijvoorbeeld ook naar Marilyn Manson (wat blijkbaar gothic-metal is), maar niet omdat ik gothic ben, maar omdat ik het mooi vind. Geloof me, je kan aan niks zien dat ik Marilyn Manson goede muziek vind (kwa uiterlijk), behalve als je in mijn cd-collectie kijkt. Nou weet ik ook wel dat je het alleen maar als voorbeeld gebruikt, maar ik moest het gewoon ff kwijt.

7. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vrij rechts conservatief en ik haat hard rock/ R&B/ Hardcore/ gabbers / skaters. Volgend jaar ga ik economie studeren dus volgens mij hoor ik bij de categorie BAL :p

Laatst bewerkt: 5 dec 2004
  8. nietvorspiet

nietvorspiet Fuck Armageddon

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het echt zúlke onzin dat je ergens 'bij moet horen'. Je moet jezelf een naam geven. Ik vind dat mensen die zichzelf toerekenen aan zo'n groep zich afzetten tegen..ja tegen wat eigenlijk? waarom hebben we groepen, waar zetten we ons met zn allen tegen af..? :{

9. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat hoort er nu eenmaal bij, dat is de welbekende jongerencultuur...

10. JDA

JDA Guest

Of je t wilt of niet, je hoort nou eenmaal bij een groep... Misschien weet je t zelf geeneens..

11. 60 Yen

60 Yen Monetary Disaster

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap die wannabe-nazi's niet. Allemaal commentaar op mensen van allochtone afkomst, of met allochtone mama/papa/oma/opa. Echter, ik heb nog geen van die kaalkopjes degelijk Nederlands zien typen.

ofhebikdatwelgezien?ikkanergmoeilijklezenwatjullienoubedoelenwantikziegeenleestekensbijjullie

12. Pope

Pope Ehh..III don't know

Leuk Bevonden:
    0
    Thank god, I'm a country boy!

Mnee, ik denk dat ik gezien wordt als 'gewone jongen'.. Heb er wel vrede mee.

Laatst bewerkt: 7 dec 2004
  13. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoort helemaal niet bij een groep als je dat niet wilt. Ik luister ook naar Marilyn Manson en draag vaak zwarte band shirts en zo maar dan ben ik toch ook geen gothic of alto of wat dan ook?

14. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn idee kun je niet altijd het met elkaar eens zijn tot welke 'groep' iemand nu behoort. Ik denk dat iedereen onder bijvoorbeeld een alto weer wat anders verstaat.

15. 60 Yen

60 Yen Monetary Disaster

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie jou wel als een Alto. Net als ik het wel zou begrijpen dat jij, mij op het eerste gezicht een bal zou noemen. Oppervlakte is één ding, innerlijk een tweede.

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik draag bandshirts, heb stekelig haar, een duimring, een leren armbandje met skull. Dan hoor ik volgens een aantal tot de groep gothic/alto. Als ik een footballshirt aan zou hebben en mijn armbandje af zou doen zouden velen zeggen dat ik een hiphopper ben. Als ik mn jas aan heb zie je me als een gewoon persoon, aangezien je mn shirts niet ziet en zou ik ineens geen alto/gothic zijn.
    Nee. Je bent niet per se alto, gothic, gabber of wat dan ook. Je kan je zo kleden, maar als je je deels zo kleed wil dat niet per se zeggen dat je jezelf tot die groep bekeerd.

17. JDA

JDA Guest

maar je wordt altijd wel in groepen/hokjes geplaatst. Das bij iedereen zo...

18. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    't Is soms zelfs wel handig als mensen elkaar in hokjes stoppen; dan ben je makkelijker te herkennen. Het geeft sommigen mensen ook meer zelfvertrouwen.

Die 'punker' met die groene hanekam...

Snap je? :) En sommige mensen vragen er gewoon om om in een hokje gezet te worden, ook al zullen ze het zelf nooit toegeven.

Ik zelf maak me er niet zo druk om, be what you want to be.

Deel Deze Pagina