1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Schumacher Bedankt

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ernestomodena, 22 okt 2006.

1. Leen

Leen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er werd altijd gezegd dat Schumacher de beste spullen en auto had, maar niets is minder waar, in het seizoen 94 of 95 kreeg Schumacher een straf en mocht 2 wedstrijden niet meerijden, JJ Letho mocht de Benneton van Schumacher besturen die 2 races, Patrese kwam niet tijdens de kwalificatie noch in de race in de top 10 met zijn Benneton, JJ Letho redde het ook niet met de Benneton van Schumacher, nadat de straf voor Schumacher erop zat, stapte hij weer in zijn Benneton, wat gebeurde er, hij kwalificeerde zich weer in de top 10 en won gelijk de eerste wedstrijd na zijn straf.

Dat is het magistrale van Schumacher, hij kon gruwelijk hard rijden met zijn bolide, ook al pakte hij de bolide van zijn teamgenoot, dan nog liet hij die bolide gruwelijk hard gaan;)

2. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt dat je stopt. :+

3. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Altijd een schijthekel aan Schumi gehad, zal ik altijd hebben. Een aantal redenen zijn al eerder genoemd.

Neemt niet weg dat hij veel gepresteerd heeft en dat moet je wel respecteren. Mocht Senna zich niet dood hebben gereden dan had dat denk ik de beste coureur geweest qua totaal statistieken, maar dat is louter gissen. Schumi is de beste geweest de afgelopen jaren.

Schumi, bij elke sport moet er iemand zijn waar je enorm de pest aan hebt. Jij bent dat vanaf het eerste moment geweest, dank je wel dat jij die rol trouw ieder jaar hebt mogen vervullen. Je zult zeker gemist worden!

4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Yep,hij was een groot piloot,gewoonweg en op avonden waar andere f1 piloten allang in hun bedje bleken te liggen, zat hij nog steeds bij zijn eigen crew in de paddock samen een pizza te eten....
    Herinner je de beelden van monza van dit jaar maar, toen hij na zijn overwinning straal de grote baas van ferrari Luca Di Montemezolli die daar net naast zijn bolide stond te springen negeerde en uitgebreid met zijn monteurs zijn overwinning vierde alvorens hij zich een flauwe omhelzing met Di montemezolli liet welgevallen,tja toen kon je zien dat hij op dat moment zijn keuze wel degelijk gemaakt had , en hij het de grote baas van ferrari dan ook op duidelijke wijze te kennen gaf dat hij er een punt zou achter zetten gezien de geruchten met raikkonen.
    De mens schumacher krijgt voor mij een onvoldoende, maar de piloot , en daar is wat we hem moeten op beoordelen is wat mij betreft "top off the bill".

Laatst bewerkt: 25 okt 2006

Deel Deze Pagina