1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Schutter Duitsland speelde games (Halo 3 in flits op TV).

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Yellow 13, 12 mrt 2009.

1. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook de enige melk die ze hebben, Duitsland=Aldi :p

Laatst bewerkt: 13 mrt 2009
  2. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er worden oorzaken gezocht voor de schietpartij. Gewelddadige games zijn op zo'n moment gemakkelijke slachtoffers. Waar diezelfde, veelal kortzichtige, mensen aan voorbij gaan is het feit dat miljoenen mensen gamen en er hier en daar een paar doorslaan. Zelfs bij het minuscule aantal mensen dat dus doorslaat, is gamen niet eens een belangrijke oorzaak. Vaak hebben ze, zoals in dit geval, al een depressie achter de rug of soortgelijke probleempjes te verduren gehad. Hebben ze ook nog eens van die ouders die wapens legaal in huis hebben.. depressie + eenzaam + wapens in huis = geen ideale combi. Dat 'ie dan toevallig games speelt is leuk voor de media, die dat lekker kunnen uitvergroten.. maar het mag wat mij betreft niet eens een oorzaak genoemd worden. Het is een gegeven, niet meer dan dat.

3. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    tienerjongens lezen boeken?
    wow een logische post, netjes.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2009
  4. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor school bijv, maar je begrijpt wat ik ermee bedoel te zeggen.

5. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het rare vind ik nog altijd dat iemand bij de politie door allemaal tests heen moet gaan om te kijken of deze persoon stabiel. En als hun dienst erop zit moeten ze het wapen bij het bureau in een kluis doen. En mensen bij een schiet vereniging hebben een vergunning zo te pakken en mogen gewoon alles mee naar huis nemen.Hier moeten ze gewoon echt iets aan veranderen.
    Ja en wat betreft het gedoe dat games weer eens de aanleiding zou zijn geweest is natuurlijk de grootste onzin van allemaal. Het kan een rol hebben gespeeld tuurlijk maar om daar nou weer het grootste gedeelte op af te schuiven vind ik echt belachelijk.

6. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  7. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Teering he, wat is dat voor gezeik. Bijna iedereen van rond 17 speelt (gewelddadige) games.
    Enelke keer als zo iets gebeurt zeggen ze dat het daar door komt.
    Mss moeten ze iets aan de wapenhandel doen (vooral in Amerika). Iedereen, ouder dan 12 kan daar een shotgun kopen in de supermarkt.
    Wel opvallend is dat eer al minstens 3 van dit soort incidenten zijn geweest in duitsland afgelopen 10 jaar terwijl in de rest van europa nooit zoiets voorkomt (voor zo ver ik weet).

8. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Een Duitse jongen vertelt aan zijn vader: "Ik wil zelfmoord plegen". Antwoord zijn vader "Wel eerst je school afmaken!"

:+

komt vast wel iemand dat ie em al kende.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Straks was die in het weekend ook travistiet. Want als dat zo is dan pas ik ook in het profiel.

10. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Haha dat is een goeie:x:lol:

11. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Misschien nam hij dat te leterlijk:9

12. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ongeveer iedere (vooral mannelijke) jongere speelt games, dus ik begrijp de heisa niet helemaal.

Of eigenlijk begrijp ik die wel, aangezien het met dit soort dingen altijd een kwestie van tijd is voordat een groep onwetende sukkels in de media en mensen die niet weten waarin ze hun zondebok moeten zoeken nu de dader dood is weer iets verzinnen over gewelddadige games, films, of shockrock zien als reden dat de dader de beslissing nam het bloedbad aan te richten. Ik ga er ook geeneens meer aandacht aan besteden. Het is gewoon lekker makkelijk om zoiets de schuld te geven en het valt me wederom tegen dat de media zich suggestief opstellen door dit soort dingen nog te gaan vermelden. Zum kotzen.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze nemen 4 Chan wel iets te serieus.

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Neem aan dat een leerling van die school gewoon dacht leuk te zijn op 4chan en nu moet ie het allemaal gaan betalen als ze hem pakken :emo:

15. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    erg merkwaardig die duitsers.

link

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    "Het Galeria Kaufhof-concern zegt met het besluit een maatschappelijk signaal te willen geven."

Alsof al die censuur daar nog niet genoeg is :emo:

17. GomoRra

GomoRra Guest

Ik vind dat ze alle games moeten verbieden, het zet mensen alleen maar op tegen haat e geweld. Het is niet de eerste keer dat er zoiets gebeurd door games!

.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ..
    .
    .
    .