1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sevilla rouwt om overlijden Puerta

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Interpol, 28 aug 2007.

1. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    R.I.P voor nabestaanden.

2. collin43

collin43 coolest xbw member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook echt erg joh...

maar ff vraagje he.. dat gebeurt zo vaak dat mensen een hartaanval krijgen of in coma raken,, dat kan iedereen gebeuren... en omdat het toevalig een voetballer is maakt het dat 10 keer erger ofso?

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, evenerg. Maar het gaat hier om een bekend iemand dus is het nieuws.

4. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die "RIP voor de nabestaanden" zeggen, wensen eigenlijk de nabestanden de dood toe. :x Ik weet niet of het hier ook zo is, maar op FOK! haalden een paar mensen dat "geintje" expres de hele tijd uit bij dit soort berichten. Nu wordt het daar niet meer getolereerd. Gelieve hier ook niet zo te posten aub.

5. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Nog een? Hij heeft in totaal 9 hartaanvallen gehad volgens de pers in Andaluciƫ (waarbij de doktoren dit melden). Wel erg voor zijn familie, zijn vriendin en in een maand vrouw en het ongeboren kind. Natuurlijk is het ook erg voor de fans van Sevilla.

R.I.P. Puerta.

6. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Idd, hoop dat de nabestaanden ook in vrede rusten :): :x

/edit. whehe, Mr.E. was mij voor.

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde er ook nog op reageren vanmiddag, maar ik hield me mond.

8. Interpol

Interpol Guest

9. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voetbal interesseert me verder geen ene moer, maar ik zag net het filmpje...
    Eng om te zien hor, hoe hij daar gewoon in elkaar zakte...

Hij is in ieder geval in het harnas gestorven, ik bedoel het niet zo, maar dat vind ik dan wel weer iets moois als jullie snappen wat ik bedoel...

10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Wat moeten wij nu in godsnaam snappen aan die onzin van jou..."in het harnas sterven" besef je wel hoe hypocriet zulke woorden klinken.
    Welke 22 jarige wiens vrouw haar eerste kind verwacht wil op deze manier het loodje leggen...
    Wat is er dan soms voor mooi aan zo'n dood.....diep-tragisch is het.....
    Voor zulke gevallen zijn er haast geen woorden om het leed te beschrijven......

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Ik vind het hier niet echt bij passen om eerlijk te zijn. . Deze jongen had gewoon tot aan zijn 35 lekker moeten moeten kunnen voetballen en een mooie carriere moeten opbouwen en dat in gezelschap van zijn vrouw en kind(eren). In het harnas sterven past echt niet in het geheel...

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik begrijp wat je wil zeggen en dat je er niks naars mee bedoeld maar ik vind 'in het harnas sterven' toch meer iets voor oorlogspropaganda en heldendaden.

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Echt klote zoiets. RIP. 2 jaar geleden al David di Tommaso nu deze gast.

14. TariQtricK

TariQtricK Back to gaming!

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst nog een tienjarig meisje en natuurlijk Roef Ragas van "Grijpstra en de Gier". :'-(

Zo zie je maar, dat het iedereen kan overkomen; Een tienjarig meisje, een sporter en een acteur. Mensen met elk een andere levenswijze.

Deel Deze Pagina