1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-Unit records [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja 2e album moet altijd geweldig worden. Kijk maar wat er met Jay-Z was gebeurt.

2. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb jouw respect ook niet nodig om verder te kunnen leven integendeel.

maar om ff ook tot jouw niveau te dalen.

3. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ook leuk, eigenlijk nog wel grappiger. Altijd leuk om te zien hoe die gasten elkaar belachelijk maken met van die tekeningetjes etc. En mensen, hopelijk kunnen we gewoon stoppen met ruzie'n en gewoon verder gaan. Er is altijd nog de negeer functie maar ik neem aan dat dat niet nodig is. En ja, rappers zijn trots met hun dope album maar hun 2e album word mischien dan iets te makkelijk gemaakt. Miss dat dat ook het geval bij 50 was, waardoor ie flopt. Game heeft nu mischien ook zoiets van: Oh, The Documentary was dope, nu flik ik het met Dre nog een keer. Ik heb altijd wel zo'n gevoel dat Game denkt dat ie alles kan maken met Dre. Maar 50 heeft altijd Em nog.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    kan je zelf niks verzinnen ofzo? Wees eens origineel, zou ik zeggen.

5. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    majah het is tog zo? jouw niveau is grappige plaatjes posten, dan drop ik er 1 goed tog? bovendien heb ik geen zin meer in het geflame tusse ons ok?;)

Laatst bewerkt: 3 sep 2005
  6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Maar nog steeds, die van mij was tenminste nieuws, die vna jou is al lang geleden gepost :p

7. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    jup maar hij blijft dope :cool: en het was meer een antwoord tussen die van jouw;)

8. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4

Uhh nee, geen zin om het up te zitten loaden ...

als et goed is ligt dat filmpje nog ergens bij mtv.com

Dat heeft 50 toegegeven tijdens het filmen van zn nieuwe film, er werd gevraagd of er veel schietwerk in de film was , hij zei ja, en of hij vroeger ook veel schoot .. hij zei nee .. maar dat er wel vaak op hem werd geschoten :eek:

9. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, ja niet schieten is iets anders dan weinig schieten he. Dat wil nog neit zeggen dat hij nooit geschoten heeft. En weer lekker lui. Als ik het niet kan vinden moet je het maar effe uploaden hoor. Dit is toch iets wat iedereen wil zien.

10. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    whawha ik heb die ghost unit mixtape dan. en het is echt lachen gewoon _O_

11. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ here we go again van game met dre _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

12. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Trust me, het kan net zo goed 'nooit geschoten' zijn .. die gast was gewoon een dealertje ...

en dat filmpje was vorig jaar overal op internet, was je toen aan et slape ofzo?

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik zei het toch :p Ik heb echt op de grond gelegen bij die intro track

14. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Trust me, hij zal vast wel al eens geschoten hebben. Om een Game van jezelf te maken waarin je een Gangster bent terwijl je nooit geschoten hebt is wat slapjes. Het zal vast wel meevallen met dat schieten maar hij heeft het vast wel al eens gedaan hoor. En over dat filmpje, ja, blijkbaar wel, maar ik kan het niet vinden. Zou jij dan graag eventjes de moeite willen doen om het up te loaden. Of heb je het gewoon niet?

15. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk het zelf niet, majah boeiend, gaat om muziek .. en zn laatste album was gewoon scheef ... zelfs de track met Eminem (die eigelijk de hele album moest redden) voldeed niet aan zn verwachtingen .. schefe simpele lyrics met een vette beat .. |:-

http://www.mtv.com/news/articles/1493758/11152004/dr_dre.jhtml

Violence breaks out at the 2004 Vibe awards

hier heb je het filmpje

16. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Jup .. en die BBQ track .. k lachte me weer eens rot ...

The Game is deze beef aan het winnen, of jullie het willen of niet ..

17. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dude, kleine moeite. Bedankt man! Respect.
    Alleen vind ik het niet zo duidelijk. Ik zie Buck volgens mij en 50. Dre kan ik niet vinden. En Yayo zie ik ook volgens mij. Wie kan mij helpen wie is wie? Die in dat witte shirt in het begin met die pet op is dat Buck of 50? En wie is de rest?! :confused:

18. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Dre sloeg in dat filpmje toch een stoel op het hoofd van die dude die hem sloeg? Dat is pas gangster :p

19. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    die gast die in het begin staat te stompen is een rapper uit Compton .. onbekend ..

zie je die gast in het paars met die pet? dat is 50 .. Banks staat iedereen te duwen, hij is in het zwart ... ennuh Buck zie je ergens achterin samen met Yayo ...

The Game stond ergens links op het podium .. aan het einde

dit is wel heel oud nieuws hoor

Laatst bewerkt: 4 sep 2005
  20. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, blijkbaar wel. Maar bedankt in ieder geval. Kon ze effe niet goed vinden. En Yayo is in het wit neem ik aan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina