1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-Unit records [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
  2. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 6 sep 2005
  3. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nou niet zeggen dat 50 ongelijk had. De beats van dre waren op de massacre niet super en er waren veels te weinig nummers van dre. misschien hebben ze het erover gehad en besteed dre nu weer wat meer tijd voor 50. En kreeg 50 daarom outta control beat en als bedank staat dre zn kop op de achergrond.

Dus of hij hypocriet is durf ik niet met ja of nee te beantwoorden.
    Wat dat betreft is Game erger. Eerst kan Jay z aan zn ballen zuigen en daarna is dezelfde man 'een legende' :confused:
    Eerst riep iedereen in het concert waarin game zn NWA ketting weggooide ''FREE YAYO" en nu blijkt het weer "FUCK YAYO" te zijn geweest :confused:
    Eerst is Gunit de NWA van de Eastcoast en nu is het G unot geworden. :confused:
    Toen 50 en game het weer goed maakten, kwam de 'love' maar van 1 kant (50) terwijl game lekker zat te schrijven aan 500 bars :confused:

Wie van de twee is hypocrieter??

4. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    vind k niet hypocriet...
    als k jouw een ardige gozer vind en jij disst mij op een manier..sgeld ik jouw ook uit.. is tog niet hypocriet..
    dan veranderd je mening gewoon over een bepaald persoon of onderwerp.

en dat over jay-z...iedereen weet hoe dat is gegaan..neem aan dat je het nummer : the documentary geluisterd hebt?
    jay voelde zich aangesproken door een nummer van game...game vond jay een legende en zei niet te reageren, toen kwam jay met een verse in volges mij drop it like its hot remix, en daardoor voelde game zich aangesproken en toen dacht game...jigga..kom maar op!

en btw...wat is 500 bars? niks over gehoord?

5. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik wel vind is dat de beat van remix out of control. 1 van de betere dre beats is van een tijdje:)
    moet je nagaan hoeveel dope beats hij nog achter de hand houd :eek:

6. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Dan moet je die van The Way we Came up pt. 2 es luisteren, die veel beter imo.

Vond deze reactie

Why are some of you idiots saying,"I hope this ain't true?" It's a fact if Dre or AfterMath stepped in and told Game to stop the beef, most of the problems between Game and Fifty could have been avoided. Fifty had all the right to kick Game out of the G-unit.

Fifty has a problem with people who don't show total loyalty to him. It was people who he trusted that set him up to be killed when he got shot 9 times. Would any of you keep someone in your circle who is cool and doing business with people you have problems with? It has already been stated as fact, that Game was just using G-Unit so that later on he could do his own thing. In fact, there is nothing wrong with wanting to do your own thing, however, respect and loyalty must be given to the ones that helped you get to where you are now.

Game has no integrity at all. You never know where tha nigga stands on anything. First he had beef with Joe Buddens, then he squashed it, then he has beef with him again. He did the same thing with Memphis Bleek too.He also had beef with YuckMouth that he squashed and is now working wih. So I don't blame Fifty for not wanting snake as Game in G-Unt so that Game can have him set him up to get him killed.

op dit artikeltje

50 cent " I think a big portion of the problem comes from Dr. Dre and Aftermath, I don't think it was handled properly 50 cent tells King magazine about the violent rap war that erupted last March. "If Game felt saying something about me was saying something about Dre, he wouldn't have said what he said. They made him have that comfort."

op het gunitworld forum, vond het wel aardig.

Laatst bewerkt: 7 sep 2005
  7. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is wel een mooi stukje. Ben het er eigenlijk ook volkomen mee eens :)

8. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    @ leo kan je die shit nie ff droppen? is tog een mixtape:)

9. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    praat er dan over en ga als vrienden uit elkaar...50 ging game belachelijk maken op de radio..

en game zat teglijkertijd in een andere radiostudio en toen belde een luisteraar met het nieuws dat 50 zojuist op die andere zender gezegd had dat Game uit g-unit lag...

Game was degene die zei: ja we hoeven niet de beste vrienden te zijn zolang we samen goede muziek maken

50 en zen maatjes waren degene die begonnen met het kinderachtige gediss in interviews

10. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
  11. THE GAME

Leuk Bevonden:
    0
    50 gaf in dat interview alleen maar aan waarom hij game dr uit gooide. Hij heeft hem op dat moment en niet lopen dissen ofzo. Daarna is game naar 50 studio gekomen en is het uit de hand gelopen (schietpartij)

12. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    50 was ongeduldig met de release van zn 2e album, hij wou het te snel laten uitbrengen omdat ie zag dat The Game's album goed verkocht.
    Dre was net klaar met The Game's album en 50 kon gewoon niet wachten dus besloot hij om naar andere producers te gaan (just_blaze, scott storch etc) ..

Dat was NADAT Jay met een freestyle kwam die een indirect diss bevatte richting The Game ... De beef stond op het punt om uit te breken, Game zei ook in een interview dat hij beef aankon met iedereen, zelfs legende "its whatever' ... maar Jay zei dat het geen Game diss was, dus zei Game ook nix meer ... tis allemaal een beetje uitdagen als jet mij vraagt ..

Uhhh ja, dat krijg je als je uit de crew wordt gekicked voor zo'n domme reden.

zelfde reden als hierboven
    Nopez weer fout, Game bood zn excuses aan de fans ...
    Maar wie kon zn mond weer niet houden? de rest van de G-Unit crew...
    Op de radio stoer doen etc .. terwijl de beef al gesquashed was ... tjah dan krijg je het

hehe kijk jij maar

13. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Buck noemde hem nog een fake gangster etc etc

The Game zat nooit bij hun in de crew .. hij was nog altijd bij AFTERMATH ..
    Dit is allemaal 50's schuld, als hij de beef gewoon voor zich had gehouden .. en niet groot gaan zitten doen op de radio en lullen over "kicking the game out" dan hadde we geen beef vandaag. Shady/Aftermath/G-Unit is een familie, en sinds deze beef is ontstaan worden de 3 groepen steeds verder uitelkaar verdreven ... allemaal door 50's grote mond ..

50 wou gewoon een ander handlangertje, die nas, jada en fat joe ging dissen .. The Game is real .. disst mensen niet zonder reden, of om albums te verkopen (dat was 50's plan) ... respect is ook een ding, en dat kan 50 cent soms niet tonen .. zelfs niet aan zn bazen

14. THE GAME

Leuk Bevonden:
    0
    Nu zit je echt onzin te praten. Omdat games album goed verkoopt wilde 50 dat zijn album snel gerealesed werd? :confused: Misschien wilde hij dat omdat het album THE ST. VALENTINES MASSACRE zou gaan heten. Dan is er in mijn ogen toch wel een logica dat je je cd wilt uitbrengen op 14 feb. Dat heeft dus niks met game te maken. Dat Dre het niet aan kan om voor twee albums beats te maken in een korte tijd is zijn fout.

Game heeft zelf gezegt dat hij toen deed om bepaalde commerciele redenen (geloof ik) in ieder geval wilde hij het niet echt goed maken en hij heeft ook evrteld dat ie al daarvoor was begonnen met het schrijven van 500 bars en dat ie daar niet mee gestopt is.

duss wie is nu de hypocriet :+

15. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    @fear klopt precies hij vind zich te goed te gevaarlijk en vergeet daardoor af en toe ook dat mensen hem ook hebben gemaakt. Hij denkt dat hij alles zelf heeft gedaan is bullshit.

16. THE GAME

Leuk Bevonden:
    0
    Als game gewoon loyal was en zich gedraagde naar behoren dan was er ook geen beef geweest...

17. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Sjongejonge, meneer vindt 50 niet 'gangsta', ookal kijk je naar z'n verleden + wat 'ie tegen Fat Joe deed op de VMA's, maar één plaatje van de cover van Game's mixtape en heel G-Unit is meteen afgemaakt :{.

18. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    En ohja, old skool zuigt, 'new skool' is lijp.

Whaha en die huilie van 'ik ga gelijk krijgen, ook al stap ik naar een mod, ik krijg gelijk :'-(', wil je misschien een ballon? Misschien dat dat je opvrolijkt :D.

Laatst bewerkt: 8 sep 2005
  19. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    De reden waarom hij THE ST. VALENTINES heeft weggehaald was omdat ie eerder gelekt was...
    Feit is dat 50 gewoon ongeduldig werd, en Dre zn werk niet liet doen (Eve,Busta Rhymes, Stat Quo) ... Je moet ook niet vergeten dat 50's 1e album ook niet allemaal Dre beats bevatten, het waren er maar een paar ..
    Dat 50 Dre de schuld gaf of bekritiseerde was gewoon complete bullshit ..

Gast, die 500 bars bestaat niet ..
    En jah .. ik geef em gelijk .. hoe zou jij et vinden om voorschut gezet te worden op de radio ... wie is er nou loyaal .. Shady/Aftermath/G-Unit is een familie en dan loopt 50 cent hem gewoon te dissen op elk radiostation ..
    "Familiezaken" horen niet in het openbaar verteld te worden ...

50 was gewoon weer eens dom bezig met zn grote bek ...
    Hij moet ook niet vergeten, zonder Eminem en Dre was hij nergens ...
    Nu komt ie doen alsof hij The Game heeft gemaakt haha _0/ dacht et niet

20. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Loyaal aan wie? 50 was zn baas niet ... Hij was nog altijd bij Aftermath zei ik ..

50 wou dat The Game mensen ging dissen zoals Nas & Jadakiss .. mensne voor wie hij respect had

Dat is hetzelfde alsof hij aan Eminem ging vragen of hij Jadakiss wou dissen, terwijl Eminem respect had voor Jada ...

Is toch bullshit, The Game is 50's trekpop niet ofzo ..

Heeft nix met loyaal te maken, maar met gezond verstand en hersenen ...

50 had helemaal geen reden om Fat Joe, Nas en Jada te dissen ..
    puur voor de recordsales was dat

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina