1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-Unit records [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    zn verleden maakt hem niet "gangsta"

hij werd gewoon neergeknald op straat, gebeurt bij zoveel mensen daaro

wat deed ie op de VMA's? hij rende op het podium terwijl hij dacht "OH GOD LAAT DE BODYGUARDS ME SNEL TEGENHOUDEN"

Game heeft g-unit afgemaakt, luister maar naar 300 bars n running

en vergelijk het met 300 shots ...

2. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een klein foutje gemaakt want het moet 300 bars zijn. En dat was game gewoon aan het schrijven toen hij het aan het bijleggen was met 50.

3. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    hoor jij 50 een 300 bars maken? haha
    50 zou egt niet een kwartier lang een boeiend verhaal kunnen vertellen..

4. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Pwoahhh.......... popi wat weet jij nou wat 50 dacht |:-
    Mischien dacht ie wel, het is dat ik niet weer de bak in wil anders had ik die potatohead tot appelmoes geslagen (mischien ook niet).

Zit niet zo continu te haten man, het is algemeen bekend dat 50 al bekend stond voordat hij begon met rappen. Van game had nog nooit iemand gehoord :confused: . Niet dat je tegen een gangsta op moet kijken maar toch. The game heeft meer skilzz... toch vinden sommige mensen 50 betere nummers maken.

Ik vind power of a dollar een betere cd dan the documentary... dat is mijn mening... jij hebt de jouwe :{

5. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    laat fear maar lullen die gast is een fulltime hater (bekijk zn post 3/4 is nonstop gunit hating) en is niet in staat om objectief te kijken naar wat 50 ook doet.

6. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    The Game had al een grotere buzz dan 50 Cent hoor ... hij was overal op de mixtapes/albums LANG voordat zn album uitkwam .. de enige mensen die 50 beter nummers vinden maken zijn puberige meisjes die elke dag MTV aan hebbe staan ...

7. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    lekker toch, ik bekijk alles objectief .. 50 is gewoon een hypocriet, eerst Mobb Deep dissen in Piggy Bank .. en daarna een contract geven bij G-Unit Records _0/

G-Unit is gewoon een grap, vooral het laatste jaar .. als je mensen niet eens meer terug durft te dissen denkend dat je groot genoeg bent om het niet te hoeven ...

8. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Dan weet ik niet wat jij onder dissen verstaat...

Wie zegt trouwens dat Game niet bij G-unit hoorde? Hij zat officieel bij G-unit records hoor, net zoals 50 zowel bij Shady/Aftermath zit als bij zijn eigen label. en wat is dat voor onzin 50 jaloers werd omdat Games album te goed verkocht, hij had er zelf ook veel tijd in gestoken en het werd o.a onder zijn label uitgebracht. Eerder een reden om blij te zijn. En 50 vroeg helemaal niet aan Game of hij Jada wil dissen, maar hij vroeg wel 100% loyaliteit zoals dat hoort als je bij een familie hoort. Dat betekende alleen dat hij acher 50 moest staan no matter what. Als je dan op de radio doodleuk vertelt dat je precies het tegenovergestelde zou willen doen, dan vraag je er in dit geval zelf om.
    En Game een grotere buzz dan 50, heb je de buzz gemeten dan? En het allereerste materiaal van Game (tijdens die zogenaamde buzz) dat was echt WACK. Niet eens vergelijkbaar met Power of the Dollar. 50 had een buzz van Power of the Dollar tot heden, Game pas echt sinds hij bij G-unit zat.

Je hoeft niet maar alles te gaan roepen om iets negatiefs over G-unit te kunnen zeggen, onzin lullen is ook een vak... En als je vind dat ik geen gelijk heb, kom dan es met feiten en niet met uitspraken van "50 dacht dit, en 50 dacht dat!" Dude, hoe weet je nou wat 50 denkt.

9. THE GAME

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan me alleen maar aansluiten bij leo. Kom met feiten en niet met die rare gedachte spinsels van je.

10. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    als ik game was geweest...had ik precies hetzelfde gehandeld :)

Game heeft tenminste nog vrienden over..
    t scheelde wienig of hij had op de cd van Kanye gestaan..want zijn verse is op t laatste moment verwijderd van de cd !? omdat kanye graag met eminem wil samenwerken maar dacht dattiej gezeik met 50 zou krijgen als hij samenwerkte met game..en zo bang was dattiej niet met Em samen zou kunnen werken..

hij werkt samen met R.kelly..
    hij staat op de nieuwe cd van lil kim..

owhjah...niet vergeten dat game pas 2 jaar bezig is met rappen.
    wordt hij er met de tijd slechter op? dacht het niet!

enne THE GAME.. beetje raar watje nu zegt over fear..jij zit hele verhalen te schrijven met achter bijna elke zin: dacht ik, hoorde ik.
    en je hebt het over 500 bars?

hoop datje wel een beetje verstand van zaken hebt en je bronnen zelf goed controleerd

ps. 50 was egt wel jaloers erop dat Game ook een groot individu aan t worden was...50 wil followers geen mensen die zelf meer in de spotlight staan als 50.
    game zat bij aftermath en gunit records...alleen hij zat niet in de toenmalige groep g-unit ..die inmiddels dus niet meer bestaat..

Laatst bewerkt: 8 sep 2005
  11. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Check mijn post hierboven: ik zeg geen enkele keer dacht ik, hoorde ik...

En dat van die 500 bars was ik niet, dat was een spelfoutje van iemand anders. Dan is dat bij deze ook uit de wereld geholpen.

12. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    waar zie jij staan dat ik t tegen jouw heb leo?

13. THE GAME

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt het dus tegen mij. Dat van 500 bars heb ik al toegegeven dat moesten er 300 zijn en voor de rest heb ik volgens mij maar 1 keer ''geloof ik'' gezegt omdat ik niet helemaal zeker was van mn zaak, maar het bijna zeker wist. Ik kan je vertellen dat ik genoeg verstand van zaken heb, en als ik een keer fout zit dan durf IK dat wel toe te geven. Ik klets niet uit mn nek zoals anderen dat wel doen (zoals jij)

14. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Jep. Ik weet zeker dat Game ook al uit G Unit weg gegaan zou zijn. 50 had hem er maar uit gekicked voordat Game zelf wegging. In 300 Bars doet ie ook net ofdat ie beste maatjes is met iedereen die beef met 50 heeft. Dre had het gewoon druk met Documentary terwijl Massacre ook in de maak was. Dat 50 die optijd wou droppen vind ik niet zo gek. En wat zeg je nu weer over dat Game ook al lang bekend was door op Mixtapes te staan etc. Dat valt ook reuze mee.

Op R. Kelly z'n CD staan moet je overigens nu ook niet echt blij zijn vind ik. Nummers als Playa's only kan je beter gewoon niet als single uit brengen. Game z'n teksten kwamen rechtsreeks uit How we do. Joe Buddens doet het veel beter zie je wel bij G Unit. Wanna get to know you was veel sterker en Ride with U was lekker. Dre moet meer tijd in 50's album besteden en aan Game wat minder aandacht besteden. Dan krijgt ie het ook zwaar or! Massacre was gewoon te weinig aandacht aan besteed.

15. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ok ik klets uit men nek...jij hebt er verstand van _O_
    ga dan geen discussie ..aangezien mijn antwoorden gebaseerd zijn op feiten

enne wat Alex zegt..Game is net 2 jaar bezig met rappen..hij staat op heel wienig mixtape's hoor..in die tijd dan.
    hij heeft wel dan cd's gemaakt met JT the bigga figga maar vind k niet zo spectaculair.
    en ik zou wel blij zijn om op Kelly's cd te staan hoor..zijn flnk wat van verkocht. En Game krijgt veel respect van artiesten enzo..maar dat kreeg 50 in het get rich or die tryin tijdperk ook

16. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Bron?

Ik heb gelezen dat Fat Joe een paar stappen naar achter deed en híj juist z'n bodyguards riep.. :{.

17. THE GAME

Leuk Bevonden:
    0
    Zit je weer uit je nek te kletsen want een paar posts geleden, heb je het erover dat 50 jaloers is op game omdat ie een te groot individu zou worden :confused: Dus loop nou niet te lullen dat je alleen met feiten aankomt zetten, want kletsen uit je nek doe je nog steeds

18. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    jij snapt er echt niks van... _0/

ga is al die interviews met radiostations luisteren jongen en kom dan weer terug..heb hier een interview met 50 waarin die zegt dat game niet hetzelfde was nadat ie met snoop op tour was geweest.

en voor iedereen(incl.fat joe) is dat duidelijk behalve voor jouw.
    "hate it or love it The Game is on top , now you jealous of him when is your shit gon stop?" om fat joe maar te citeren

19. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het album van de game zeer goed met nummers als hate it or love it, westside story the documentary enz. 50 cent heeft ook goede nummers zoals disco inferno, just a lil bit enz. Wel jammer vind ik dat hij piggy bank heeft verkloot want dat lied heeft zoon vette beat en dan gaat hij heel slecht mensen dissen. Jammer, als je iemand dist doe het dan geod en niet met zoiets als: Kelis said her milkshake bring all the boys to the yard and nas went and tatood the bitch on his arm. Zij zijn gewoon allebei van goede kwaliteit en het is jammer dat ze ruzie hebben. Mijn mening: laat ze weer samen komen en die dikzak van een Fat Joe dissen want die speklap kan er niets van.

20. THE GAME

Leuk Bevonden:
    0
    Pak eens een woordenboek erbij en zoek het woord FEIT eens even op. Misschien begin je het dan nog eens te snappen.

En geef dan gelijk dat radio interview waarin 50 zegt dat ie zo jaloers is op game.

Laatst bewerkt: 9 sep 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina