1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-Unit records [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Piggy Bank was geen diss...dat wordt toch heel duidelijk gezegd aan het eind van het liedje.

En heeft iemand al het nieuwe nummer van Banks gehoord (you aint build like that) waarin hij aan D-Block en Fat Joe 1 punchline geeft (beste punchlines uit het G-unit kamp tot nu toe in deze beef)
    Als Banks een heel nummer aan wie dan ook van deze rappers zou besteden met zulk soort punchlines, dan zou die beef helemaal niet zo snel over zijn als iedereen roept. Sterker nog, Fat Joe kan het tegen Banls heel, heel hard schudden, evenals Sheek Louch bijvoorbeeld (kutrapper imo, sorry dat ik het zeg)
    Kijk, van Yayo hoef je geen sterke disses te verwachten dat weet ik ook wel. Maar van Banks...hij heeft veelbelovend materiaal uitgebracht afgelopen weken waarin hij zijn lyrical skills laat zien. Mijn mening hoor.

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Clip ooit gezien? _0/

3. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    Fat Joe is beter dan Banks , Nas & Jadakiss kunnen als ze willen heel die G Unit clubje als een kaartenhuis laaten vallen

4. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Natuurlijk, maar dat was na die shitload aan disses die we tussen nu en maart gehoord hebben.
    _0/

Punchlines btw:

"I'mma Still Be Here When D-Block Flop's, Got More Cash Then Them In My Reebok Box"

"I thought about clappin Joe, but why hit him with the iron he one Big Mac away from dyin"

Jullie vinden me vast weer heel erg overdrijven, maar die line naar Fat Joe, _O_

5. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Leo hoe komje er in hemelsnaam bij dat piggy bank geen diss is ?:confused:
    heel de hiphopscene was van slag toen dat nummer kwam ..en iedereen vroeg zich af waarom hij die gasten ging dissen...
    hij disst ze in dat nummer...dus is het een disstrack...

maar Banks is inderdaad goed bezig Leo dat vind ik ook..
    ik vind de beefshit allemaal niet nodig tussen gunit en de rest maar banks is meesterlijk bezig...
    without my glock gehoord van lloyd banks?
    ook lekker nummer over beat van slim shady

Laatst bewerkt: 9 sep 2005
  6. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ik heb t over die radiointerviews...daar zegt 50 het allemaal zelf...dus ik vind dat een feit...
    en dat interview was op gunitworld.com te downloaden..maarja voor mij is het geen nieuws meer hoe die shit tussen game en 50 ontstaan is , voor jouw gaat er nu pas een wereld aan nieuwstjes open daarover..
    zegt genoeg over hoe jij het allemaal gevolgd hebt _0/

7. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2

Ok, het is wel een soort diss ;) Laten we het maar niet over Piggybank hebben want dat is oud. Maar Banks joh, ik ben enthousiast :)

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754

lol...

ik heb een mooie van papoose die wel in deze context past (al die beef van tegenwoordig:

"While all ya'll got fake beef like meat tofu//" _O_ _O_

9. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Banks steeds beter worden. Fat Joe vind ik eigenlijk maar een grapjas. Hij probeert beroemd te worden maar haalt het gewoon niet... Ik zal even de diss luisteren en dan geef ik nog bericht.

10. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    probeert beroemd te worden?
    hij is zoiezo heel beroemd in de US. sommige mensen noemen hem de king of new york kwa respect dattiej daar krijgt op de straat... zen skills vind k niet zo bijzonder eerlijk gezegd maar heb wel respect voor m..en hij is al een aardige tijd bezig in de rapindustrie

11. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dat wil nog niet zeggen dat ie goed is... :) Sommige mensen noemen hem de King of NY... Tja, wie dan? Er zijn heus mensen in NY die fan zijn van Joe en zeggen dat ie de king is. Maar daar blijft het dan ook vast wel bij ;)

12. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Joe is niet geweldig maar hij is niet zo slecht als 50 of Banks (vind banks niks aan) vind ik. Maar Joe is ook zeker niet de King of NY. Daar komt eerder Talib te staan ofzo.

@ die ene - Die punchlines waren wel grappig ja.

13. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    las ik op een amerikaans hiphop forum..mense moesten aangeven wie ze de king of NY vonde..kwa skills kwamen Nas en Jay-z hoog te staan maar kwa respect kwam Joe een heel eind :p

maarre zullen we hier wel weer lief tegen elkaar doen en nietzo snel aangebrand zijn als iemand wat zegt? O-)

voordat alles escaleert en er beefs komen :+

las btw net op sohh.com dat 50 in KIng magazine ofso had gezegd dat dre 1 van de redenen is dat de beef tussen game en hem zo ver gegaan is..
    had volges mij een paar paginas terug hier in deze topic daar ook iets over gelezen!?

14. Odyss NL

Odyss NL New Member

Leuk Bevonden:
    1
    De king van NY is nog altijd The Notorious B.I.G. _0/.

15. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    owh leef hij tog nog :+

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik iets gemist denk ik.. :p

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Duh, King Of NY is nu natuurlijk N-A-S, Nas :p

18. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het vanaf het begin af aan gevolgd, maar jij komt met allemaal ''nieuwe'' feitjes aanzetten. Jij zegt dat 50 heeft gezegt dat hij jaloers is op game :confused: Ik heb dat nog niet gehoord en volgens mij ben je de enige. Dus daarom vraag ik je om dat radiobericht te sturen.
    Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je het verkeerd verstaan hebt doordat je engels nog niet zo goed is....

19. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ach dude ff niet zo overdrijven hoor, volgens mij was er heus wel een radiointerview en dat je het vanaf het begin volgt wil niet zeggen dat je ieder berichtje kent. (ik hoor ook telkens weer neiuwe dingen) En dan zeggen van dat ze engels nog niet goed is ofzo, dat gaat nergens meer over, we hebben het hier over Shady/Aftermath en G-unit niet over hoe goed elkaars engels is.

20. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    geen zin meer op iemand te reageren die THE GAME heet en anti game is :+ en die over mijn engels gaat beginnen als weerwoord tegen het nieuws wat ik breng.. _0/

kheb proof zen album gekocht..TE dope voor woorden..
    tsjekken die sjit!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina