vergelijk ik 50 met pac en big? nee. beter lezen.
2pac en biggie waren nooit bigtime drugdealers of moordenaars, maar als je hun raps moet geloven zijn ze dat wel. 2pac heeft mischien een arme jeugd gehad maar is nooit heavy into drugsdeals en straat geld geweest. Biggie heeft na zn bijbaantjes een paar maanden gedeald voor ie werd gepakt en daarna werd het de rap game Het straat verleden waar zowel pac en big over rappen is voornamelijk wat ze gezien hebben, niet wat ze geleefd hebben.
zeg ik dat dan? dacht het niet. Ik reageerde enkel op de domme bewering van gamer. Mijn punt is dat 50 een groter straat/drugs verleden heeft 90% van je favoriete rappers zoals big pac nas etc
Pac en Big spitten zeker beter dan 50 maar dat maakt mijn punten niet minder waar
''officieel neergeschoten'' lol hoeveel keer is ie onofficieel neergeschoten dan? (sorry flauw grapje)
dan heb je je waarschijnlijk nog niet echt in 2pacs leven verdiept, 2pac was namelijk nooit een gangbanger, hij heeft 2 weken drugs verkocht en thats it: pacs straat avonturen voor ie bekend werd. Pac kwam pas voor het eerst met de politie in aanraking toen ie in de 20 was en zn eerste cd uit was. Natuurlijk had ie veel rechtzaken en heeft ie die 2 agenten beschoten maar dat was allemaal na dat hij zn geld al met rappen verdiende.
Dit is trouwens in geen geval een aanval op biggie of pac, slechts een reality check voor iedereen die zn bek maar een draai geeft, terwijl ie niet weet waar ie het over heeft.
Laatst bewerkt: 15 sep 2005