1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-Unit records [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben afgestudeerd, niet in kleuterzandkasteelkunde (alhoewel ik wel veel over kleutergedrag weet, vooral hoe ik die krengen kan manipuleren met pavloviaanse methodes). Dus noem me maar geen knul. Mijn post is niet alleen op jou gericht, maar ik zie hier wel dat men discussieert over muzikanten, maar eigenlijk alleen met het argument aankomt dat sommige rappers slecht zijn omdat ze geen gangsters zijn. Ik vind dat dus wansmaak (op dat vlak zijn we het dus eens). Er zijn genoeg mensen in deze thread die de kwaliteit van muziek staven op de mate waarin iemand een gangster is. Moet je afgeschoten worden om goed te worden?

De teksten van 50 cent (die ik gelezen en gehoord heb) vind ik gewoon niet intelectueel genoeg en beslist niet origineel. Maar ja, dan kom je weer op het zelfde punt. Waarom zijn teksten goed? Om het leed dat iemand echt heeft meegemaakt, of om de inventiviteit ervan?

Laatst bewerkt door een moderator: 16 sep 2005
  2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Preach. I wanna hear an amen. Idd over je gangster punt. Wat boeit mij het nou of 50 een gangster is. Ik luister naar Little Brother of bijvoorbeeld naar Big L. Zijn die gangster geweest? Nee maar ze zijn een paar van de beste dichters. 50 grappig? hehe daar lach ik om. Het gaat niet om hoeveel albums je verkoopt. Want dan zou 50 legende zijn. Dre geeft hem vette beats en hijzelf veranderd er misschien iets aan. En dan laat hij zijn butler even lyrics schrijven en heeft hij weer een hit. waaaaaaaaaaa }:]

3. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    en zo zou ik ook me geld wille verdienen:) bewondering voor die man, en bovendien klinkt het ook nog dope

4. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    probs to dre zou ik zegge. ik zou ook wel zo mijn geld willen verdienen maar dat hij praatjes heeft en iedereen disst is dubiel _0/

5. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    geld doet gekke dingen met je,kijk naar montana. en ik vind die beefs wel dope,bedank 50 maar voor the 300 bar's want als 50 nooit game uit g-unit hab gesmeten hadden jullie nooit 300 bars mogen luisteren _0/

6. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    is dat zo? Wie hier beoordeeld volgens jou de muziek op basis van de rappers achtergrond, want dat is mij ontgaan.

Ik ben het met je eens 50 is niet intelectueel en zn content is zeker niet origineel, maar desalniettemin kan ik zn muziek zeker waarderen. De agressiviteit energie en persoonlijkheid op zn tracks gecombineerd met vette beats zijn de reden dat ik toch met regelmaat een 50 cdtje in mn stereo heb zitten.

die 2 staan imo los van elkaar, als een tekst goed is is ie goed.

@what ik heb jou nog geen een intiligente opmerking zien maken in heel dit topic, doe is een beetje beter je best _0/

Laatst bewerkt: 16 sep 2005
  7. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    G-Unit discussies :Z

8. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Je moet es weten. Zie door de donkere wolken heen, en gij zult vinden!

9. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    jullie kunnen zeggen wat je wilt.

maar dit topic loopt wel storm en wat een belangstelling word er gestoken door de haterz hier. :cool:

10. BATM4N

BATM4N Guest

Yo homies!

50 Cent de shizzle my nizzle foh shizzle pizzle stoerizle mensizle hierizle.

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je nutteloos :confused:

12. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Maar daar los van, als je lyrics niet van topniveau zijn hoef je nog geen slechte rapper te zijn. Samen met Dre maakt hij meesterlijke beats waardoor het lekker klinkt. Voor de haterz hier: Nogmaals, je kan hem wel vinden stinken maar hij verkoopt wel als een sneltrein. Volgens mij dringt het nog steeds niet door. Wie snapt hem?

13. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Erhm jij bent de gene die hem niet helemaal vat volgens mij.De doelgroep is het tmf publiek.Zoiezo hoe kan je verkoop cijfers nog seriues nemen? als nrs als snappie op nr 1 komen te staan.Je kan zeggen wat je wilt maar de doelgroep bepaald ook voor een groot deel verkoop cijfers.Face it hip-hop gaat om het totaal pakket de beat de lyrics etc.Niet om de grote van je spuuglelijke velgen of de string maat van je "ho"of "bitch" .Dat totaal pakketje mist bij 50 duidelijk.Hij maakt Hip Pop.Populaire beatjes met semi rap er onder.De laatste zingt ie meer dan dat ie rapt maar ach.Hij probeert iets te zijn wat ie niet (meer? ) is .

14. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Kleuter... *klik* Eet!

Pavlov > 50.

15. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Nou moet je er wel bij zeggen, dat 50 natuurlijk sinds P.I.M.P. (dacht ik, kan ook in da club zijn) geen nummer 1 hit heeft gehad. Ik ben het absoluut met je eens dat de top 40 etc in Nederland totaal niet geloof waardig is met Chipz en dat soort crap op 1. Maar in Amerika is dit nog niet zo. De verkoopcijfers van 50's platen zijn voor 2/3 Amerikaans. Op een gegeven moment zal het in Amerika wel hetzelfde worden als hier, maar vooralsnog is het niet zo.

Yayo's cijfers vallen trouwens gruwelijk tegen: hij wilde 600/700k in zn eerste week doen (wie niet 8) ) er zijn nu 2 weken voorbij en hij zit nog niet eens op de helft.
    50 heeft een nieuwe track van de GRoDT soundtrack gelekt, mensen hebben het al over de 'oude' 50. En aangezien de Massacre nooit van zn levensdagen GRoDt gaat overtreffen (die 11 mil deed zonder re-release zoals we allemaal weten) en 50 dat beschouwt als een flop, gaan we misschien weer betere muziek zien van zijn kant (ook door de teleurstellende cijfers van Yayo)

Btw, wel grappig wat iemand hierboven zei: er is hier een hoop interesse geloof ik gezien het aantal posts in relatief korte tijd door mensen waarvan de helft haters zijn.

16. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    dus jij gaat me nu vertellen dat jij de death row tijd gewoon geskipt hebt alsof je een cd skipt ?

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Klopt, het is het totaal pakket van de lyrics, beat en flow van de MC('s) die een nummer goed maken. 50 lacks a lot, alleen zn beats zijn soms nog wel aardig.

18. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds P.I.M.P. heeft ie nog wel een nr. 1 hit gehad. Namelijk Candy Shop. 50 vond in het begin zelf The Massacre nog beter dan GRODT. Als het goed is is ie al van gedachten veranderd. /Edit: De doelgroep speelt natuurlijk ook wel een grote rol ja. Op nr. 1 staan in de top 40 zegt eigenlijk niet veel nee. In Amerika nog wel, maar hier (jammergenoeg) niet meer. Maar z'n platen verkopen wel.

Laatst bewerkt: 17 sep 2005
  19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Dat is gvd mijn theorie :p Vuile pikkert :mad:

20. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    bah en ik dacht nog wel zo slim te lijken veraderd ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina