1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-Unit records [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Candy shop heeft hier geen nummer 1 gestaan hoor. In Amerika wel.

2. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook.

3. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    paar verses van banks van een diss die mogelijk gelekt zou zijn

"styles p got no style and jae hood aint hood yall cant sell that mean your music is no good"

"go no were tech less cause i got a whole lot of carrots on the necklace stay with the gat yo and i got money bags the size of fat joe"

"i aint talkin bout the lights when i say i stay wit clappers im like jacob the jeweler the way i take money from rappers"

"keep talkin thell find you dead right next to mr patatoe head 50 wrote your half your songs then you did him wrong talkin bout you dont want no parts of beef then you let them d-block niggas get in them cheeks"

dope lines!

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die Ghost Unit nog niet hebben, ben ik bezig met een Rar-file ervan. Heb er een fucking dag over gedaan :confused:

Hij is nu aan het uploaden.

(P.S. Hij was origineel bedoeld voor Anotha.com, waar ik veel kom, maar ik dacht dat jullie er ook wel blij mee zouden zijn, vandaar dat er Anotha.com in de naam staat.)

het heeft iets langer geduurd.. (Kut multikabel..) Maar hier is de link.

Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  5. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Mijn dank is groot!

6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Nou hiervan loop ik nou niet warm. Wat een mindere lines. En nee dit zeg ik niet omdat banks deel uitmaakt van g-unit maar gewoon omdat ze echt geen punches zijn.

7. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    dat is gebaseerd op een mening.:) ik vind ze dope!

8. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    neej, dit vind ik geen diss, dan kunnen nederlandse mc's beter dissen. en dit stelt nix voor bij de disses die de game heeft gemaakt. maja...

9. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    owh okeej als blanke mag je geen kritiek op blanke mensen hebben?

zeg al niets meer over george bush dan...... _0/

10. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901

Mijn mening: ik vind die punchlines ook niet echt rakend. Kan stuk beter. Maar ik vind G-unit qua teksten ook slecht. Als je van gangsterrap houdt is het allemaal wel cool, maar ik vind het niet echt diep gaan. Net als 50.
    The Game daarentegen vind ik wel stuk beter. Die maakt echt goede teksten.Zijn disses zijn ook harder.

van 50 kan ik de helft niet verstaan en andere helft ook niet echt noemenswaardig :{

11. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind van die paar lines van Bonafide Hustler eigenlijk alleen de eerste een beetje een punchline. Gaat wel hoor, niks bijzonders.

12. 50 cent heeft echt een rare stem, luister maar eens goed naar zijn stemgeluid. Het is net wat geslis en gehijg van een mongool. Het geluid is wel diep (vol, basrijk), maar echt heel erg sloom. Hij rapt alsof hij de lakens onder plast terwijl hij met zijn tong uit de mond naar het plafond staart.

Laatst bewerkt door een moderator: 19 sep 2005
  13. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Meer bitchslap-lines ;)

lijk me wel vervelend als je bijvoorbeeld fat joe bent en je hoort dat iemand over je zegt:"go no were tech less cause i got a whole lot of carrots on the necklace stay with the gat yo and i got money bags the size of fat joe" :p

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me ook vervelend.. dan wordt je gedissed, en snap je er geen f*ck van.. :+

15. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf vind ik het aardige lines. Ze zijn mischien niet super maar komen hard aan. En daar gaat het om. Er zit ook nog eens humor in en dat is ook nog eens mooi.

16. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Je moet toch wel zielig zijn als je deze pijn bij je doen. Humor? Gelukkig verschilt dat bij iedereen gheghe }:]

17. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    hij heeft een bullet in zen kaak eikel! |:-
    daar heeft hij ook een tekst over : iets van "i got hit 5 times that's why i walk funny, got a bullet in my jaw thats why i talk funny"
    niet precies zo...correct me if i'm wrong

18. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Fat joe zijn iq is denk ik wel iets hoger als de jouwes dan..die snapt dta vast wel hoor _0/
    ;)

19. Tja, waarom maakt hij dan muziek? Als je hem een refrein hoort uitkotsen dan wordt je daar toch niet goed van? Gewoon een soort eenmans jostiband, die 50 cent.

Ook gevaarlijk voor suburbian kids die hem willen imiteren. Om zijn sound te krijgen jatten ze pappa's pistool en vuren op hun eigen kaak.

Laatst bewerkt door een moderator: 19 sep 2005
  20. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo zeer pijn. Maar ik vind toch redelijk grappig: yo and i got money bags the size of fat joe" :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina