1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-Unit records [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Whahahahahhahahahah!!!!..... :{

2. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Normaal reageren is ook een vak. Komop, reageer dan niet...

3. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Lol @ Pimpmaster

ben het wel niet met je eens maar kan de manier waarop je de dingen brengt wel waarderen ;)

4. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    daimn man. zet die g-unit cd bef for mercy op na een lange kut dag!! en draai poopin them thangs stunt 101 en gangsta shit egt fokkking hard volume helemaal omhoog. dan kan ik er weer tegenaan erna!!

5. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    deze ziel is niet meer te redden

6. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    tja ik moet zeggen dat die cd wal chill is maar ik vind die gasten gewoon nix, geef mij dan maar dre, the game of eminem die tksten zijn zo veeeeel beter, en ja dat maakt bij mij uit. als je het alleen maar over hoe's en bitches hebt ben je voor mij geen echte MC. alleen die beats zijn tering vet, maar dat doen ze niet eens zelf!

7. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    dat zeide je parents ook toen je uit eindelijk was gebore. terwijl ze dat eigenlijk wilde tegenhouden...

laat mij gewoon lulle man

8. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    Dre en Game's Lyrical Content verschilt vrijwel niks van dat van G-Unit's. Als je rappers met meer diepgang zoekt moet je trouwens zowiezo niet bij Aftermath/G-unit zijn, maar dat terzijde.

Laatst bewerkt: 19 sep 2005
  9. Victor

Victor Guest

Ik heb niks met rap, maar ik moet het toch met hem eens zijn. Ik luister soms ook op mijn computer wat ontvangen rap, en meestal als het zo ritmische achtergrond heeft en snel is, is een natuurlijke reactie van het lichaam om mee te gaan. Mensen houden van muziek toch? (Ik noem dat niet helemaal muziek, maar dat is een andere zaak) Op een één of andere manier voel je nieuwe adrenaline door je lichaam stromen, wat alleen maar positief is. ;)

Hou me hier verder niet veel mee bezig hoor, heb geen zin in ho's en bitches, maar Brettie had het toch over een onderwerp waar ik even op moest reageren! :)

10. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je Helemaal gelijk in! Daarom duurt deze discussie zo lang. Lyrics dit lyrics dat. Inderdaad, de lyrics zijn niet super, maar dan moet je ook niet bij Shady/Aftermath/G-Unit zijn. Die maken lekkere muziek. Andere rappers steken meer tijd in de tekst. S/A/G steken daar niet te veel tijd in, die zorgen dat het lekker klinkt. Daarom hoor je alle toppers van 50, G-Unit, Game ook allemaal in de Clubs. Rappers als Fat Joe vind ik daarom ook tegenvallen. Wat 50 ook zegt in Piggy Bank: ''And that Fat nigga thought Lean Back was in the Club''. 50 en G-Unit etc. maken standaard van die nummers :) Je kan wel blijven zeggen van dat S/A/G geen beste lyrics hebben maar dat is ook niet zo. Dat is nu eenmaal een feit. Maar die maken lekkere muziek zoals Club nummers. @ Apoc: Dre z'n lyrics zijn ook niet top: Dre, Game, Eminem een beetje praten veel over bitches. Eminem met Ass like that. Dat is een en al ho's en bitches. Maargoed. Voor lyrics moet je niet bij S/A/G zijn. Voor lekkere muziek wel :) And that's a fact.

11. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind deze discussie een beetje nutteloos worden. Er wordt door de 2 partijen steeds hetzelfde gezegd. Jullie komen er toch niet uit.

Ik hou zelf ook van Rap. Ik heb deze discussie wel gevolgd en heb er zelf ook een mening over maar die is hier al te vaak gezegd. Dat ik hier bijna niet post zegt genoeg over mn mening. :+

Ik luister niet naar de muziek van dit topic, maar meer naar andere rap. Het maakt me niet uit als mensen wel naar G-Unit etc. luisteren.

12. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    check um, respect voor zijn uitleg.

@dark ninja. en dat bedoel ik :) en post ik iets enthousiast komt meneer WHAT?! weer met zijn shit

13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    oh issie kwaad }:] ik spreek alleen de waarheid dat die lyrics geen fuck waard zijn. ghegeh

14. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    oh deze moet ik onthouden. je kan zo bij g-unit met deze lyrics _0/ in your face }:]

15. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( Triest.

Ik dacht we hier over klaar waren. De lyrics zijn niet super maar zijn zeker wel een f*ck waard. Bij S/A/G ben je voor lekkere muziek. Einde discussie :{

/Edit: Dude, er is ook een edit knop bij je post :'-( Je hebt nu al 2000 posts. Zou je onderhand toch wel moeten weten. En waar slaat dat nu weer op, je zou zo bij G Unit kunnen? Ik zou niet te veel tijd in m'n lyrics steken als ik continu hits zou scoren en m'n nummers in de club gedraaid werden :)

16. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    hier posten krijg je geen post voor dus makt dat uit. Ja ik snap wel dat je niet teveel tijd zou steken in je teksten. Wel jammer dat je nog niet in de "club" mag komen }:] Maar goed ik ga naar het oosten dus im outta here

17. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    what je komt over als een kleuter... eerlijk waar met je }:] smiley's. enne what veel plezier in het verre oosten, en bedankt dat je zei dat me lyrics bij g-unit konden :cool: ;)

18. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, Inderdaad. Het gaat er ook niet om dat hier je posts niet opsomt. Het gaat erom dat er een edit knop is. Verre oosten is trouwens ook een lekker nummer.

19. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    verre ooste is idd ook dope lol. maar jammer genoeg geen shady/aftermath/g--unit :mad: :p

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hier echt vrijwel niks meer zeggen, of Mr WHAT moet er weer op reageren.. Vraag een disstopic aan als je dat zo leuk vind.. post hier ff met wat meer inhoud.. er is al eeuwen geen S/A/G nieuws gepost, en de verhalen over de Beef tussen Game en 50, dat draaide ook alleen maar uit in geflame..

Zoek een leven ofzo, of ga een vliegtuig jatten (geweldige uitspraak! _O_ )

En ja: Hap-Hap-Hap..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina