1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-Unit records [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb trouwens kurupt's nieuwe al ge-pre orderd , echt dope , check ff de e-card voor het album :

http://216.65.13.9/kurupt/

Edit ; ik weet het , geen aftermath ding , maar wel goed voor jullie shady fans om dit te checken !!!

2. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    is volgens mij best wel oud, nog voor de wapenstilstand geloof ik. Maar als het waar is wat 50 zegt, en dat geloof ik, dan is Game echt een debieltje.

@THRM: Em is uitgeput ofzo, en dat in combinatie met andere niet genoemde medische complicaties ofzo. Ik hou echt heel veel van ze muziek, en ik vind hem altijd heel tof in interviews enzo, maarik vind dit zo kut. Ik keek er zo naar uit. Nu komt ie niet vanwege vermoeidheid. Hij heeft nog 2 weken om uit te rusten! En daarna nog 2 weken touren en dan kan ie zo lang uitrusten als ie wil. Kutzooi.

Het schijnt overigens dat Em aant eind van het jaar een album uitbrengt onder de naam The Funeral met een hoop oud materiaal van zijn 3 persona's Slim Em en Marshall, elk van de 3 wordt afgesloten door iemand die wat over die persoon vertelt (Slim - Bizarre, Em - Obie, Marshall - Dre).
    Het laatste nummer zal Where I'm standing (in the game) heten en het nieuwe alter ego introduceren. In feite worden zijn andere 3 persona's dus begraven (vandara ok The Funeral) en vandaar dus ook die zelfmoord op Encore.

Bron: www.stimulate-ltd.com

3. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Waarom doet ie dat nou...Tuurlijk, een break moet kunnen, maar op deze manier sluit je wel een comeback uit. Artiesten komen vaak genoeg terug maar op deze manier word 't wel een raar verhaal als ie over een paar jaar bedenkt dat ie tog nog wel wil rappen!

4. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je helemaal gelijk in. 50 heeft niks te klagen en heeft lekker voordeel. Met ''The Documentary'' verdient hij meer als Game zelf. Ook nog zoiets leuks. Op een concert van 50 ergens begonnen een boel mensen te screeuwen naar hem dat hij zoog en dat Game veel beter was enzo en z'n album ook. 50 zegt zo laggend: Go and buy Game's album, and make me rich! _O_ 2 van de 3 singels die Game nu heeft uitgebracht zijn geproduced door 50. Alleen Dreams niet.

5. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Dreams vind ik ook wel beter dan de rest van hem. Dan zie je maar weer dat 50 zich uit die zake moet houden.

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Deze opmerking was te verwachte :+

edit ter voorkoming van loos posten : jammer voor de gene die em tof vinden dat ie niet komt maar ach blijft iemand als bizzare ook weg.

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja oke eigenlijk wel. Ik heb vind ik dan wel gelijk maar ik zal proberen in de toekomst niet meer zo voorspellend te zijn :)

8. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    you dindt here me saying you where wrong ;) ik ben het der ook mee eens

9. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Erm.. wat lul jij??

How We Do is geproduceerd door Dr.Dre
    Hate It Or Love It is geproduceerd door Cool & Dre
    Dreams is geproduceerd door Kanye West

En jij denkt echt dat 50 meer dan Game verdiend aan Game's eigen album?
    Jij bent dom.

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    als je goed leest, zie je dat er een nieuw alter ego komt..
    Eind van het jaar is al dichtbij, ben er heel benieuwd naar.

(word mooi einde van het jaar. Em's 'nieuwe' plaat, x360, genoeg om naar uit te kijken.)

oh, en ik denk dat die
    te maken heeft met zijn drugs gebruik. Ik weet niet zeker of hij nog gebruikt, maar het kan niet goed voor je zijn, lijkt me zo..

11. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    Is toch zowat algemeen bekend? :{.

12. SILVER_bullit

Leuk Bevonden:
    6
    Dreams mag volgens mij niet eens als single verkocht worden omdat Game met dat nummer nog aan G-Unit vastzit...50 heeft hem verboden nog nummers uit te brengen van toen Game nog een Gorilla was!

13. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Eh ja, dat dacht ik ook, de executive producer verdiend altijd meer + nog het feit dat Game op G-unit zat. Ik denk dat Sha Money er nog meer aan verdiend.

Het schijnt trouwens ook dat Game op zn site heeft gezegd dat ie Put on the Game wil gaan uitbrengen. Maar de rechten lagen toch bij G-unit records, dan lijkt het me sterk want zelfs als ie toestemming zou krijgen, dan moet er een hoop aan dat nummer veranderd worden, aangezien ie daar 10 keer G-G-G-G-unit! roept.

Laatst bewerkt: 18 aug 2005
  14. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Of jij doet effe normaal :{
    50 zegt dat ie meer verdiend aan Game's album ja. Ik niet...

@ Leo: Inderdaad. Hij moet dan ook nog toestemming krijgen van G-Unit om hem uit te brengen. Ach, waarom zouden ze het niet doen. Ze verdienen er toch bakken geld mee :9

Laatst bewerkt: 18 aug 2005
  15. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    a lot of 50 haterz hier, en toen de game bij g-unit zat twijfelde jullie nog steeds aan zijn album en die shit, en nu hij weg is, palen jullie zijn pik _0/

16. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja denk het ook _0/
    Daarom was The Game ook de enige in G-unit waar ik en vele anderen naar luisterden.

17. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    The Game vond ik altijd al het beste van het hele ''gang-banging'' stel. Daarom is het eigenlijk aleen maar een voordeel dat hij weggegaan is. Zijn platen zijn veel sterker en beter dan die nummers van 50.

18. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij gelooft het, dat is net zo dom..

19. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    dat ''the funeral'' gedoe is oud nieuws en is nog steeds niet waar

20. SILVER_bullit

Leuk Bevonden:
    6
    Word.

- Edit:

Ik heb een wallpapertje gemaakt, alleen 't plaatje heb ik ergens anders van. Verder van scratch ;)

Ook geplaatst in 't Photoshoptopic, maar ik wilde hem ook aan jullie Game fans laten zien :9

Comments?

Laatst bewerkt: 19 aug 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina