1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-Unit records [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
    en dat zegt een jongetje uit 1988 |:-

Please ga ff een leven zoeken ofzo. Toch triest dat je zo erg jaloers bent op een bepaalde groep mensen, alleen maar omdat hun muziek niet jou smaak is en ze toch scoren.
    Wat wil je nou precies berijken? Wil je zorgen dat wij niet meer Gunit gaan luisteren ofzo en dat we ons bekeren naar de ''underground'' hip hop?

Laatst bewerkt: 19 sep 2005
  2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, kom we gaan allemaal naar Underground luisteren, vanachter onze PC.. 8)

3. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    rara wat ik net voorbij zag komen op mtv bij nieuwe videoz: piggy bank , lol echt brute actie van mtv. Wel de halve tekst word weg gecencureerd maar dat mag de pret niet drukken.

4. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Game heeft ook alweer een nieuwe video gedropd. Put you on the game wel te verstaan. Vette shit.

5. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2

Hij zegt wel gewoon nogsteeds G-G-G en black G6 enzo, en als 'ie G-Unit schreeuwt hoor je censuur :confused:.

6. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    brute actie van mtv :confused:

50 bepaalt samen met interscope dat die zooi op mtv komt ....tog !?

7. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    brute actie ja, mtv bepaalt namelijk of ze de videos die ze aan geboden krijgen wel of niet draaien Mtv amerika zent hem bijvoorbeeld niet uit.

Laatst bewerkt: 20 sep 2005
  8. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    owh beter:)

9. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
    daarom staat het ook tussen aanhalingstekens ;)

Ik vind de nieuwe single van game niet zo chill. Had zelf westside story gedaan, maar dat gaat een beetje moelijk :9 .
    Higher, like father like son, Church For Thugs, Documentary, Runnin' - (with Tony Yayo), No More Fun And Games, We Ain't - (with Eminem), Where I'm From - (with Nate Dogg), Special - (with Nate Dogg)
    deze vind ik persoonlijk allemaal beter en de singles die zijn geweest vind ik ook allemaal beter dan Put You on The Game. ben niet echt een fan van Timbaland, misschien komt het daardoor.

10. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8

meesterlijk :D

wisten jullie al dat timbo ook in de clip zit en dat het is opgenomen in jamaiqa queens...juist 50's thuisbasis;)

tenminste dat las ik...heb nog niet de hele clip gezien

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snapte het idd ;)

12. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    yep die clip is dope (de nieuwe van game)

wel dope om Eastwood te zien , hij is de future

Spider Loc is minder , zelfs bij death row was ie niet dope , en bij G Unit helemaal niet (Pop Style ?)

waarom is het dat 90% die bij G Unit komt gelijk overschakkeld naar Pop Rap ??

13. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Om de big bucks te verdienen....

14. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    oh boy daar hebben we gamer weer met een post die voor 90% nergens op slaat.

Eastwood de future, future van wat? Even serieus wat brengt je tot deze gedachte ik ben zeer benieuwd. Hij heeft een paar aardige lyrics op games mixtapes zeker. Maar maakt dat hem the future? come on.......

Lol onze deathrow kenner, Spider Loc popstyle? welke tracks heb jij van hem gehoord is dan mijn vraag. Btw wat ik van m gehoord heb zuigt overigens zwaar, maar het is echt geen pop rap, eerder ongeinpireerde saaie standaard gangsta shit. Volgens mij is spider-loc voor 50 dan ook niks anders dan een cali-ghetto pass, en een gunstige belasting afschrijvings post.

En met welke ingenieuze berekening kom je tot deze conclusie (wie is die 10%vraag ik me dan af) Zoals ik je al eerder zij in deze thread, geef je bek niet steeds zomaar een draai, maar onderbouw je mening eens voor de verandering, in plaat van steeds maar wat loos in de rondte te lullen. _0/

15. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    oftewel het is eigenlijk een soort gangster jostibandlid, maar daarom moeten we hem nog wel cool vinden?
    ..tja als je niet kan praten ga dan ook niet rappen..

16. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    die is wel goed te verstaan idd. unlike 50, daar versta ik nooit wat van..

:+

17. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    en ik begrijp jouw ook niet. want je praat poep

18. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    maar hij is tog gaan rappen..en heeft het hem windeieren gelegd?

19. Maar door die kogel heeft hij een fikse windbuil opgelopen. Maar hij kan inderdaad beter rappen dan praten want zelfs een bananenschil is een beter spreker dan fifty cent. *)

Laatst bewerkt door een moderator: 22 sep 2005
  20. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ik vind m ook een beetje een homostem hebben alstiej spreekt :$

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina