1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-Unit records [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    Game waves a white flag... again. Only a few weeks after releasing his Ghost Unit mixtape dissing G-Unit, The Game is once again ready to call a truce with 50 Cent. While 50 recently blamed Dr. Dre for his falling out with Game, Chuck Taylor told 106 & Park's audience that Dre and Eminem have not been involved in the feud. He also added that he is ashamed of his actions during the feud and plans to stop. "I think that Dre and Em, the role that they've played in all this is kinda stand in the back and let these two idiots figure it out. I'm definitely embarrassed by what's been going on," Game told BET's Big Tigger, Julissa and guest host David Banner while on hand to premiere his "Put You On The Game" video earlier this week. "But sometimes when you're backed against that wall, it's 5 against 1. I just felt obligated to put my hands up and began to defend myself. I definitely want to apologize to my fans, and Dr. Dre, and Interscope, and Aftermath. Like I said I'm working on it." Game also took the opportunity to announce the release of his sophomore album for Spring 2006.The Compton emcee revealed that he plans on following The Documentary's formula and recently hit the lab with Just Blaze and Cool & Dre while in New York. He also hopes to work with Gwen Stefani and team up with Kanye West for his second disc.

las ik op een forum. zal wel de grootste bullshit zijn....

2. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    ^
    Dat is geen bullshit, maar het wordt verkeerd geintepreteerd. Het is namelijk helemaal geen white flag, hij biedt alleen zijn excuses aan aan Em en Dre. G-unit wordt niet eens genoemd. Hij heeft gister nog gezegd dat ie klaar is met G-unit, en wenst ze veel succes met het klimmen uit het gat waar ze volgens hem na 300 bars in zijn gekomen. Maar ik heb niet idee dat het zo slecht gaat met 50. Dat boek is super en die film + soundtrack wordt de bom. Alleen yayo gaat kut. Maar dat is wel terecht. Moet nodig mn avatar veranderen.

3. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Laatst bewerkt: 26 sep 2005
  4. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is verreweg van grappig. Dit komt meer in de buurt bij 'grappig proberen te zijn'. Je kon het toch niet weer laten he WHAT? Maar daar kappen we nu over.

Heb je gelijk in. Het gaat helemaal niet slecht met 50 Cent. Outta Control met clip is ook een lekker nummer en doet het ook wel goed. Boek is blijkbaar goed, wat ik ook ga kopen. Film + Soundtrack. Als die soundtrack goed word is het weer G-Unit. Ik hoop ook dat het ''gelul'' van hierboven klopt. Zo mooi zijn als Game niet tevreden is. G Unit zal hij nooit meer aanmoedigen maar het zou mooi zijn als kapte. Dan zijn we mooi van die beef af en is het geruzie hier ook over :+

5. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    vergeet samenwerking van BWS & G Unit

er zijn nog mensen die dat hoopen

6. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ja game wil niet met 50 de liefde bedrijven ofso...gewoon stoppen met dat gebeef... is namelijk niet zo leuk als je allebei dezelfde werkgever hebt ;)

7. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Toch is het zonde, het duo 50/Game bleek toch wel erg goed te werken. Ik had nog wel meer nummers als Hate it or Love it en How we Do willen horen.

8. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb altijd het gevoel dat de beef aan 1 kant speelt. 50 boeit het volgens mij veel minder als game, die houdt zich er veel meer mee bezig. Dus als game de beef wilt stoppen, dan moet hij zelf stoppen, ik denk dat 50 niet zo snel iet onderneemt tegen game

9. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, dat is het. Als Game stopt stopt G Unit ook wel. Ja, er kwamen inderdaad mooie nummers uit. Hate it or love it, How we do etc. Vooral hate it or love it is mooi! Ik had er echt van genoten. Toen de clip was vond ik hem nog mooier. Ach, die nummers zullen we nooit meer krijgen. Hopelijk gaat G-Unit nog een boel mooie nummers maken. Weet iemand hoe duur het boek is en of je hem ook gewoon in de lokale boekhandel kan halen?

10. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    tering wat ben jij zielig. |:- zielig menneke. dit is gewoon grappig maar jij mag het niet grappig vinden omdat je dan je standpunten niet nakomt. maar scheit daaraan.

Laatst bewerkt: 27 sep 2005
  11. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent hier degene die niks anders doet dan haten. Als ik de hele tijd zou haten in het Hip Hop dopenes topic op een rapper dan zou ik zielig zijn.

12. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij postte ie gewoon echt iets dat ie grappig vond, had verder niks met haten te maken....

vond hem trouwens ook niet verschrikkelijk grappig, wel aardig, moet niet over de grond rollen ofzo. Maybe als ik wat beter naar de tekst had geluisterd had ik leuker gevonden.

13. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    @ Leo please pas je avatar aan en wat erboven staat :+

talk of new york tony yayo whawha! in zijn dromen;)

die album van yayo is gewoon poep. en dat mannetje heeft een te hoog eigendunk.

die yayo mogen ze van mij scotten.

houw het maar lekker bij 50, banks, buck :)

14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    dit is toch ook haten :confused:
    laat ieder lekker zijn eigen mening hebben.
    Als WHAT een keer wat zegt, wordt ie gelijk 'hater' genoemd.
    zeg dan waarom jij hem wel of niet goed vind i.p.v meteen te gaan lopen zeiker dat ie een hater is.

15. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    vind je? Ik vind het best een chill album afgezien van Curious, Dear Suzie, Project Princess en So Seductive is het een puur agressief straat album en dat digg ik wel [​IMG]

what is een hater omdat hij niks toevoegt aan dit topic, zijn enigste doel is het afzijken van g-unit om zo reacties bij ons uit te lokken, beetje zielig.

Laatst bewerkt: 28 sep 2005
  16. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    je moet voor de grap is naar de clip van "in da club" kijken...zie je Game nog langs dansen ;) en staat ook zon neger nog zo: [​IMG]

17. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me echt af wat game nou bij aftermath heeft gedaan in die tussentijd. Je ziet hem in IN DA CLUB en alle andere clips maar begin 2005 is pas zn eerste cd uitgekomen. :confused:

18. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    op de bank gezeten :)
    daar heeft 50 het ook in die interviews die jij nooit geluisterd hebt over gehad.;)
    aftermath wou Game droppen tot uiteindelijk jimmy Iovine ofso met het plan kwam om hem bij g-unit te gooien en tegelijkertijd onder de paraplu van dr dre's aftermath te houden.

19. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    @ Bonafide Hustler:

Ik nam deze avatar omdat ik enthousiast was na G-unit radio 11.... Ik vind het album wel aardig om te luisteren en ik heb er staan zeker een paar van mijn favorieten op, maar het is het gewoon niet helemaal... Kijk een nummer als Project Princess kun je ruk vinden omdat het voor de vrouwen is, hij is daar veel meer down to earth. Love my Style bijvoorbeeld, dat vind ik een ruknummer. Hij rapt shit en de beat gebruikt een stukje uit een nummer van Britney Spears (lekker gangster :confused:) en is veel te zwaar. Een nummer als We don't give a Fuck, die beat hoort toch niet thuis op een G-uint album? Olivia zingt wel geil maar de rest sluit niet goed aan op de beat (veel te snel voor alle 3 die meedoen) De beste tracks zijn imo Homicide (Yayo zoals ik hem graag hoor) Drama Setter (meesterlijke hook van Em en de beat is ook goed), So High (weer een track van Em), Pimpin (kan ik blijven luisteren) en Dear Suzie (op een gegeven moment flowt ie wel tof, kan het nummer goed waarderen)
    Ik zou Live by the gun er ook op kunnen zetten vanwege de beat want die is meesterlijk, maar hij had noooooit aan Yayo gegeven mogen worden.

^
    Mijn mening over ToaPF

20. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind niet dat Yayo een te hoge eigendunk heeft. Z'n album vind ik best ok. Staan dope nummers op. Maar die eigendunk komt grotendeels door 50, vind ik. 50 laat Buck een beetje staan vind ik en nu is het bijna alleen maar Banks & Yayo. Chek het boekje van Grodt eens. Dat vind ik ook zo vaag. Yayo zat toen nog niet eens in G-Unit en in het boekje staat, Thanks to Banks & Yayo. Buck word niet eens genoemd. Ik vind dat Buck tegenwoordig te weinig aandacht krijgt en Yayo iets te veel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina