1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-Unit records [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Odyss NL

Odyss NL New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is volgens mij niet waar hoor, G Unit bestond sinds het begin uit 50, Banks en Yayo. Later kwam Buck daarbij... (Buck komt ook niet uit Queens, 50, Banks en Yayo wel).
    Tony Yayo heb er altijd al in gezeten, maar was afwezig door al die gevangenisstraffen...

Weet niet of ik het hier al had gezegt, maar dat album van Yayo vind ik zwaar zuigen... een dikke flop als je het mij vraagt.

Hoop dat ze na aanleiding van de verkoopcijfers na gaan denken, en weer betere HipHop gaan maken!

Laatst bewerkt: 28 sep 2005
  2. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn Banks en Buck die meedoen in P.I.M.P. en je ziet ze samen in de clip van Wanksta... Yayo doet net op 1 nummertje mee.

3. Odyss NL

Odyss NL New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jaa, nu moet ik met bronnen komen om je van m'n gelijk te overtuigen hè ;).

http://www.radio538.nl/538/artiesten/detail.jsp?id=212374&show=bio

Graag gedaan :+

4. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Damn :+ Maar nog steeds lullig dat Buck niet bedankt word :+ Maar ook op de Cover van Beg for mercy staan 50, Banks en Buck op de cover. Yayo staat op de achtergrond afgebeeld op die muur.

5. Odyss NL

Odyss NL New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zal waarschijnlijk zijn omdat ie vanwege z'n gevangenisstraf niet naar de foto kon ofzo :{.

Maar ik ben met je eens dat het vrij raar is dat Buck bijv. niet wordt genoemd op het boekje van GRoDT... zal zo z'n redenen hebben denk ik.

6. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar vind jij het ook dat Buck tegenwoordig te weinig in de belanstelling staat? Yayo had natuurlijk een nieuw album maar Yayo kreeg veel meer aandacht.

7. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat radio interview met 50 wel gehoord wijsneusje ;). Maar ik heb het nooit uit de mond van game zelf gehoord, dus ik vraag me af wat hij zelf zegt wat ie heeft gedaan.

8. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind yayo persoonlijk ook niet lekker flowen, Banks & Buck flowen zo ijselijk. en ik vind ook niet dat er een, Work Magic. i 'm so fly. on fire, of een Let me in, look at me now, stomp op de album van yayo staat. geen enkele track haalt het niveau van 1 van die nummers. maar dat vind ik dan weer:)

9. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Er staan wel degelijk goeie nummers op het Album van yayo. Maar Buck en Banks flowen inderdaad goed. Ik heb het liefst nog Buck. Maar The Hunger for more is eigenlijk een supergoed album vind ik. I'm so fly, till the end etc. zijn supernummers, en zo staan er nog een boel op. Buck z'n album is ook top!

10. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    in de wanksta video zie je yayo banks en 50. G-unit is altijd 50 banks en yayo geweest buck kwam er later bij.

11. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    even iets anders. game heeft gezegd dat oliv(er)(ia) als jongetje is geboren. ze/hij zei (doorhalen wat niet van toepassing is) dat ze/hij er om kon lachen.(the game kon doodvallen)

even als nieuwtje en het "debat"even een andere kant op te sturen

12. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind dat album van Yayo ook matig, beetje lekker gemaakt met G-Unit Radio 11 (?, met They call it murder, I'm a hustla enz.) en dan een album met maar 6 echte knallers, en dat zijn de nummers die uitgelekt waren. The big withdraw advance is ook bagger op Without my glock na, hoop dat 't echte album minstens zo goed wordt alles Hunger For More :).

Ohja, ik denk dat Buck de minste aandacht had gekregen omdat 'ie street wou blijven ofzo? Niet commercieel, wel dirty south, hood etc :p.

13. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    en daar hebben we g-unit radio nummertje 14 al weer, ziet er dope uit:

1. Mase-Check Cleared
    2. 50 Cent-Kill A ***** Skit
    3. 50 Cent ft/ Lloyd Banks, Prodigy, Young Buck, & Spider Loc-Robbery
    4. 50 Cent-Killin Me Not To Kill You Skit
    5. 50 Cent-Emotional
    6. 50 Cent-No More Games Skit
    7. Young Buck & Lloyd Banks-Thuggin Til I'm Gone
    8. Young Buck & Prodigy-Man Down
    9. Tony Yayo-GOD Pt. 3
    10. DJ Whoo Kid ft/ M.O.P.-Dance
    11. 50 Cent-Hustler's Ambition
    12. Mobb Deep-Skit
    13. Prodigy-People Talkin
    14. 50 Cent-Just A Touch
    15. Young Buck & 50 Cent-Ho's Ho's
    16. Spider Loc & Young Buck-Gon Pay Me
    17. Tony Yayo-Yay Got That Fire
    18. Prodigy-Seen Too Much
    19. Prodigy & Tony Yayo-Be Dead
    20. Coach PR & Dan The Man-G Unit Radio Live In Belfast

This mixtape was done in Europe while the whole G-Unit Camp was on the Massacre Tour 2005 (and still going strong till mid-October). DJ Whoo Kid worked in the studio with his artists to get freestyles everyday after their show and after parties. They used some studios overseas and some engineer somehow managed to leak out some of the songs. 50 & G-Unit is going after them (of course). G-Unit fans may think that they may already have these songs. However, these were the songs that was leaked prior to mixdown and what Whoo Kid has on this "Back to Business" is with quality and additional verses - yes, Whoo Kid managed to get G-Unit back in the studio, after they've learned that the songs were leaked.

Laatst bewerkt: 29 sep 2005
  14. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Wow ziet er zeker dope uit. Mooie cover. Ze staan er vast allemaal op maar ik kan alleen Buck ontdekken :+ Ik ben echt wel benieuwd. Ziet er goed uit! En achterop met Game: That's Gangsta _O_

15. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Nounou, stelletje stoere jonges hoor...

16. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    ahem wie is er nou vanaf locatie grove street. ik heb iig nog alle gunitradio's en de meeste nummers zijn goed te pruimen alleen dan soms van die skits en crap. maarja het kan niet altijd feest zijn.

17. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    lol in stores nevuary 31st 8)

18. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Grrrr :+ Cover ziet er in ieder geval wel mooi uit :)

Weet iemand een (goeie) site waar je G Unit shirts kan kopen. Ik wil graag een T Shirt maar op echt goeie sites kom ik niet. En ik wil graag alleen het G Unit logo erop maar er staat vaak nog een boel andere rotzooi bij. Ik had er wel een gevonden maar die verkochten alleen in de US :mad: Weten jullie nog een site?

Laatst bewerkt: 1 okt 2005
  19. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Mase pompt wel op Check Cleared.. En dat nummer The Robbery is ook dope :).

20. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind die mixtape tegenvallen. Als 50 dit soort muziek blijft maken, is het gauw afgelopen. Ik dacht dat hij weer terug was met Window Shopper, maar nu: hij heeft Ja, Jada, Joe en Nas vervangen voor nigga. Fuck it man het was net zo'n vette track. En dan zo'n mixtape die ik echt niet zo vet vind....Buck flowt erg goed op Ho's ho's ho's maar dat is dan ook het enige hoogtepunt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina