1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-Unit records [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is juist het mooiste; ipv harde disses met zware punchlines etc dropt ie gewoon een track met een hook die iedereen straks meezingt. Wel heel erg jammer dat er ook al een versie waarin ie de namen vervangt voor nigga.|:-

2. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    wat vind jij er dan mooi aan dat ie dat doet?

3. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    dope nummer met en zonder de disses (leo loves the drama :p )

4. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ja ik zie de nut er niet van in..nummer was doper geweest zonder die disses aangezien ik gewoon veel respect heb voor de artiesten die die disst.

als er beef's zijn moet het erges over gaan en niet zoals 50 doet gewoon roekeloos een paar gasten uitkiezen en hun dissen.

5. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    het nut? mensen zijn gek op drama en het trekt dus veel media atentie. En de gasten die ie disst zijn natuurlijk niet zomaar uitgekozen, voor al de gasten waar ie nu problemen mee heeft is iets te zeggen.

6. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind het ook een lekker plaatje. Jammer van dat gediss. Dat had hij nou net niet in Window Shopper moeten doen maarja... Voor de rest is het een lekker plaatje.

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44

Wat vinden jullie van deze?

8. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2

Voila.

9. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Heb liever harde disses en zware punchlines dan een hook die iedereen meezingt. Ik hoop dat je het sarcastisch bedoelde want anders weet je niet echt veel van hiphop af..

10. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zei alleen dat ik dat juist leuk vond, niet dat ik veel van hiphop weet.

Ik luister tenslotte ook maar naar G-unit.:{

11. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    oooh maar dan

12. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik hou niet van disses.. geef mij maar gewoon jazzy hiphop ala ATCQ of beetje goede teksten ala Gangstarr..

13. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    de enige waarbij ik het snap is dattiej Ja rule disst..waarom jadakiss fat joe en nas..daar had ie gewoon nooit aan moeten beginnen. heeft hem meer haters als fans opgeleverd.

want waar is het nou eigenlijk op gebasserd dattiej die gasten disst op piggybank? nerges toch?

@WHAT dj rukiz die deed toch ook shit met Eminem toen die nog niet zo in de spotlights stond?

Laatst bewerkt: 7 okt 2005
  14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik moet overigens wel zeggen dat ik eerst altijd beetje hekel had aan Ja Rule, vond t beetje een pussy, maar toen ik zijn disses had gehoord wel meer respect voor die gozer. Die zijn echt goed. 50 was er niks bij, en eminem vond ik ook tegenvallen. go ja! :+

15. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja dat is ook meer de muziek die ik luister _O_ Heb toevallig vanmiddag nog Midnight Marauders gekocht. Had de liedjes erop al wat langer maar wou de cd gewoon. Geweldige cd.

@ Plazz - Ik heb geen idee. Heb niet echt vaak naar Em geluisterd. Maar die cd van Mase kan wel wat zijn omdat er wat COC joints op staan. De tijd dat Mase nog goed was.

16. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    A Tribe Called Quest is gewoon meesterlijk, als ik in een kutbui ben ga ik naar ATCQ luisteren, voel ik me gelijk beter.:D _O_

17. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu de special edition van de Massacre met video's. Nu hou ik wel van de Massacre. Ik vind hem niet beter dan GRoDT, maar ook niet slechter. Ik vind Yayo tot nu toe de minste. Alle G-unit debuutalbums waren volledig street, dan komt Yayo en die wil net als de Massacre voor ieder wat wils uitbrengen. Al had ie een heel album uitgebracht met nummers als Homicide en G-shit uitgebracht, had ie nog kunnen zeggen: dat is mijn cd. Nu is het gewoon niet Yayo.

18. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    heb de dvd ook gezien van special edition maar die clips vind ik wel wat cheap gemaakt..... alleen de clip's die op mtv enzo te zien zijn zien er dope uit. en heb jij nu de normaale massacre en de special edition gekocht?

en btw de soundtrack cd van 50 word ie gelijk gerealesed met de film?

19. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    ik had de Massacre al , maar nu wil ik weten of die special edition de moeite nog is ??

Laatst bewerkt: 7 okt 2005
  20. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het erg leuk, gewoon beeld bij ieder nummer dat je draait. Video's zijn niet allemaal even vet, maar het is wel relaxt. ik had de normale versie nog niet origineel. Maar dit leek me wel tof.

Soundtrack komt een dag voor de film uit, 8 november.

Als je hem al origineel had, kun je ze misschien beter gewoon downloaden (sorry mods), ligt er ook aan of je wat te besteden hebt, 19 euro voor een cd + dvd vind ik wel meevallen, maar ik was jarig dus dan is het al makkelijker.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina