1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-Unit records [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
  2. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Props;)
    Nog iets, over The Massacre. Mischien vind ie hem weer leuk door de video's die erbij zitten. Ik heb ook vaak dat ik een nummer minder vind maar zodra er een clip van is hem opeens een heel stuk leuker vind. En als Curtis dat met een heel album doet... Zo had ik dat ook heel erg met de nieuwe Outta Control met Mobb.

3. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Het is muziek.. Ga je nu hele tijd elke clip kijken omdat je anders het liedje niet leuk vind?

4. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    wat denk je zelf bijdehandje _0/

5. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Lees eerst m'n post eens wat beter...:{ Als ik een nummer niet zo leuk vind. En ik zie er een clip van vind ik hem wat leuker. Dat had ik o.a. ook bij Outta Control waar je vast overheen gelezen had. Jullie hebben dat mischien niet maar ik wel... Nu draai ik vollop Outta Control:)

6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Jantje Smit liedje zonder clip. Kut muziek. Met clip vind je hem leuker |:- Ik snap wel dat je de clip leuk kan vinden maar dan vind je de clip leuk niet het liedje. Of het is gewoon dat je het liedje leuker vind omdat je het een paar keer hebt geluisterd. Dat heb ik dan wel. :{ :{ :{ :{ :{ :{

7. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    ik weet niet, maar alles is nu ineens goed en ik snap nu wat 50 bedoelde in al die interviews over de Massacre. Tis vaag verhaal, maar het komt er op neer dat het nu gewoon de shit vind.

Leuk feitje trouwens: The Massacre is wereldwijd 8 miljoen keer over de toonbank gegaan. En aangezien er nog maar 7 maanden voorbij zijn, geloof ik wel dat ie GRoDT kan overtreffen.

8. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Dude. Waar slaat dat nou weer op. Waarom begin je nu opeens weer over Jantje Smit|:- Je snapt heus wel wat ik bedoel, maar je probeert gewoon express dom over te komen. Dat je mischien Jantje Smit mooi vind ok, maar dit is S/A/G...|:-

@ Bonafide: Aardige Clip van 50. Ook lekker nummer overigens.

9. vagegast_112

vagegast_112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hustla's ambition is cker ene lekker nummer
    van de soundtrack van de film
    de europese tour gaat alsnog komen tjek juize.fm

10. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    De europese tour alsnog? Als je die van G-unit bedoelt, die is dinsdag geweest...

Wie is hier trouwens lid op gunitworld.com en zoja, wat is daar je naam?

11. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    hmm ....niet echt interesse persoonlijk voor de nieuwe Mobb Deep

vind M.O.P doper , vooral die track Jealusy op Kurupt's laatste album ......gewoon dope

12. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    ik gebruik gewoon altijd domme voorbeelden. maar jantje smit luister ik altijd naar.. ik bedoelde, als je een liedje kut vind, en dan de clip ziet. dan vind je de clip misschien leuk omdat de clip mooi is gemaakt. maar het liedje zelf word er niet beter op. kun je mij begrijpen? en nee het is niet hatelijk bedoelt.

:{ :{ :{ :{

13. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat blijkt wel. Maar het gaat er mij om dat ik nog niet echt overtuigd ben van het nummer. Als ik er een clip bij ziet word het nummer inderdaad niet beter maar verplaats ik me meer in het nummer.

Ik zit niet op G-Unit world. Maar ik zal een acount aan maken. Zijn er al mensen die het boek hebben gekocht en er hun mening over kunnen vertellen. Ik ben benieuwd. Ik zit er nog over te denken of ik het moet kopen of niet... De film ga ik zoiezo naartoe.

14. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    ik heet op de gunitworld forum wiskunde.... lol8)
    en ook vind the massacre veeeel beter dan eerst, maar die yayo's album... vind ik persoonlijk crap ik voel niks op die album.

15. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap precies wat Alex bedoeld. Ik heb het ook vaak dat als ik pas de cliup zie dat ik denk: Damn, dat is een vet nummer! Terwijl het nummer ook al op cd had staan. Ik had het vooral bij just lil bit. Nadat ik 1 keer die clip had gezien, en een beter beeld kreeg bij het nummer, toen pas vond ik het nummer wel aardig. Een clip kan er net voor zorgen dat het nummer extra sfeer krijgt en je het nummer beter kan intepreteren. Vond het nummer gunz come out eerst ook een kut nummer. Maar doordat 50 het fucking vet bracht tijdens de show in ahoy, draai ik het nu grijs.
    Kan trouwens ook averechts werken. Eerst een chill nummer en wanneer je de clip ziet denk je in 1 keer: wat is dit nummer fucked up.

16. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben G_Unit_NL :cool:.

17. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    In het begin vond ik het maar een matig album, vond het dezelfde kwaliteit als de G-Unit Radio's hebben (positief :p), maar het was niet zo'n banger als Get Rich Or Die Tryin'. Qua lyrics vind ik 'm slechter dan GRODT (die was gewoon meesterlijk _O_), maar de beats zijn gewoon ziek :D. En al helemaal na dat concert in Ahoy, die bass waar je op kan boucen, té geil gewoon :D. Ik heb dan zoiets van fuck de tekst, 't is een lekkere CD voor achter de PC/in de auto/in de club 8).

GRODT - 9,0
    Massacre - 8,5

:)

18. vagegast_112

vagegast_112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    donderdag 13 oktober 2005

Twee maanden nadat Eminem zich heeft ingecheckt in Detroit's Brighton ziekenhuis voor zijn behandeling tegen zijn slaappillenverslaving, is de rapper ontslagen en weer klaar om de studio in te duiken. De rapper verbleef drie weken op de afkickafdeling en heeft daarna nog drie weken meegelopen met een speciaal patiëntenprogramma. Door zijn opname moest Em zijn Europese tour afzeggen, maar er is goed nieuws voor de fans; Fifty heeft aan zijn Duitse fans beloofd dat hij snel samen met Eminem naar Europa komt. "We gaan zo snel mogelijk onze koppen bij elkaar steken om een nieuwe tour te plannen. Ik heb mijn huidige show overhaast in elkaar moeten zetten en dus is het niet zo spectaculair als ik zou willen, maar Em en ik gaan dat samen goedmaken."

19. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Aight dik dan zit je ook bij de G-unit Nederland Clan _O_ :p Ik ben leo1990.

Als Eminem komt ga ik daar ook heen, dat was in de 1e plaats de bedoeling (al maakt het me achteraf gezien niet uit vanwege dat monsterlijk vette concert van G-unit) want dit zou wel es de laatste keer kunnen zijn omdat zijn pensioen met dat Greatest Hits album wel dichtbij komt.

20. Odyss NL

Odyss NL New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Leo, kwam jij op XboxArena?

Hoe heette je daar dan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina