1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-Unit records [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Daar heette ik obi-wan maar ik werd geband na 2 waarschuwingen. 1e keer had ik gewoon iets stoms gezegd, laten we zeggen forum-onervarenheid, 2e keer postte ik bij nieuwste aankoop de site van een modchip (want die had ik gekocht) maar dat mocht ook niet natuurlijk. Toen ben ik hier maar es wat meer gaan rondneuzelen en toen ik eenmaal Eminem/g-unit veel begon te luisteren zat ik hier in deze thread voornamelijk en nog steeds. De rest boeit me niet zo.

Maargoed, ik heette dus obi-wan O-)

2. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk!:+ Inderdaad. Ik had het ook bij A lil' bit. Eerst vond ik het echt waar een rotnummer. Een van de slechtste van 'The Massacre'. Maar toen die cliip kwam vond ik hem een stuk leuker. Ik krijg er een beter beeld van etc. Niet dat er echt een nuttige boodschap in dat nummer zit maargoed:+

3. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    Over beef en Spider Loc

kwa muziek (alleen de beats) is g unit dope

kwa lyrics moet je zijn bij D-Block , Hood Stock (The Inc / Murder Inc's Black Child persoonlijke crew/label ...vette lyrics...check : www.hoodstockexchange.com )

G Unit heeft meestal wel top producers met top beats ....D-Block daarin tegen heeft weer beter lyrics en flows ...ect ect

mensen die zich in laaten als fans of wat dan ook in die beefs tussen rappers hebben geen respect voor iemand...

heb cd's van zowel The Inc als G Unit als D-Block als Bad Boy als Death Row...defjam, rocafella ...noem die labels maar op

allemaal stuk voor stuk dope albums

terug on topic :

Ik Vond Spider Loc eerste nog dope , maar nu hij ook tegen fans(op zijn website dus) op keert die kritiek hebben (zoals ik) en ze dus banned of een dag banning geeft of zo ....da kan niet he ??

Laatst bewerkt: 14 okt 2005
  4. Deathrow JJ

Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

Leuk Bevonden:
    0
    Het begint gewoon duidelijk te worden dat G-unit zijn kracht verliest. Ze leverden een puik album (beg for Mercy) af (met Banks en Buck, zou Yayo erop hebben meegezongen dan had hij duidelijk minder verkocht, neem dat maar van me aan). Nu begint G-Unit steeds meer een opstapje te zijn om op je sloffen geld te verdienen. Met de komst van olivia, MOP, Mobb Deep, Spider Loc, Mase begitn het naar mijn mening een steeds 'minder leuk groepje' te worden. De meeste mensen kennen een MOP of Spider Loc nog geeneens. Daarom zijn mijn verwachtingen van het aankomende G-unit album ook niet te hoog, het kan alleen maar slechter worden dan Beg for Mercy

5. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    juist kerel ik geef je daar 50% gelijk in, maar niet alleen de beat's van g-unit zijn dope het luisterd gewoon lekker weg.
    maar spider loc banned mensen dus omdat ze kritiek op hem hebben.?

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    G-Unit is toch gewoon nog steeds 50, Buck en Banks? G-Unit Records heeft er wel veel bij gekregen, maar die drie blijven toch gewoon G-unit zelf?

Dat hoop ik iig wel, want BfM was wel dope imo.

(of zeg ik nu iets doms? 8) )

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
  8. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    @ god's gamer

nee 50 wil dat g-unit niet meer als een groep word beschouwd maar als een platenlabel.
    omdat hij vind dat ze allemaal te goed zijn voor in een groep.
    dus een g-unit album komt er niet meer aan denk ik.
    maar wel gewoon nummers met heel g-unit. ( zoals i know you don't love me)

Edit, Dope die g-unit radio alleen jammer dat ze megaupload zijn, gaat zo sloom:)

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    das wel minder, Maar te goed voor in een groep.. pff grappenmaker :p

Megaupload gaat idd sloom, Maar ze komen wel gestaag binnen :cool:

Ben nu bij deel 10 8)

10. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    er waaren paar gasten van de officieele death row forum die kritiek hadden op spider loc , en ook paar gewoone hiphop liefhebbers die vonden dat Spider Loc te veel bezeten was van in G Unit Zitten

en vele werden op kritiek gebanned...belachelijk

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je welke track echt dope blijft, hoelang je ook luisterd? Hustler's Ambition! _O_

Echt zwaar relaxe beat! _O_

12. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Props voor die Radio's. @ GG: Hustler's Ambition is inderdaad een heel lekker nummer. De clip is ook wel mooi.

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, en idd :cool:

*zet opnieuw op :+

14. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    alsjeblieft zeg hou je flauwekul voor je, de enigste die een beetje skills heeft in d-block is jada, styles en sheek louch zijn lyricly echt totaal niet indrukwekkend, om over black child maar helemaal te zwijgen die gast heeft echt totaal geen skills.

Als je lyricly impressive gasten zoekt met dope productie moet je bij immortal technique, nas, jay-z, papoose, biggie etc zijn.

Als je bangin gangsta shit zoekt ben je bij g-unit aan het juiste adres, hoodstock en d-block spitten de zelfde soort shit alleen is het bij hun niet om aan te horen.

Laatst bewerkt: 15 okt 2005
  15. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Dope omschrijving :cool:.

16. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    On the Westwood show, 50 said if Dre works with Game on his next record it will create beef between them, he said something to the effect of "Dre knows what he's in for, he saw what happened with Ja and the 'New York' joint. You stand next to Ja u get fired on, anyone who stands next to Game's gonna get it." Here's a link to the Westwood show if you want to hear it for yourself: (it's about 24 min into the show)
    http://www.bbc.co.uk/radio1/urban/westwood/index.shtml
    Soon after, Game called into a radio station in Cincinnati to confirm that Dre is contributing the majority of the beats for his sophmore release, "The Doctor's Advocate."

lol dit kan nog interresant worden, zal me niks verbazen als 50 binnen niet al te lange tijd shady/aftermath omruilt voor enkel shady

17. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    wat is 50 een eikel zeg , dre heeft 50 een plek gegeven ..en nu gedraagt hij zo ....ik vind dat dat niet kan

18. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig doet jou mening er niet toe 8)

en het is trouwens em die 50 op pikte, dre besloot om mee te doen omdat ie ook wel geld in 50 zag

19. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Alsof er beef zou komen, Dre en Em zullen heus wel eerst een gesprek houden met 50 voordat er dat soort dingen gebeuren. En je kan het stom/slecht/kut vinden, maar 50 is wel consequent: als Jada en Joe wat doen wat hem niet bevalt reageert hij er op, doet Dre het, dan doet ie het evengoed.

20. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Jah das best wel netjes van hem opzich. Game is wat dat betreft het tegenover gestelde.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina