1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-Unit records [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Hij is wel mooi. Misschien als je de tekst helemaal door naar onder laat gaan en dan het een beetje vervaagd zodat hij achter de The West is gettin Restless komt. Hij lijkt een beetje op een wallpaper van L die ik heb alleen daar zijn de kleuren anders van.

2. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    De reden van het aflassen van die show is dus verslaving aan slaappillen aldus www.fok.nl.

Volledige artikel: Hier

Erg vervelend voor hem, dat er geen mensen om hem heen staan die zoiets in de gaten houden.

Laatst bewerkt: 19 aug 2005
  3. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1

erg goed , nice design :)

4. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Dankje voor de comments, inderdaad WHAT was ik zelf ook nog niet helemaal tevreden over de lyrics die erop staan... Ik zal nog even wat met die layer spelen in PS ;)

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Just like I said.. ;) wel balen, ik wist dat het een keer ging gebeuren met hem.

6. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    wel goed van hem dat hij zichzelf heeft op laten nemen zodat niet een of ander politieagentje hem dood zou vinden in zijn huis (of ergens anders)

7. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    mase gaat als alles goed gaat gewoon naar g-unit

50 Cent addressed rumors surrounding the signing of Harlem, New York rapper Ma$e to the growing G-Unit roster.

On Thursday (August 18), 50 Cent appeared on BET's 106 & Park to support the "princess of G-Unit" Olivia as she performed her song "Twist It".

While in a question and answer session, 50 addressed the rumor that he was signing former Bad Boy turned Reverend Ma$e.

"Right now I am just working with Ma$e right now on his album," 50 told the 106 & Park audience. "But if all goes well after the project is released then we will be signing him to the label."

Although unofficially signed, Ma$e has stated that there is no doubt that G-Unit will eventually be his label home.

"It seems at this point it's gonna be on G-Unit," Ma$e said in an interview with DJ Whoo Kid on Sirius Radio. "When I came back to Bad Boy, they didn't want me to go where I wanted to go [with my music], they wanted me to do what was safe for them. I had to pretty much sabotage myself. Everybody knows who I am."

As far as what that sound will be for the Bad Boy turned Reverend said his music wouldn't be as hardcore as his G-Unit cohorts, but would instead fit right in the middle. "I ain't going to be 50," Ma$e said. "I ain't gonna be Usher, but right in between."

50 Cent is currently on his Massacre tour and recently announced that in light of Eminem being hospitalized for dependency on sleep aides, he is adding the scheduled European tour dates of the Anger Management 3 tour to the European leg of his Massacre tour.

The European Tour will not only feature 50 Cent and the G-unit but Akon has also been tapped to join the tour.

No dates for the European Massacre Tour were available as of press time.

source: allhiphop.com

8. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    ik had het ook eerder gelezen, maar nu stond het er weer met meer info, dus ik denk laat ik het posten in de Shady thread. Mocht het waar zijn, dan lijkt het me zowiezo sterk dat ie dit jaar nog uitkomt, want Eminem zit volgens diezelfde site (www.stimulate-ltd.com) erg in de problemen.

Gunitworld.com heeft trouwens een pagina gemaakt met daarop 150 tracks van G-unit die niet officieel zijn uitgebracht. Daarop vond ik ook The way we came up pt. 2 van 50 cent, Stat Quo en Obie Trice, zeer dope nummer met misschien wel de beste Dre beat van het afgelopen jaar. Maar er staan natuurlijk nog 149 nummers waar nog wel wat leuks tussen zit. :9

http://gunitworld.com/?page=xtras/media

Laatst bewerkt: 22 aug 2005
  9. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gunitworld.com heeft trouwens een pagina gemaakt met daarop 150 tracks van G-unit die niet officieel zijn uitgebracht. Daarop vond ik ook The way we came up pt. 2 van 50 cent, Stat Quo en Obie Trice, zeer dope nummer met misschien wel de beste Dre beat van het afgelopen jaar. Maar er staan natuurlijk nog 149 nummers waar nog wel wat leuks tussen zit. :9

http://gunitworld.com/?page=xtras/media[/QUOTE]

Ik dacht dat ik er toch een hoop bij zag zitten van oude albums van 50, as the world turns staat toch ook op Power of a dollar (wel vet nummer btw))

10. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ja klopt maar ook heel veel ander materiaal. Die hierboven genoemde is echt een aanrader.

11. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    De G-unit komt toch naar Nederland 11 oktober. Ik ga er iig heen.

Btw, ik heb net op het gunitworld forum een release list gezien van Aftermath, met daarin Dre naar mei 2006 en een nieuwe Em in november 2006 (!) met de naam Hell.

Obie Stat en Busta zijn trouwens allemaal uitgesteld. Interscope loopt echt te kloten, eerst met ToaPF door het best te vroeg te laten lekken mu dit weer.

12. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel kostte de kaarten?

13. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    50 helpt Murda Mase met wat songs en later zal hij wel naar Gunit Records gaan. Maar hoe zit het nou met die andere gast die Aftermath wou signen, is dat nou wel G.A.G.E.?

14. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    De duurste waren 42 euro (www.mojo.nl)

Maarw at een honden zeg, me zus was die kaartjes gaan halen en dan zou ze gelijk de Anger Managament kaarten inleveren (van 59 euro ofzo)

Ik heb die kaarten van 42 euro, + 3,80 service kosten, krijgt ze 2,40 terug ofzo. 42 + 3,80 is geen 59, dus waar zijn die andere 13 euro? |:- Honden zijn het die mensen in het gemeentehuis, honden. Ik ga nog wel klagen als het kan.

15. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    hee boys...is er nou eigenlijk al een statement van dr dre geweest over de beef tussen game en 50?
    want Game heeft het constant erover dattiej alleen dr dre nodig heeft in de business...en op t eind van de clip van de outta control remix zieje zon tekening van dre...oftewel ..met wie gaat dr dre in zee?

16. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Dre heeft ook de Outta Control remix geproduced, dus hij is cool met beide denk ik.

17. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    www.gunitworld.com voor 300 shots van g-unit, ze dissen iedereen!!

ben nu aant downloaden dus nog ff luistere

18. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij zijn die 300 shots alleen een preview, 7 minuten is wel heel matig vergeleken met 300 bars en de beats zijn veel minder stoer. 300 bars voelde veel completer, veel hardere punchlines.

19. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    FF afwachten op het gehele 'liedje' dus;)

20. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt dat het 500 bars worden.
    De diss van Game had tenminste humor, dit klinkt een matig en ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze t zo uitbrengen.

Game dropte eerst ook 100 bars, daarna de eerste 200 bars en daarna pas de full version.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina